09173119959 مشاوره
پیدا کردن گوشی گمشده با استفاده از گوگل

تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

بازدید : 2528

سیاری از افراد با مشکل گم کردن گوشیشان در منزل، محل کار و … دست به گریبان بوده اند و حال گوگل به کاربران امکان داده به جای جستجوی ناامیدانه محیط اطراف از روش بهتری استفاده کنند.

بسیاری از افراد با مشکل گم کردن گوشیشان در منزل، محل کار و … دست به گریبان بوده اند و حال گوگل به کاربران امکان داده به جای جستجوی ناامیدانه محیط اطراف از روش بهتری استفاده کنند.

 پیدا کردن گوشی گمشده

قابلیت جدید طراحی شده توسط گوگل به کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکان می‌دهد تا با استفاده از جستجوگر اینترنتی این شرکت و از طریق رایانه شخصی تلفن همراهشان را پیدا کرده و  موقعیت مکانی دقیق آن را بر روی نقشه مشاهده کنند.

برای این کار باید ابتدا از طریق رایانه شخصی و از همان حساب کاربری گوگل که  بر روی گوشی مورد استفاده قرار می‌‌دهید، وارد حساب خود شوید. همچنین باید آخرین و جدیدترین نسخه از برنامه همراه google  را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید.

در ادامه از طریق رایانه شخصیتان عبارت انگلیسی find my phone را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید. گوگل هم در مقابل نقشه ای را نمایش می دهد که محل گوشی یا تبلت شما بر روی آن مشخص شده است. البته نمایش دقیق محل گوشی بسته به سرعت اتصال شما به اینترنت مدتی طول خواهد کشید.

باید توجه داشته باشید که دقت نقشه های گوگل تا بدان حد نیست که اگر گوشیتان را در یکی از اتاق های منزل گم کرده باشید از این طریق بتوانید آن را پیدا کنید. بهتر است در این صورت از همان شیوه قدیمی به صدادرآوردن زنگ گوشیتان استفاده کنید، اما به کمک گوگل.

نقشه گوگل جهت پیدا کردن گوشی گمشده

برای این کار بر روی آیکون گوشی در نقشه کلیک کرده یا لینک زنگ زدن را فشار دهید تا گوشیتان به مدت حداکثر ۵ دقیقه با حداکثر صدای ممکن زنگ بزند. بعد از پیدا کردن گوشی با کلیک کردن بر آیکون گوشی می توانید صدای آن را قطع کنید.

گفتنی است اپل پیش از این خدمات مشابهی را ارائه کرده که با استفاده از حساب کاربری آی کلود کاربران فعال می شود و خدمات مشابهی را به کاربران ارائه می دهد.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن