09173119959 مشاوره
اینفوگرافی شرکت آدیداس

تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395

بازدید : 4683

موفقیت شرکت آدیداس مدیون تفکر مؤسس این کمپانی است. آدولف آدی داسلر «Adolf Adi Dassler» عضو نیروی ارتش در جنگ جهانی اول بود.

اینفوگرافی شرکت آدیداس 
موفقیت شرکت آدیداس مدیون تفکر مؤسس این کمپانی است. آدولف آدی داسلر «Adolf Adi Dassler» عضو نیروی ارتش در جنگ جهانی اول بود. پس از اتمام جنگ، تولید کفش را با وجود مواد اولیه کم و با ذهنیت تولید بهترین و مناسب‌ترین کفش‌ها برای ورزشکاران آغاز کرد.

برای دست‌یابی به این ذهنیت 3 ویژگی را در نظر گرفت:

ـ تولید بهترین کفش‌ها برای کاربردهای ورزشی
ـ محافظت از ورزشکاران در برابر آسیب دیدگی
ـ تولید کفش‌هایی مقاوم که در شرایط سخت استحکام خود را حفظ کنند.
این شرکت  اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی در اروپا  و دومین در جهان است. لوگوی شرکت آدیداس که نمایش دهنده زیبایی و دوام میباشد، دارای سه نوار موازی است که سمبل کوهستان است و اشاره به سمت اهداف و رقابت های پیش رو دارد.
تعداد زیادی از کفش‌های «داسلر» برای فوتبال و دومیدانی طراحی شد که دو ورزش پرطرفدار اروپا در آن زمان بود. کمپانی داسلر به سرعت رشد کرد، به طوری که در سال 1930 توانست 100 نفر را استخدام کرده و شهرتی در زمینه تولید بهترین کفش ورزشی در دنیا به دست آورد.
داسلر بعد از جنگ نام کمپانی خود را به «آدیداس» تغییر داد. کلمه «adidas» مخفّف «Adolf Adi Dassler» است و در سال 1954 در بازی فینال بین آلمان و مجارستان یکی از حامیان مالی تیم آلمان بود. تکنولوژی آدیداس به بازیکنان جهت بازی در زمین‌های خیس و لیز کمک کرد.

شعار شرکت آدیداس : Here To Create

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن