09173119959 مشاوره
سئو و کاربرد های آن !

تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1398 ( 2:58:39 )

بازدید : 2065

به مجموعه عملیاتی که به منظور بالاتر بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو (مشخصاً موتور جستجوی گوگل) انجام می شود، اصطلاحا سئو (SEO) می گویند.

به مجموعه عملیاتی که به منظور بالاتر بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو (مشخصاً موتور جستجوی گوگل) انجام می شود، اصطلاحا سئو (SEO) می گویند.

برای مثال با جستجوی کلمه کلیدی خاصی مانند "نرم افزار" گوگل هزاران صفحه مربوط به این کلمه در اینترنت پیدا می کند که از سایت هایی مانند شرکت های مختلف ارائه کننده نرم افزار بدست می آورد. چون تعداد نتایج جستجو زیاد است گوگل با معیار هایی این سایت ها را رتبه بندی می کند و بهترین ها را در صفحات ابتدایی نمایش می دهد. طبیعی است که هیچ کاربری وقت و حوصله بازدید از تمام سایتها را ندارد بنابرین سایتهایی که در صفحه اول نتیجه جستجوی گوگل قرار دارند شانس بیشتری برای بازدید مشتریان به حساب می آیند.

سئو

همان طور که می دانید ، پیش فرض Google ، در به نمایش گذاشتن نتایج جستجو 10 سایت در هر صفحه است ، البته این تنظیمات را می توان تغییر داد ، اما از آنجا که معمولاً نتایج به این شکل است ، رقابت اصلی میان صاحبان شرکت های بزرگ برای ورود به صفحه اول و قرار گرفتن در جمع 10 شرکت برتر است .

 

رقابت برای به دست آوردن جایگاه بهتر در نتایج جستجو بحث تازه ای نیست ، طراحان و صاحبان سایت ها ، مدت هاست تلاش خود را برای بهبود موقعیتشان در Google آغاز کرده اند . افرادی که در این رقابت ها پیروز شده اند ، افرادی بسیار سخت کوش دقیق و هوشیار بوده اند . حوزه بهینه سازی موتور جستجو یا SEO حوزه غالب در بحث های مربوط به Google است تا آنجا که روی سایر فعالیت های Google سایه افکنده است .

 

رقابت برای موقیت بهتر در Google، رقابتی بی رحمانه است . علی الخصوص زمانی که زمینه فعالیت بسیار گسترده باشد ، مانند موسیقی ، اخبار ، ورزش و ... در این زمینه ها جو سنگینی حاکم است که در اختیار صاحبان صنایع بسیار بزرگی مانند HBL.com , CNN.com , MTV.com است. و ورود افراد دیگری را به این جمع غیر ممکن ساخته است .

 

بهینه سازی سایت برای بالا رفتن در نتایج جستجوی گوگل یک فعالیت مداوم و روزمره است که نیاز به مهارت های حرفه ای، به روز کردن سایت، هوش و زیرکی و اشتیاق برای بهترین بودن دارد. بهینه سازی سایت بهترین راه برای بالا رفتن در نتایج جستجوی گوگل و بهبود تعداد بازدیدکنندگان سایت است.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن