09173119959 مشاوره
توییتر با معرفی Heart، لایک را به توییت‌ها اضافه کرد

تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394

بازدید : 2310

اگر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر باشید، تغییر دیگری را که این شبکه‌ی اجتماعی از ساعاتی پیش اعمال کرده، مشاهده کرده‌اید. اضافه شدن یک قلب در زیر هر توییت، قابلیتی است که کاربردی مشابه لایک در فیس بوک دارد. با ما همراه باشید.

 توییتر همزمان با انتشار پستی در وبلاگش، اقدام به ایجاد تغییری کوچک کرده است. پیش از این کاربران می‌توانستند در صورت پسندیدن پستی با کلیک روی آیکن ستاره زیر هر توییت، علاقه‌ی خود به آن توییت را نشان دهند؛ اما از ساعاتی پیش دیگر خبری از این ستاره نیست و جای آن را یک قلب گرفته است. با کلیک روی این قلب، شاهد بزرگ شدن شکل قلب به گونه‌ای هستیم که گویا این قلب یک ضربان را تجربه می‌کند. توییتر در وبلاگش به این موضوع اشاره کرده که نام این قابلیت جدید Like است. توییتر به این موضوع اشاره کرده که استفاده از ستاره تا حدودی باعث سردرگمی افرادی می‌شد که برای اولین بار از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کردند، از این‌رو ترجیح داده شده تا از قلب به جای ستاره استفاده شود. این تغییر محدود به توییتر نبوده و کاربران واین نیز می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

توییتر دلیل استفاده از قلب را بین المللی بودن نماید قلب برای نمایش بار مثبت احساسات در قبال یک موضوع خاص عنوان کرده است. جک دورسی، مدیرعامل جدید توییتر که یکی از سهامداران اصلی این کمپانی است، در حال ایجاد تغییرات گسترده‌ای در این شبکه‌ی اجتماعی است. دورسی با استخدام افرادی نظیر امید کردستانی و در پیش گرفتن سیاست‌هایی نظیر تعدیل نیرو به منظور کاهش هزینه‌ها و واگذاری بخشی از سهام خود به کارکنان به منظور تشویق، سعی دارد تا جان دوباره به توییتر ببخشد.

 

نظر شما در این خصوص چیست؟

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن