09173119959 مشاوره
تجدید خاطره با پنج وب‌سایت قدیمی

تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394

بازدید : 2207

انجام بازی‌های قدیمی و سر زدن به وب‌سایت‌های قدیمی باعث تجدید خاطرات گذشته می‌شود؛ خاطراتی که زمانی در وب‌سایت‌ها و بازی‌هایی که بر روی پلتفرم‌ها و کنسول‌های مختلف تجربه می‌کردیم.

 در نظر بگیرید که شما ساعاتی را برای استراحت دراز کشیده و به گوشی خود مشغول هستید، در این زمان می‌توانید بازی‌ها و وب‌سایت‌های زیادی تجربه کنید که گاهی اوقات آن‌ها می‌توانند بازی‌ها و وب‌سایت‌های قدیمی باشند که روزی ما را پشت کامپیوترمان شگفت‌زده می‌کرد! 

نوستالژی‌های همواره برایمان جالب بوده، مانند زمانی که تبلغ ویدئویی قدیمی را مشاهده می‌کنیم، موسیقی قدیمی را گوشی‌ می‌دهیم یا بازی‌های قدیمی را بازی می‌کنیم. از این‌رو، تماشا کردن آن‌ها خاطرات خوش گذشته را برایمان تجدید می‌کند. بسیاری از کاربران از اینترنت خاطرات نوستالژی بیشتری را دارند که در این مطلب، به پنج مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

صفحه OnThisDay فیسبوک

1FB

فیسبوک از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده که بسیاری از کاربران از همان ابتدای کار این شبکه اجتماعی خاطرات بیشتری را از آن دارند. از آنجا که فیسبوک شبکه‌ی اجتماعی است، معمولا کاربران خاطرات شخصی را از آن دارند. فیسبوک از این مورد اطلاع داشته و به همین دلیل قابلیت On This Day را ارائه کرده است؛ با مراجعه به این صفحه می‌توانید تمامی پست‌های قدیمی خود را مشاهده کنید. برای مشاهده پست‌های قدیمی خود می‌توانید به لینک facebook.com/onthisday مراجعه کرده یا توسط اپلیکیشن فیسبوک و جستجوی عبارت «On This Day»، این صفحه را پیدا کنید. در این صفحه تصاویر و پست‌های قدیمی بسیاری وجود دارد و خواندن و تماشای آن خاطرات بسیاری را تجدید خواهد کرد.

سایت thenostalgiamachine

2FB

موسیقی‌ها نیز همواره جزو مواردی هستند که خاطرات بسیاری توسط آن‌ها زنده می‌شوند. سایت Nostalgia Machine به کاربران این امکان را فراهم می‌کند که ابتدا سالی را انتخاب کنند، سپس تمامی موسیقی‌های محبوب آن سال را بارگذاری کرده و گوش دهند. بعد از لود کردن یک سال و کلیک کردن بر روی لینک، موسیقی مربوطه از یوتیوب پخش خواهد شد.

سایت‌های My90sTV/My80sTV/My70sTV

3FB

شاید افراد بسیاری علاوه بر موسیقی، با تبلیغ‌ها و شوهای تلویزیونی نیز خاطرات دارند. شاید این شوهای تلویزیونی را بارها تماشا کرده باشید، زیرا همواره خاطراتی شیرینی را برایتان زنده می‌کند. اگر می خواهید دوباره این احساس را تجربه کنید، می‌توانید به سه وب‌سایت My90sTV، My80sTV و  My70sTV سربزنید. در این وب‌سایت‌ها تبلیغ‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مربوط به دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ قرار دارد. 

سایت Sndtst.com

 4FB

تماشای برنامه‌های تلویزیونی قدیمی علاوه بر جذاب‌ بودن، شاید کمی زمان‌بر باشد. اگر جزو افرادی هستید که با بازی‌های قدیمی خاطرات فراوانی را دارید و موسیقی آن‌ها همواره برایتان خاطرات بیشتری را زنده می‌کند، می‌توانید به سایت Sndtst.com سر بزنید. در این وب‌سایت، کلکسیون کاملی از موسیقی‌های بازی‌های قدیمی وجود دارد.

بازی کلاسیک ویندوز 3.1

5FB

اگر جزو کاربران قدیمی ویندوز هستید، به احتمال زیاد با بازی کلاسیک ویندوز 3.1 آشنایی دارد. در آن زمان، کنسول‌های بازی هنوز به صورت گسترده مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند. یکی از سایت‌ها، اقدام به شبیه‌ سازی بازی قدیمی ویندوز 3.1 به نام Ski کرده که می‌توانید به صورت آنلاین آن را بازی کنید. برای این منظور می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

آیا به نظر شما این سایت‌ها خاطرات قدیمی را برایتان زنده کرد؟ شما چه سایت‌هایی را در این خصوص می‌شناسید؟

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن