09173119959 مشاوره
علت تغییر لوگو مک دونالد از قرمز به سبز

تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395

بازدید : 3252

وبسوار: با اجباری شدن طرح درج میزان کالری محصولات غذایی، بزرگترین فست فود جهان رنگ لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر می‌دهد.

وبسوار: با اجباری شدن طرح درج میزان کالری محصولات غذایی، بزرگترین فست فود جهان رنگ لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر می‌دهد.

رنگ‌بندی لوگوی بزرگترین فست‌فود جهان، «مک دونالد» آرام آرام در حال تغییر است. این تصمیم در پی آن گرفته شده است که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در آمریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مک دونالد نگران هستند که درج میزان کالری موجود در فست‌فودهایشان - که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد.

بنابراین به توصیه مشاروان روانشناسی و تبلیغات مک دونالدز تصمیم گرفتند در یک فرآیند تدریجی، اندک‌اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از از قرمز به سبز تغییر دهند؛ چراکه رنگ سبز القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مک دونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولاتشان را تعدیل کند.

 

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز


این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مک دونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف شوکه نشوند. 
 

تغییر لوگوی «مک دونالد» از قرمز به سبز

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن