09173119959 مشاوره
روند تغییرات سئو در سال 2015

تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مرداد 1394

بازدید : 2455

کسی نمیداند که به روز رسانی بعدی الگوریتم گوگل چه زمانی زخ می دهد اما پس از به روز رسانی بسیاری از طراحان سایت متوجه نزول رتبه سایت و حذف آن از صفحه اول گوگل میشوند. و این روند تغییر به بسیاری از تجار آسیب می رساند.

روند تغییرات سئو در سال 201510 / 10 از 1 کاربر

کسی نمیداند که به روز رسانی بعدی الگوریتم  گوگل چه زمانی زخ می دهد اما پس از به روز رسانی بسیاری از طراحان سایت متوجه نزول رتبه سایت و حذف آن از صفحه اول گوگل  میشوند. و این روند تغییر به بسیاری از تجار آسیب می رساند. علت این افت شدید استفاده نادرست از سئو می باشد.


تنها راه گریز از این اتفاق استفاده از استراتژی پایدار است. ابتدا به بررسی استراتژی ناپایدار میپردازیم. در تصویر زیر تاثیر آپدیت الگوریتم جدید گوگل قابل رویت هست.


نقض دستورالعمل های گوگل به نیت افزایش رتبه سایت در گوگل که به استراتژی کلاه سیاه معروف است یک استراتژی ناپایدار خطرناکی برای بهینه سازی سایت است و فقط تا بروز رسانی بعدی دوام دارد. علت بروز چنین مشکلی خودمان هستیم وخودمان نیز می توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.


ما قصد داریم به شما نطقه آسایشی نشان دهیم که از آپدیت آلگوریتم بعدی گوگل در امنیت به سر ببرید. تمامی این دستورات توسط خود گوگل انتشار یافته است.


اصول سئو در سال 2015   


در هنگام بررسی سایت شما گوگل به نکات ریزی توجه میکند که کمتر کسی به آن ها بها می دهد و اگر این نکات بر اساس اصول رعایت نشوند تاثیر منفی و نامطلوب بر روی سایت شما خواهد داشت.


تاثیر طراحی رسپانسیو بر سئو


زمانی که گوگل به بررسی سایت ها بر اساس معیار های خود میپردازد به سایت هایی که یک نسخه موبایل را پشتیبانی می کند و به درستی بر روی گوشی های هوشمند بارگذاری می شوند یک نمره مثبت در نظر میگیرد، داشتن یک سایت جدا گانه برای پشتیبانی از نسخه موبایل نیز برای گوگل مورد پسند است.


اهمیت استفاده از کد نویسی Schem


اگر خواهان پیشرفت سریعتر نسبت به دیگر رقبا هستید الزامیست که تمامی استانداردها را رعایت کنید. Schema فاکتور کد نویسی هدف دار است که اطلاعات را ارائه می دهد و به موتورهای جستجوگر کمک می کنند که جنس و نوع محتوای موجود در طراحی وب سایت شما را شناسایی کنند.


برای مثال با رعایت اصول خاصی به مرورگر گوگل میتوانید بگویید که در قسمت خاصی از سایت شما یک محصولی را به فروش میرساند و گوگل پس از درک این موضوع در هنگام نمایش نتایج اطلاعات جانبی مانند قیمت، وزن، میزان تخفیف و... را نشان می دهد.


کیفیت و اختصاصی بودن محتوا


همه ی طراحان سایت می خواهند رتبه ی خوبی در نتابج گوگل به دست بیاورند و آن را از دست ندهند. انتشار مقالات و اطلاعات کم ارزش وتکراری در سایت مانع از رسیدن به این هدف میشوند و گوگل آن ها را در صف جریمه قرار می دهد.


بهترین را چاره تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد است. سایت هایی را که مطالب ارزشمند و مفید ارائه می کنند گوگل می پسندد. بهرهگیری از تصاویر و عکس ها بر کیفیت اطلاعات میافزایند.


نقش بک لینک در آینده سئو


همه چیز به تولید محتوای تازه و با کیفیت ختم نمی شود در مقالات پیشین به اینکه گوگل از بک اینک ها استقبال می کند اشاره کرده ایم، گوگل برای مقابله با متقلبان سئو سختگیری های زیادی درنظر میگیرد. به همین منظور در این قسمت چند نکته را برای شما بازگو میکنیم.


از سختن لینک فقط به منظور افزیش رتبه در گوگل خوداری کنید

از خریدن لینک خوداری کنید

لینک سازی یک بیزینس نیست از تجارت آن بپرهیزید

تنها به کلمات کلیدی برای متن های لینک شده کفایت نکنید

از پذیرش لینک سایت های اسپم شده خوداری به عمل آورید


 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن