09173119959 مشاوره
بایدها در طراحی وب سایت

تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395

بازدید : 2209

مواردی که در طراحی وب سایت شیراز باید رعایت شوند تا بتوانید در رنکینگ بالای موتور های جستجو قرار گرفته و بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید.
  • سایت (شیراز) خود را برای دستگاه های موبایل، بهینه سازی(شیراز) کنید.

    حدود 20 درصد از کل ترافیکی که به وب سایت(شیراز) شما می آیند، از طریق دستگاه های موبایل می باشند. طراحی وب سایت واکنش گرا و طراحی وب سایت(در شیراز) انطباقی از راه هایی است که سایت ها را در انواع صفحه نمایش ها با سایزهای مختلف، بهتر نمایش می دهد. همیشه وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف چک کنید تا مطمئن شوید که برای بازدیدکنندگان تجربه ای مناسب را رقم خواهید زد. یک رابط کاربری مناسب با پتانسیل بالا طراحی کنید که در دستگاه های مختلف با هیچ مشکلی، به نمایش در آید.

    بایدها در طراحی وب سایت

  • از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

    استفاده از رسانه های اجتماعی و ادغام شدن با آن ها جزئی از هسته های اصلی هر پروژه طراحی وب سایت(شیراز) می باشد. به این وسیله می توانید در حالی که رابط کاربری خوبی را حفظ می کنید، استراتژی های بازاریابی و سئو(در شیراز) را افزایش دهید. کاربران انتظار دارند که آیکون های مربوط به اشتراک گذاری در شبکه های Twitter ، Facebook و . . . را در صفحه اصلی شما ببینند. پس برای طراحی وب سایت شیراز ، این عناصر اجتماعی از نکات حساس و بسیار ضروری است.

    بایدها در طراحی وب سایت

  • در صفحه اصلی سایت خود گزینه ثبت نام ایمیل را قرار دهید.

    در ارتباط بودن با مشتریان باید جزء اولین سیاست های کاری شما در طراحی وب سایت(شیراز) باشد. بازدیدکنندگان دوست دارند که با شما در ارتباط باشند و چیزی که شما می گویید را بشنوند. حتی اگر هنوز آماده خرید نیستند.

    در این صورت وجود یک بازاریابی ایمیلی منظم، ایده آل خواهد بود. با این کار، سایت شما در ذهن آنها حفظ شده و کمک می کند که با آن ها در ارتباط باشید. پس یک فرم ثبت نام در صفحه اصلی سایت خود قرار دهید تا بتوانید پتانسیل خرید خود را بالا ببرید.

    بایدها در طراحی وب سایت

مواردی که ذکر شد، نکات پایه ای است که باید در هنگام طراحی وب سایت شیراز ، لحاظ شوند.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن