09173119959 مشاوره
انتشار اخبار سایت و بهبود سئو وب سایت

تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394

بازدید : 3106

برای اطلاع رسانی اخبار وب سایت خود و همینطور سئو وب سایت ، می توانید رویدادهایی که در کسب و کار آنلاین شما اتفاق می افتد را منتشر کنید ...

انتشار اخبار سایت و بهبود سئو وب سایت
اخبار سایت به بهبود سئو وب سایت کمک می کند.

برای اطلاع رسانی اخبار وب سایت خود و همینطور سئو وب سایت ، می توانید رویدادهایی که در کسب و کار آنلاین شما اتفاق می افتد و قابل انتشار هستند را منتشر کنید . بعنوان مثال اخباری در مورد استخدام یک شخص جدید و یا انتقال محل شرکت به مکانی دیگر و هر اتفاق جدیدی که می توان با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود می تواند کمک زیادی به بهبود سئو  سایت شما نماید . برای بدست آوردن توجه مخاطبان و مهمتر از آن موتورهای جستجو به اخبار ثبت آنها در وب سایت های پخسش خبر می باشد در نتیجه ی  منتشر شدن رویدادها، لینک آنها توسط سایت های شخص ثالث منتشر و معتبر خواهد شد . حتما می دانید که لینک های با کیفیت بالا بیشتر مورد توجه مرورگرها هستند و ارزش آنها نسبت به دیگر وب سایت ها بیشتر است پس هرچه کیفیت وب سایت هایی که اخبار خود را در آن منتشر می کنید بالاتر و مرتبط تر با اخبار شما باشد تأثیر بیشتری بر روی سئو وب سایت شما می گذارد . یکی دیگر از روش ها، ایجاد لینک در شبکه های اجتماعی است که اگر مطالب مورد علاقه طرفداران شما باشد مطالب را اشتراک گذاری خواهند کرد و همانطور که می دانید این سیگنال های اجتماعی نقش بسیار زیادی در رنکینگ موتورهای جستجو دارند . بسیاری از سایت های تجاری دارای یک صفحه اخبار سایت و یا رویدادها هستند ولی بطور کامل از آنها استفاده نمی کنند ، بهتر است که برای افزایش سئو وب سایت یک نسخه منحصر به فرد از هرکدام از اخبار و یا رویدادها به عنوان یک صفحه در وب سایت خود استفاده کنید. در این صورت فرصت استفاده از کلمات کلیدی هدفمندی در آن صفحات برای شما بوجود می آید، بنابراین صفحه اخبار سایت محل بسیار خوبی برای مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی با هدف ارتقاء جستجو در مرورگرها هستند . لینک های Anchor text لینک هایی با کلمات کلیدی بسیار قوی هستند ، هنگامی که موتورهای جستجو وب سایت ها را لینک به لینک مورد بررسی قرار می دهند این لینک ها می گویند که محتوایی که در لینکهای متصل به صفحات وجود دارد در چه موردی هستند ، سرویس های انتشار اخبار که پول دریافت می کنند این نوع لینک ها را می پذیرند .

به روز رسانی اخبار می تواند موجب بهبود سئو سایت (سئو وب سایت) شود. اخبار سایت باید با موضوع وب سایت هماهنگ باشند و لینک های سایت دارای کیفیت بالایی باشند.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن