09173119959 مشاوره
۱۲ راه برای کسب درآمد بیشتر

تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395

بازدید : 2237

در این مطلب با ۱۲ راه مختلف برای کسب درآمد بیشتر آشنا می‌‌شوید که می‌‌توانید آن‌ها را در کنار شغل تمام‌وقت خود انجام دهید.

در اوضاع کنونی، داشتن دو شغل یا بیشتر برای کسب درآمد بیشتر و پرداخت هزینه‌ها امری عادی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مثل پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با محیط خود هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، تنها ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ فراتر رویم.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

اگر می‌خواهید افق‌های پیش رویتان را گسترده‌تر کنید و منبع درآمد جدیدی بیابید؛ لیست زیر، مشاغلی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمد بیشتری داشته باشید.

۱. مدرس آنلاین

این شغل، شغل پاره‌وقت رایجی برای کسانی است که یک شغل دائم نیز دارند. یکی از نکته‌های خوب یک مدرس آنلاین این است که زمان شما کاملا تحت کنترلتان است. برای نمونه بیشتر مدرسان آنلاین، به دیگر افراد انگلیسی درس می‌دهند.

۲. نویسنده‌ی آنلاین

یک شغل پاره‌وقت رایج دیگر. گرچه این شغل نسبت به مدرس آنلاین کمی پیچیده‌تر است، اما چنین شغلی راهی مطمئن جهت افزایش دانشتان نسبت به مسائلی است که پیش از این با آن‌ها برخورد نداشتید.

۳. انتشار ویدئو در یوتیوب

کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی ماند یوتیوب به کاربران راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد پیشنهاد می‌دهند. کافی است در سایت خودتان ویدئو پست کنید. نباید کلیپ‌های با محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز یا نامناسب پست کنید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در فضای مجازی کسب درآمد کنید، از راهی اخلاقی این کار را انجام دهید.

۴. سرمایه‌گذاری در سهام

معمولا کارآفرینان در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری پولتان از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی توأم با پذیرش ریسک آن است و باید برایش آماده شوید. اگر فکر می‌کنید که جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان دارید، پس این کار را انجام دهید. فقط حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند.

۵.  مشاور آزاد 

اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

۶. کارهای تایپ آنلاین

از مهارت‌های تایپی خود راضی هستید؟ پس اجازه دهید کارفرمایانی که در تکمیل پروژه‌های تایپی خود به کمک احتیاج دارند، از مهارت شما مطلع شوند. این نوع کارها معمولا زمان اتمام مشخصی دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که کار مورد نظر را در زمان مشخص‌شده تحویل دهید.

۷. پرستار بچه 

اگر از نشستن روبه‌روی کامپیوتر خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی زمان داشته باشید که با راحتی درآمد کسب کنید، پرستار بچه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. کودکان رئیس شما خواهند بود و تنها کاری که باید کنید این است که آن‌ها را شاد نگه دارید. یک رابطه‌ی برد-برد، درست است؟

۸. کارهای شبانه

اگر به زندگی شبانه علاقه دارید، با جستجوی شغل‌هایی که از ساعت ۶ عصر به بعد هستند، بیشتر از آن لذت ببرید. در این زمینه می‌توان به شغل‌هایی چون کار خدماتی یا هنری در رستوران‌ها اشاره کرد.

۹.  فروش نان و کیک 

اگر ابزار، دانش و یک دستورالعمل خوب دارید، آنگاه فروش کلوچه، کیک فنجانی، نان و دیگر محصولات نانوایی می‌تواند شغل پاره‌وقت خوبی برایتان باشد. مراقب کیفیت کار خود باشید، زیرا نخستین دارایی شما در این کار و در میان رقبایتان تنها همین است.

۱۰. راننده‌ی آژانس‌های  آنلاین 

کسی که عاشق رانندگی کردن است و قوانین جاده را می‌داند، گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌هایی مثل آژانس یا اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ یا تپسی است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، امتحانش کنید.

۱۱.  مترجم آنلاین 

اگر دوزبانه یا چندزبانه هستید، آنگاه لیست بلندبالایی از کارفرمایان وجود دارد که منتظرند شخصی با مهارت شما را استخدام کنند.

۱۲.  فروش آنلاین اجناس دست دوم

گجت‌های قدیمی خود را آنلاین بفروشید. نه‌تنها از آن‌ها سودی به دست آورید، بلکه شخص دیگری را با فروش آن‌ها به قیمت پایین خوشحال کرده‌اید.

امیدوارم این لیست به شما در انتخاب کار پاره‌وقت جدیدتان کمک کند. در تلاش‌های جدید خود موفق باشید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن