09173119959 مشاوره
معتبر هستید ؟ یک راه خوب برای اثبات آن

تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آذر 1394

بازدید : 1092

شاید شما هم به فکر نشان دادن اعتبار و رسمیت شرکت‌تان از طریق وب سایت به مخاطبان‌تان افتاده باشید . شاید خیلی وقتا نگران سوء استفاده شرکت‌های بی اعتبار با اسامی شبیه به وب سایت‌تان شده باشید...

برای رهایی از مشکلات ذکر شده، گواهی امنیتی SSL  از نوع (EV(extended validation یک راهکار خیلی خوب برای رهایی از این قبیل مشکلات است . با ما همراه باشید . 

چه اتفاقی می افتد؟!!!

گواهی( SSL (secure socket layer نقل انتقال اطلاعات را از سمت مرورگر کاربر به سرور توسط یک کلید 2048 بیتی امن می کند و شما را تا مبالغ بسیار چشمگیری بیمه می کند که هیچ شبه سرور یا هکری در بین راه  نتوانند آن کد رو بشکنند و اطلاعات حیاتی کاربران‌ (رمز دوم کارت اعتباری ، نام و رمز عبور به یک ناحیه کاربری و  ... )را سرقت کنند.

bertina dd577

گواهی SSL  از نوع EV علاوه بر این ، یک نوار سبز رنگ را در کنار نام دامنه (آدرس سایت‌تان ) درون مرورگر به نمایش می گذارد که ، شما می توانید اسم کامل شرکت ثبتی یا برند ثبت شده را در این نوار سبز رنگ قید کنید و این بهترین راهکار ایجاد اعتبار درون یک کسب و کار آنلاین است که در واقع تداعی کننده اعتبار ، رسمیت و قابلیت اعتماد؛ مجموعه شما و اطمینان از فعالیت درون آن محیط می شود . 

ssl

شرکت برتینا (فناوری پیشرفته پارسیان ) دارنده گواهی ISO 9001 , ISO10002 اولین دارنده و ارائه دهنده این نوع گواهی از معتبرترین مراجع صدور در ایران است .علاوه بر این یکی از معدود شرکت هایی است که به لحاظ داشتن مدیران فنی حرفه ای می تواند رتبه امنیتی گواهی ssl  شما را به رتبه A  نزدیک کند. در وب سایت SSLLabs.com وقتی سرور سایت مورد نظرتان را تست می کنید ، هر چقدر که شما رتبه گواهی SSL  بهتری داشته باشید(نزدیک به A ) یعنی امنیت بیشتری دارید و در واقع کلیه راهکارهای امنیتی را برای اعمال هرچه بهتر گواهی روی وب سایت‌تان مورد توجه قرار دادید . 

وب سایت ssllabs.com  یکی از مراجع معتبری‌است که می تواند اطلاعاتی در رابطه با میزان تطابق تنظیمات وب سرور با استانداردهای پروتکل رمزنگاری (Cryptography) جهت ارائه بالاترین ضریب امنیتی و کمترین احتمال نفوذپذیری در این پروتکل ارائه دهد.

SSl

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن