09173119959 مشاوره
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش رنکینگ سایت

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395

بازدید : 1838

اگر شما در بازاریابی اینترنتی تازه وارد هستید، در ابتدای کار، درک مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو کمی سخت خواهد بود. بهینه سازی، قابلیت بهبود یافتن یک صفحه اینترنتی یا یک مقاله در موتورهای جستجو می باشد. به محض این که صفحه سایت و یا مقاله، بهینه ش

اگر شما در بازاریابی اینترنتی تازه وارد هستید، در ابتدای کار، درک مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو (در شیراز) کمی سخت خواهد بود. بهینه سازی، قابلیت بهبود یافتن یک صفحه اینترنتی یا یک مقاله در موتورهای جستجو می باشد. به محض این که صفحه سایت و یا مقاله، بهینه شد، سیستم های جستجو مثل گوگل، یاهو و یا بینگ قادر خواهند بود تا آن ها را رتبه بندی کرده و در فهرست خود بایگانی کنند.

تکنیک های اولیه و ابتدایی سئو در بازاریابی اینترنتی (در شیرار)

این که بخواهیم سایت یا مقاله خود را به طور خودکار و به سرعت و یک روزه در رتبه 1 قرار دهیم غیر ممکن خواهد بود، اما اگر صفحه به خوبی بهینه سازی شده باشد، پتانسیل آن را دارد که در رقابت کمتری در کلمات کلیدی، رنکینگ های بالا را از آن خود کند.

برای انجام بهینه سازی اولیه یک صفحه، باید از قواعد و نکات زیر پیروی کنید.

  • ظرفیت و چگالی کلمات کلیدی در یک متن باید بین 2 تا 5 درصد باشد. یعنی نسبت تعداد کلمات کلید به کل متن)
  • متا تگ ها بسیار مهم هستند (کلمات کلیدی، و شرح هایی از متن که موتورهای جستجو تمرکز بیشتری روی آنها دارند)
  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان
  • از تگ های H1، H2 و H3 در صفحات استفاده کنید.

استفاده از این 4 فاکتور کمک می کند که چارچوب اولیه سئو(شیراز) را پایه ریزی کنید و صفحاتی بسازید که برای فرآیند سیستم های جستجو مثل گوگل آماده باشد. متأسفانه اکثر افرادی که به صورت فردی به وبلاگ یا وب سایت نویسی (در شیراز) می پردازند، از تکنیک ها و ابزار سئو برای بهینه سازی صفحات وب سایت (شیراز) استفاده نمی کنند. مطالعات نشان داده است، مدیران سایتی که به منظور بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در شیراز، صفحات و مقالات را بهینه می کنند، نسبت به آنهایی که به سئو توجه نمی کنند، ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری را در سایت خود مشاهده می کنند.

ابزارهای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو در شیراز

امروزه در بازار ابزارهای متنوع بسیاری وجود دارد که می تواند برای بهینه سازی موتورهای جستجو در شیراز استفاده شوند. ابزار هایی هستند که جایگاه شما را در گوگل، یاهو و بینگ تحلیل می کند. ابزار های دیگری هم وجود دارند که با تعمیم دادن و پخش کردن مقاله های شما در سایت های مختلف، فروم ها، دایرکتوری های مقالات و همچنین ارسال کامنت (پیام) در وبلاگ ها و ...به ایجاد لینک ها کمک می کند.

قوانین سئوی طبیعی

بهینه سازی طبیعی سایت برای موتورهای جستجو در شیراز  فرآیندی است که در بخش رایگان موتورهای جستجو، مقاله یا صفحه وب سایت شما را در رتبه 1 قرار می دهد. این امر با انتخاب کلمه کلیدی مناسب، ساخت لینک و افزایش رنکینگ سایت در دیگر منابع امکان پذیر خواهد بود.

نکات گفته شده در بالا برای گسترش بازاریابی شما و کمک به رنکینگ سایت شما و هم چنین افزایش رنکینگ سایت و بازدیدکنندگان شما می باشد. پس از آنها با دقت استفاده کنید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن