09173119959 مشاوره
بروزرسانی گوگل در نحوه ی نمایش نتایج به دست آمده در جستجوی اپلیکیشن‌ها

تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394

بازدید : 2909

گل به تازگی یک بروزرسانی کوچک در سرویس جستجوی خود انجام داده است که به لطف آن، نتایج به دست آمده در هنگام جستجوی یک اپلیکیشن، به حالت رنگی و چشم نوازی ارتقاء یافته است

تا پیش از این اگر با استفاده از موبایل خود، در اپلیکیشن رسمی گوگل یا مرورگر وب نام اپلیکیشنی را جستجو می کردید، سه گزینه‌ی پیشنهادی با توجه به نام وارد شده توسط شما به صورت لیستی ساده در بالای دیگر سایت‌ها نمایش داده می شد که به طور مستقیم به پلی استور گوگل متصل بود و با کلیک روی هرکدام، اپلیکیشن پلی استور اجرا شده و اپلیکیشن مورد نظر به نمایش در می آمد. اما چند روزیست که گوگل این بخش از وب سایت خود را با یک بروزرسانی کوچک، به طور چشمگیری زیباتر و البته کاربردی تر کرده است.

App Listings2

از این پس اگر شما توسط موبایل خود به جستجوی موضوع اپلیکیشن ها، مانند Music apps، Movie Apps یا... بپردازید، چند مربع رنگی که هر کدام شامل آیکن یکی از اپلیکیشن‌های پیشنهادی است به نمایش در خواهد آمد که در زیر هرکدام، نام کامل، امتیاز، تعداد افراد رای‌دهنده و قیمت آن مشخص شده است.خوشبختانه این بروزرسانی به سرورهای گوگل مربوط است و به همین دلیل برای بهره‌مندی از این امکان، نیازی به آپدیت کردن مرورگر یا اپلیکیشن رسمی گوگل ندارید و کافیست تا همین حالا، به جستجوی اپلیکیشن مورد نظر بپردازید تا نتایج را با صورت بالا مشاهده کنید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن