09173119959 مشاوره
چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 ( 4:58:12 )

بازدید : 1907

توجه داشته باشید که در صورت حذف کامل اکانت اینستاگرام، حساب کاربری شما برای همیشه از اینستاگرام پاک می‌شود و دیگر به هیچ کدام از اطلاعات اینستاگرامتان دسترسی نخواهید داشت. پس اگر مطمئن هستید و تصمیم به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود گرفته‌اید، تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

در این پست آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام را برای شما نوشته‌ ایم

اما توجه داشته باشید که در صورت حذف کامل اکانت اینستاگرام، حساب کاربری شما برای همیشه از اینستاگرام پاک می‌شود و دیگر به هیچ کدام از اطلاعات اینستاگرامتان دسترسی نخواهید داشت. پس اگر مطمئن هستید و تصمیم به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود گرفته‌اید، تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

فقط یک سوال کوچک از شما دارم؛ آیا بجای حذف اکانت به کسب درامد از اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ میدانید به راحتی می‌توانید فالوورهای خود را به شکل سرسام اوری افزایش بدهید  و از این طریق پول پارو کنید؟! اگر باور نمی‌کنید مقالات قبلی ما را بخوانید!

برای حذف اکانت اینستاگرام چه راه‌هایی وجود دارد؟

اولین روش، دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت موقتی است. در صورتی که موقتی اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود نمایید، تمام اطلاعات شما از جمله عکس‌ها، ویدئوها، لایک‌ها، چت‌ها و فالوورهای شما در اینستاگرام باقی می‌ماند و فقط از دید کاربران پنهان می‌شود. اگر اینستاگرام خود را به صورت موقت حذف می‌کنید، اصلا جای نگرانی نیست چون هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره برگردید و به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. به این روش موقتی دی اکتیو کردن اینستاگرام می‌گویند. در صورت دی اکتیو کردن اینستاگرام همیشه راه برگشت وجود دارد. برای یادگیری این روش به مطلب دی اکتیو کردن (Deactive) اکانت اینستاگرام مراجعه کنید.

دومین روش حذف کامل اکانت اینستاگرام است. در صورتی که اقدام به حذف کامل اکانت اینستاگرام خود نمایید دیگر هیچ راهی برای بازگشت باقی نمی‌ماند! تمام اطلاعات شما از بین می‌رود و دیگر اکانتی با نام کاربری شما در اینستاگرام وجود نخواهد داشت. پس قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام خود حسابی فکر کنید.

بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام چه اتفاقی برایم می‌افتد؟

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و کاملا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید به چند نکته توجه داشته باشید:

•           نام کاربری شما از بین خواهد رفت، هنگامی که اکانت خود را پاک کردید، نه شما و نه هیچ کس دیگر نمی‌تواند در آینده اکانتی با همان نام ایجاد کند.

•           ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود، آدرس ایمیلی را که برای ایجاد کردن این اکانت استفاده کرده‌اید، نمی توانید برای ساخت یک اکانت دیگر بکار ببرید. پس اگر احتمال می دهید در آینده از این آدرس ایمیل در اینستاگرام استفاده کنید، به پروفایل خود رفته و در قسمت Edit Profile ، ایمیل خود را حذف کنید، تغییر دهید و یا اصلا یک ایمیل الکی وارد کنید.

•           به محض اینکه اینستاگرام خود را برای همیشه حذف می‌کنید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد حتی از طریق خود کمپانی اینستاگرام.

اگر می‌خواهید فقط برای مدت کوتاهی در اینستاگرام فعال نباشید، بجای حذف کامل اکانت اینستاگرام بهتر است آن را دی اکتیو کنید. پس تصمیم خود را گرفته‌اید؟!

تصمیمم را گرفته‌ام! چطور اکانت اینستاگرامم را برای همیشه حذف کنم؟

برای حذف کامل اکانت اینستاگرام ابتدا به لینک دیلیت اکانت اینستاگرام بروید و سپس باقی مراحل را دقیقا مانند تصاویر دنبال کنید:

مرحله اول:

بعد از اینکه لینک دیلیت اکانت اینستاگرام را باز نمودید، صفحه حذف اکانت اینستاگرام برای شما نمایش داده می‌شود. اگر از قبل به اینستاگرام وارد نشده باشید، باید در این مرحله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صفحه حذف اکانت اینستاگرام، شما می‌توانید دلیل حذف اکانت اینستاگرام خود را انتخاب نمایید و به اینستاگرام اطلاع دهید.

اگر این مرحله برای شما اهمیتی ندارد و فقط می‌خواهید دیلیت اکانت کنید، گزینه Something else را انتخاب نمایید.

اینستاگرام

مرحله دوم:

پس از مشخص کردن دلیل حذف اکانت اینستاگرام، کادری برای شما باز می‌شود تا رمز عبور خود را در آن وارد نمایید. پس از وارد کردن رمز عبور روی عبارت prementaly delet my account که با رنگ قرمز مشخص شده است کلیک کنید.

اینستاگرام

مرحله آخر:

در این مرحله اینستاگرام برای آخرین بار از شما می‌پرسد که آیا از دیلیت اکانت اینستاگرام خود مطمئن هستید؟ با تایید این مرحله اکانت اینستاگرام شما برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

اینستاگرام

اگر مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را به درستی انجام داده باشید، پیغام زیر برای شما ظاهر شده و اکانت شما برای همیشه از اینستاگرام حذف می‌شود.

روند حذف کامل اکانت اینستاگرام معمولا از چند ساعت تا یک روز به طور می‌انجامد.

اینستاگرام

تبریک می‌گویم! عملیات شما موفقیت آمیز بود و حالا دیگر اینستاگرام شما برای همیشه نابود شده است.

 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن