09173119959 مشاوره
بازاریابی اینستاگرامی

تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 ( 3:22:35 )

بازدید : 1721

هدف هر کسب و کاری با تعیین نمودن اهداف خود برای حضور در اینستاگرام می تواند با رویکردی شفاف برنامه برای جایگاه سازی، آگاهی دادن و فرهنگ سازی و افزایش فروش را تعیین کند.

هدف هر کسب و کاری با تعیین نمودن اهداف خود برای حضور در اینستاگرام می تواند با رویکردی شفاف برنامه برای جایگاه سازی، آگاهی دادن و فرهنگ سازی  و افزایش فروش را تعیین کند.

اهداف بازده و طیف گسترده ای می تواند داشته باشد ،اما بهتر است هدفهای اصلی را برای حضور خود در شبکه اینستاگرام مشخص کنیم.

در واقع تعیین اهداف دقیق ،همان برنامه ریزی استراتژیک می باشد.

*پروفایل*
صفحات اینستاگرام به دو بخش صفحات بیزینسی و صفحات معمولی تقسیم می شود.
 صفحات بیزینسی مانند یک وب سایت برای یک کسب و کار عمل می نمایند. وقتی که کاربران به صفحه پروفایل اینستاگرام شما مراجعه می کنند.می بایست اطلاعات کامل کسب و کار شما را به طور کامل و واضح مشاهده کنند.

* تولید محتوا*
برنامه ریزی محتوا یکی از روش های مطرح کردن برند و نام تجاری کسب و کار در اینستاگرام می باشد ، این برنامه مشخص می کند که چه محتوا و مطالبی را در چه زمانبندی  به معرض دید مخاطبان قرار دهید.محتوایی که باید جذاب و کاربر شما را ترغیب به واکنش (لایک  و کامنت گذاری) نماید.

*استوری*
استوری و یا "محتوای کوتاه مدت" روشی مهمی در بازاریابی است و بیشترین اثر بخشی را نسبت به پست دارد.با توجه به اینکه استوری ها بیشتر در معرض دید و تایم لاین مشخصی دارند، فالورها واکنش بیشتری برای مشاهده آن نشان می دهند.

 

اینستاگرام

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن