09173119959 مشاوره
چگونه در گوگل اول باشیم؟

تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395

بازدید : 1718

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید این سوالی باشد که برای بسیاری از صاحبان سایت مهم تلقی شود و بدنبال روش هایی می باشند که طراحی سایت طراحی سایت آنها در صفحه اول گوگل قرار گیرد. گوگل به عنوان قوی ترین موتور جستجوگر براساس فاکتورهای عملکردی خود به رنکینگ طراحی وب سایت طراحی وب سایت ها اقدام می نماید. کلمات کلیدی واسطی برای نمایش لیستی از سایت ها می باشند که به واسط کاربران گوگل درج می گردد. اما چگونه می توانید طراحی سایت خود را براساس کلمه کلیدی خاص در صفحه اول گوگل قرار دهید.

چگونه در گوگل اول باشیم؟

 

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ شاید این سوالی باشد که برای بسیاری از صاحبان سایت مهم تلقی شود و بدنبال روش هایی می باشند که طراحی سایت طراحی سایت آنها در صفحه اول گوگل قرار گیرد. گوگل به عنوان قوی ترین موتور جستجوگر براساس فاکتورهای عملکردی خود به رنکینگ طراحی وب سایت طراحی وب سایت ها اقدام می نماید. کلمات کلیدی واسطی برای نمایش لیستی از سایت ها می باشند که به واسط کاربران گوگل درج می گردد. اما چگونه می توانید طراحی سایت خود را براساس کلمه کلیدی خاص در صفحه اول گوگل قرار دهید.

نمایش سایت براساس کلمه کلیدی خاص در گوگل

چگونه می توانید سایت خود را براساس کلمه کلیدی خاص در صفحه اول نتایج جستجو و یا حتی اولین نفر نمایش دهید. الگوریتم های گوگل برای رنکینگ سایت ها از متریک های متفاوتی استفاده می نماید که بدین منظور اصول سئو سایت را مفهوم می بخشد. سئو در معنای تطبیق طراحی سایت شما با الگوریتم های گوگل می باشد که با لحاظ نمودن آیتم های بسیاری همراه می شود که در ادامه به بیان هریک از آنها خواهیم پرداخت.

 

عنوان مطلب

عنوان مطلب شما چه می باشد و در نظر دارید مطلب شما با چه عنوانی در نتایج جستجو به نمایش گذاشته شود. این مورد را در عنوان صفحه طراحی سایت خود رعایت نمایید و در واقع عنوان مطلب خود را متناسب با در تناسب با کلمه کلیدی که در نتایج جستو توسط کاربر درج می گردد انتخاب نمایید.

 

اشتراک گذاری محتوا

پس از انتشار محتوای خود آن را در محیط های مختلف مانند شبکه های اجتماعی و نیز فروم ها به اشتراک گذارید. این به اشتراک گذاری علاوه بر هدایت کاربران و جذب ترافیک می تواند اثرگذاری در بهینه سازی محتوای شما داشته باشد. زیرا که این لینک گذاری محتوای شما به گوگل می فهماند که در دیگر سایت ها در خصوص مطلب شما صحبت می شود و این به معنای اعتبار بخشی به محتوای شما خواهد شد.

 

انتخاب مناسب کلمه کلیدی

کلمه کلیدی صفحه طراحی سایت شما چه می باشد. همواره در نظر داشته باشید که هر صفحه از طراحی سایت شما می تواند یک کلمه کلیدی انتخابی داشته باشد. کلمه کلیدی در نظر گرفته شما می بایست با در نظر گرفتن واژه ای که توسط کاربر درج می گردد باشد. چه کلمه کلیدی توسط کاربران گوگل بیشتر جستجو می گردد. ابزارهای آنلاین گوگل مانند google keyword planner می تواند نمایشی از میزان جستجو کلمه کلیدی را نمایش دهد. پس از انتخاب مناسب کلمه کلیدی آن را در محتوا و صفحه طراحی سایت خود تکرار نمایید. تکرار در دیگر صفحات و همچنین قرار دادن در عنوان و تیتر دیگر صفحات طراحی وب سایت شما می تواند در آن کلمه کلیدی شما را کمک نماید.

 

لینک دهی داخلی

لینک دهی داخلی در محتوای دیگر صفحات طراحی سایت به کلمه کلیدی مورد نظر می تواند به گوگل اهمیت و ارتباط سایت شما را به آن کلمه کلیدی بیشتر نمایش دهد. سعی نمایید لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب نمایید و در محتوای موجود در طراحی سایت خود آن ها ار تکرار نمایید و در گام بعدی آن ها را لینک دهی داخلی نمایید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن