09173119959 مشاوره
کارمند وفادار

تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 شهریور 1394

بازدید : 2594

یکی از نکات مهم برای رسیدن به افزایش فروش یک شرکت، داشتن کارمند وفادار است. ممکن است شما با مطالعه کردن این بخش نتوانید ارتباطی بین داشتن کارمند وفادار و طراحی سایت و رسیدن به بازاریابی اینترنتی بر قرار کنید ولی این ارتباط موجود می باشد.

یکی از نکات مهم برای رسیدن به افزایش فروش یک شرکت، داشتن کارمند وفادار است. ممکن است شما با مطالعه کردن این بخش نتوانید ارتباطی بین داشتن کارمند وفادار و طراحی سایت و رسیدن به بازاریابی اینترنتی بر قرار کنید ولی این ارتباط موجود می باشد.

کارمند وفادار چه کسی می باشد؟

با وجود کارمند وفادار کسب و کار شما رونق می یابد، اما روش رساندن یک کارمند به مرحله کارمند وفادار چه می باشد؟

تنها کافی می باشد که با امکاناتی که  در اختیار یک کارمند قرار می دهیم و اینکه او را در سود و زیان شرکت شریک می کنیم، باعث این شویم که یک کارمند به درجه وفاداری به شرکت و کسب کار ما تبدیل گردد.

یک کارمند اگر خود را در سود و زیان کسب و کار ما سهیم بداند و نسبت به سودی که از شرکت بدست می آید او نیز بهره ای ببرد، پس به طور حتم با انگیزه بهتری برای ما کار می کند و حتی اگر در زمینه بازاریابی برای ما فعالیتی انجام ندهد و پست سازمانی او جدا از مسائل بازاریابی قرار داشته باشد، برای ما تبدیل به یک بازاریاب فعال شده و در بسیاری از جمع هایی که حضور پیدا نماید به تبلیغ از کسب و کار ما پرداخته می شود.

حتی کارمند وفادار در خیلی از موردها که صحبت از کسب و کار ما می گردد از ضمینه کاری ما و تولیدات و خدمات و محصولات شرکت ما دفاع می گردد.

کارمندانی را ممکن است شما در نزدیکی یا خویشاوندان خود دیده باشید که در مواردی شروع به دفاع از محصولات کمپانی می کنند که برای آن کار می کنند. شاید برای شما نیز این سوال به وجود بیاید که چرا این کارمند نسبت به محصولات کمپانی خود اینگونه واکنش مثبتی از خود نشان می دهد  و از آن دفاع می کند؟!

شاید در بسیاری از موارد هم در کشور ما اتفاق افتاده باشد که بسیاری از کارمندان شرکت های تجاری در ایران بی تفاوت از این مسئله عبور می نمایند  و یا حتی با گفتن تاکید به اینکه تمام محصولات این شرکت اینگونه می باشند، اقدام بیشتری در تخریب شرکت خود انجام دهند

خب دلیل آن چه می تواند باشد؟

کارمندان در کشور ما از طرف کارفرما های خود در سود و زیان شرکت دخیل نمی باشند  و اصطلاحا کار را برای خود و از خود نمی دانند. ولی آن اکثر کارمنداند شرکت های بزرگ و موفق با توجه به اینکه کمپانی به آن ها توجه زیادی می کند و برای آن ها امکانات و تسهیلات زیادی فراهم می آورد و آن ها را در سود و افزایش فروش شرکت سهیم می نماید، آن ها را تبدیل به یک کارمند وفادار نسبت به کمپانی خود می نمایند که آن ها رفتارهایی در خور یک کارمند وفادار از خود بروز دهند.

پس در نتیجه ما اگر قصد داشته باشیم توسط تک تک اعضاء شرکت خود این شرایط را ایجاد کنیم که برای ما بازاریابی انجام دهند و همه آنها از شرکت ما دفاع کنند و آن را همچون شرکت خود بدانند، می توانیم با سهیم کردن آنها در سود و زیان شرکت و ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب، نسبت به این کارها و حمایت ها تشویق کنیم.

سفارش ما به شما کارفرمایان عزیز این می باشد که اگر قصد دارید کسب و کار پر رونقی را بوجود آورید پیش از هر کاری به ابزار و افراد خود دقت کنید و رضایت مندی آنها را از شرکت ایجاد نمایید و سپس به سمت جذب و رضایت مندی مشتری و همچنین تبدیل مشتریان خود به مشتری وفادار ، بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید. بعد از داشتن این دو مورد شما به راحتی و با کمک تعداد زیادی انسان که نسبت به کار شما وفادار هستند، می توانید اقدام به بازاریابی کنید.

بنابراین آموختیم که قبل از شروع هر فعالیت تجاری اهداف خود را در این زمینه ها برنامه ریزی کنیم و نیرو های خود را به درستی و با توجه زیاد جذب کنیم و سپس به سراغ روش های بازاریابی و بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک برای رسیدن به افزایش فروش و داشتن یک تجارت پر رونق بپردازیم  و همچنین با طراحی سایت حرفه ای خود را جزئی از خانواده بزرگ تجارت الکترونیک نماییم.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن