09173119959 مشاوره
انواع الگوریتم گوگل در بهینه سازی سایت

تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهریور 1394

بازدید : 4168

گوگل از قویترین موتورهای جست و جو می باشد که روزانه کاربر زیادی را دارا می باشد . و اطلاعات زیادی در تمامی سایت ها وجود دارد.و این حجم وسیع اطلاعات باعث می شود تا گوگل از الگوریتم ها برای مرتب کردن این اطلاعات استفاده کند

انواع الگوریتم گوگل در بهینه سازی سایت

گوگل از قویترین موتورهای جست و جو می باشد که روزانه کاربر زیادی را دارا می باشد . و اطلاعات زیادی در تمامی سایت ها وجود دارد.و این حجم وسیع اطلاعات باعث می شود تا گوگل از الگوریتم ها برای مرتب کردن این اطلاعات استفاده کند.زمانی که ما یک کلمه را در گوگل جست و جو می نماییم این الگوریتم ها  شروع  به کار می کنند و نتیجه آن را نمایش می دهند.این الگوریتم ها دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر به آنها می پردازیم :


بهینه سازی سایت با گوگل پاندا:


الگوریتم پاندا اولین بار در سال 2011 شروع به کار کرد و به سالم سازی سایت ها با مطلب های با ارزش و پر محتوا و رتبه دادن به آنها به وجود آمد و به  حذف سایت های بروز رسانی نشده  و دارای ارزش کم و یا مطالب کپی شده از سایت های دیگر پرداخت.


 بهینه سازی سایت  بر اساس گوگل پاندا به عوامل مختلفی که در زیر به آن می پردازیم بستگی دارد:


-شما می توانید با بالا بردن کیفیت مطالب خود در سایتتان  مقدار زمان حضور داشتن بازدیدکننده در سایتتان را افزایش دهید و از فرار کردن بازدیدکننده از سایتتان جلوگیری نمایید.
-
از سایت های با ارزش بک لینک بگیرید و لینک های داخلی بی ارزش را از سایتتان حذف نمایید و تبلیغات زیاد ندهید.
-
مطالب سایتتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و بازدیدکننده بیشتری را به سایتتان دعوت نمایید.
-
مقدار بازدید  از صفحات دیگر سایت را با گذاشتن مطالب پر ارزش افزایش دهید و مطالب کپی را از سایتتان حذف نمایید.
-
از تصاویر در کنار متن ها استفاده نمایید.


 بهینه سازی سایت با الگوریتم پنگوئن گوگل:


بعد از آمدن الگوریتم پاندا در سال 2012 الگوریتم پنگوئن به وجود آمد که به شناسایی سایت های تبلیغاتی و کم ارزش و بی محتوا که با زیر پا گذاشتن قوانین گوگل به بهینه سازی سایت شان پرداخته اند می پردازد.در الگوریتم پنگوئن با توجه به اینکه در نتایج جست و جو به روز رسانی مطالب مهم می باشند اما هدف نمی باشد و پنگوئن بیشتر هدف پیدا کردن سایت های اسپم را به دنیال دارد و می توان این را فرق بین دو الگوریتم پاندا و پنگوئن دانست.


برای اینکه سایت شما به وسیله الگوریتم پنگوئن اسپم نشود به موارد زیر توجه نمایید :


-از تکرار کردن یک کلید واژه در صفحات مختلف سایت بپرهیزید.
-
مطالب خود را منظم و بدون کپی از سایت های دیگر و با کیفیت قرار دهید و به اشتراک بگذارید.
-
از سایت های بی ارزش و اسپم بک لینک نگیرید.


 بهینه سازی سایت با الگوریتم page layout گوگل :


این الگوریتم به شناسایی سایت های دارای تبلیغات آزار دهنده مانند پاپ آب ها که باعث کاربران می باشند می پردازد وآنها را جریمه می کند.


 بهینه سازی سایت با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل :


الگوریتم مرغ مگس خوار بر اساس معنی و مفهوم کلید واژه فعالیت می نماید و با این کار نتیجه بهتری را به کاربر نشان می دهد و تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی ندارد و یک الگوریتم تکمیلی می باشد و مرغ مگس خوار توجه  زیاد به خواسته بازدیدکنندگان را نشان می دهد  بنابراین با ایجاد مطالب مرتبط با محتوای سایت و نیاز های کاربران می توانید مورد پسند این الگوریتم قرار بگیرید

 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن