09173119959 مشاوره
۹ راه مطمئن برای این‌که به یک آدم خسته کننده تبدیل شوید

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395

بازدید : 3989

آیا می‌توانیم انتخاب کنیم که آدم باحالی باشیم یا آدم خسته‌کننده‌ای؟ تا حد زیادی می‌شود. استراتژی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با پیروی از آن‌ها به آدم باحالی تبدیل شوید

آیا می‌توانیم انتخاب کنیم که آدم باحالی باشیم یا آدم خسته‌کننده‌ای؟ تا حد زیادی می‌شود. استراتژی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با پیروی از آن‌ها به آدم باحالی تبدیل شوید و همین‌طور راه‌های زیادی وجود دارند که به یک آدم خسته کننده حوصله سر بر تبدیل شوید. ما ۹ راه مطمئن برای تبدیل شدن به یک آدم خسته کننده را برای‌تان می‌نویسیم، اگر نخواستید می‌توانید برعکسش را انجام بدهید.

۱-یک‌ریز درباره خودتان صحبت کنید

هر وقت در جمعی نشستید سعی کنید یک نفس از فضیلت‌ها و تجربیات و علاقمندی‌های خودتان صحبت کنید و تا خمیازه جمع را در نیاوردید بیخیال نشوید. نه از کسی سؤال بپرسید، نه موقع حرف زدن دیگران بهشان گوش کنید و نه موضوع بحث را دنبال کنید. مگر بقیه چه چیز جالبی برای گفتن دارند؟ اصلاً بروید بهارستان بدهید پرتره‌تان را روی تقویم دیواری بزنند به شمارگان بالا چاپ کنند تا بتوانید آن‌ها را قبل عید بین دوستان و آشنایان پخش کنید. به این صورت در تمام طول سال چهره مبارک شما را به صورت آویزان شده بر دیوار خواهند دید و هیچ‌وقت از دیدن قیافه نازنین شما محروم نمی‌شوند. چه بهتر که جملات قصارتان را هم زیر هر عکس بنویسید.

۲-همش تلویزیون نگاه کنید

bored

تا وقتی تلویزیون این ۳ریال‌های قشنگ را نشان می‌دهد چرا خودتان را درگیر کارهایی کنید که نیاز به فعالیت بدنی دارند؟ ولو شوید روی کاناپه یا این‌که به شیوه‌های سنتی‌تر یک پشتی بیندازید کف زمین و میخ تلویزیون بشوید. حتی برای این‌که بی‌مزه‌تر شوید مسابقات تلویزیونی را با شور و حرارت نگاه کنید و بهشان زنگ هم بزنید و تشکر هم بکنید.

۳-هی کارهای تکراری انجام بدهید

bamilo

بچسبید به یک برنامه روتین و اجازه ندهید هیچ چیزی آن‌را از شما بگیرد. دست به هیچ کار جدید و ماجراجویانه‌ای نزنید. ایجاد کردن تغییرات در زندگی را بگذارید کنار و به چرخه همیشگی زندگی‌تان ادامه بدهید.

۴-وقت خودتان را برای خواندن کتاب یا دیدن کارهای هنری تلف نکنید

boring-art

کتاب به چه دردی می‌خورد؟ کی سینما می‌رود؟ از تئاتر و ادبیات و موزیک و نقاشی به چه کسی خیر رسیده است؟ اصلاً ۹۰ درصد آثار هنری غیرقابل فهم و بی مزه‌اند! بچسبید به کاری توش نون باشه. این مسخره بازی‌ها که شکم را پر نمی‌کند.

۵-بست در خانه بنشینید

پول‌تان زیادی کرده که هی می‌خواهید از خانه بروید بیرون؟ مسافرت رفتن و آشنا شدن با آدم‌ها و فرهنگ‌های جدید بماند برای توریست‌های همیشه حیران ژاپنی. خانه آدم بهترین جای دنیا است.

۶- تا ابدالدهر فقط با همان ۲، ۳ نفر همیشگی دوست بمانید

PAY-Jeremy-Clarkson-Richard-Hammond-and-James-May-Main

بقیه هم بگی نگی همین هستند. برای چه می‌خواهید بروید با افراد جدید طرح رفاقت بریزید؟ همه را سگ محل کنید و همان ۲، ۳ نفر همیشگی را کنار خودتان نگه دارید. به دردسرش نمی‌ارزد با آدم جدید سر سلام و علیک کردن را باز کنید. هر کسی را دیدید از دور بهش سلام لالی بکنید و سریع جیم بزنید.

۷-یلخی زندگی کنید

این دو روز زندگی هدف می‌خواهد چه‌کار؟ همین‌طوری هردمبیلی زندگی کنید تمام شود برود پی کارش. اگر بخواهید برای خودتان هدف تعیین کنید هر روز باید برایش سخت کار کنید. ارزشش را ندارد. بروید وسط و الله بختکی یک دست و پایی تکان بدهید تا آهنگ که تمام شد. انشاءالله که مشکلی برای‌تان پیش نخواهد آمد. خدا بزرگ است.

۸-مغزتان را آکبند نگه دارید

هیچ وقت عقاید و باورهای‌تان را تغییر ندهید. به همان درک اولیه‌ای که از جهان پیرامون خود رسیده‌اید قناعت کنید و روی بقیه‌اش سیفون بکشید. به خودتان بگویید گور پدر بقیه و طرز تفکرهای‌شان. مال من همینی است که هست. هر چقدر هم که شک کردید دیدگاه‌های‌تان آبدوغ‌خیاری است به روی خودتان نیاورید. انقدر به طرز فکرتان تعصب داشته باشید که هیچ حرف نیمچه مخالفی هم در کت‌تان فرو نرود. انقدر یکدنده باشید که حتی اگر مرشدتان هم نظرش را تغییر داد بگویید: این دیگه هیچی حالیش نیست. شکر اضافی خورده.

۹- بکوب بامیلو را بخوانید

bamilo2

اصلاً تمام موارد بالا یک طرف این آخری یک طرف دیگر. تمام مطالب خسته کننده اینترنت را گلچین کرده‌ایم برای‌تان تا اجازه ندهیم خمیازه برای یک لحظه هم از لبان‌تان دور شود.

اگر بیشتر از این راهی به ذهن‌تان رسید ما را هم در جریان بگذارید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن