09173119959 مشاوره
سیرن در گذر یک سال یلدایی - ۹۴

تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394

بازدید : 2505

خزانی دیگر رو به پایان است و این عمر عزیز می‌گذرد؛ چه نیک است که در بازی زمانه به بهانه یلدا هم که شده بنشینیم و نگاهی به عمر رفته و آینده خود داشته باشیم. ما هم یلدا را غنیمت شمردیم تا نگاهی به کارنامه خود در سالی که رو به پایان است داشته باشیم. تبلیغات

یلدا آغاز چیرگی روشنی بر تاریکی است. بلندترین شب سال بهانه‌ای است برای این که در کنار خانواده و دوستان بنشینیم و نیک بگوییم و نیکو بشنویم. یلدا تلنگری برای یادآوری نیک سرشتی ما ایرانیان است، فرصتی برای این که تفکر کنیم، لبخند بزنیم، دوست بداریم و به ایرانی بودن خود ببالیم؛ فرصتی برای این که شعری از حافظ بخوانیم، در سرمای زمستان دل‌هایمان را گرم نگه داریم و برای یکدیگر بهترین‌ها را آرزو کنیم.

آرزوی ما سربلندی و سرافرازی این کشور است. آرزوی ما این است که جوانان این مرز و بوم سربلند و پیروز باشند و هر روز پیشرفت و دستاوردی جدید را شاهد باشیم و این محقق نمی‌شود جز در سایه تلاش و همت بلند. ما بیش از ۵ سال است که در سیرن تلاش می‌کنیم تا بتوانیم محتوای حوزه فناوری را به بهترین شکل ممکن برای کاربران عزیزمان فراهم کنیم و هر سال بهتر از قبل شده‌ایم. بی‌شک هنوز کاستی‌ها بسیارند و در تلاش هستیم تا جای ممکن آنها را برطرف کنیم، اما در ارائه محتوا به بهترین شکل، تا جایی که در توان داریم دریغ نکرده‌ایم.

پاییز رو به پایان است و از آنجا که جوجه را آخر پاییز می‌شمارند، ما هم تصمیم گرفتیم تا نگاهی به مهم‌ترین و برترین مقالات سیرن در یک سال گذشته بپردازیم. مقالات را در ۶ دسته بهترین بررسی‌ها، بهترین بررسی‌های ویدیویی، بهترین مقالات آموزشی، بهترین مقالات و ویدیوهای اختصاصی سیرن، بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده در زوم‌اپ و جنجالی‌ترین مقالات معرفی می‌کنیم. در ادامه بهترین‌های سیرن را مشاهده می‌کنید.

 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن