09173119959 مشاوره
راهکار های داشتن یک صفحه اینستاگرام موفق!

تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ( 3:50:2 )

بازدید : 1871

شاید برایتان این سوال پیش امده باشد که چرا رقیبتان صفحه ی موفقی دارد و شما با وجود تلاش زیاد موفق نمی شوید. در این پست سعی می کنیم به شما فوت و فن داشتن یک صفحه ی اینستاگرام موفق را آموزش دهیم و به صورت خلاصه به شما یادآور شویم که چه نکات مهم را از قلم انداخته اید. ۱- عکس پروفایل جذاب داشته باشید شاید برایتان عجیب باشد ولی نداشتن عکس پروفایل مناسب بیش از هر چیز به صفحه شما لطمه میزند. عکس پروفایل اولین خاطره ی کاربر از صفحه ی شماست، اگر این تصویر جذاب نباشد مطمئا باشید که کاربر صفحه ی شما را ترک خواهد کرد. ۴- ظاهر رسمی و موجهی داشته باشید این که می گوییم رسمی به این معنا نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک استفاده کنید. شما برای این که به صفحه ی خود وجاهت ظاهری ببخشید می توانید از یک ظاهر معرف اختصاصی بهره ببرید. لوگوی مخصوص به خود را با موضوع محوریت صفحه تان، تنظیم و طراحی کنید و بر روی نشان پیج خود قرار دهید. بهتر است از اسم صفحه ی خود به عنوان هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خود استفاده کنید. رعایت این موارد باعث می شود تا کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما دارای مدیریت است و برای آنان مفید است. همچنین شما می توانید از قسمت معرفی خود در تنظیمات، ماهیت صفحه ی خود را در قسمت تنظیمات تجاری یا Bussiness toolاستفاده کنید و زمینه ی کاری صفحه تان را مشخص نمایید. این گونه اعتبار صفحه ی شما بالا می رود. هدف صفحه ی خود را مشخص کنید و به سلیقه ی بیننده احترام بگذارید. ۲- به صورت روزانه پست بگذارید اینکه شما در اکانت اینستاگرامتان فعال باشید تاثیر فوق العاده ای در افزایش فالوور اینستاگرام صفحه تان دارد. از ارسال عکس های بی مورد و تکراری خود داری کنید. سعی کنید تصاویری با سلیقه ی کاربرانتان تهیه منتشر کنید، به طور متوسط حداقل یک پست در روز روی صفحه تان به اشتراک بگذارید. اگر مایل هستید تعداد بیشتری پست بر روی صفحه ی تان بگذارید پست ها را با فاصله زمانی مشخص برای مثال ۱ ساعت ارسال کنید چرا که ارسال تصاویر زیاد و پشت سر هم تاثیر منفی بر روی فرایند پیشرفت صفحه ی شما خواهد داشت، لازم به ذکر است که سایت ما به شما این امکان را می دهد که به صورت تخصصی پست های خود را با زمان بندی روی صفحه ی تان منتشر کنید. ۳- جواب کامنت های کاربرانتان را بدهید حفظ ارتباط با طرفداران صفحه اینستاگرامتان تاثیر بسزایی در پیشرفت روز افزون صفحه تان دارد، نگذارید کاربرتان احساس کند که به او بی احترامی شده و یا کسی در صفحه ی شما حضور ندارد. ارایه یک چهره مردمی تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کار و صفحه ی شما دارد. ۴- خسته کننده نباشید‌ پست های تکراری نگذارید، از کپی کردن مطالب دیگران خود داری کنید، سعی کنید در زمان ارسال پست ابتکار عمل به خرج دهید، در نهایت خسته کننده نباشید، تکراری نباشید، خاص باشید! 7- صفحه ی کاربری خود را با هشتگ به دیگران معرفی کنید یکی از بهترین راه ها و صد البته رایگان ترین راه ها برای معرفی صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، استفاده از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته فراموش نکنید که استفاده از هشتگ، در حالتی کارساز است که صفحه و پست شما در حالت عمومی قرار داشته باشد. برای شروع در پایان نوشته تان ،از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا در صفحات گردشی بیشتر و بالاتر دیده شوید. به مرور زمان که تعداد دنبال کنندگانتان بیشتر شد، از هشتگ های کمتر نیز می توانید استفاده کنید. نکته! در پی نوشت هایتان از کسانی که از پست شما دیدن کرده اند بخواهید تا به صفحه ی شما سر بزنند و شما را دنبال کنند. این گونه با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشتهای منحصر به فرد و مناسبی برای پست خود بنویسید. نکته ی مهمی که در زمینه ی جذب مخاطب به صفحه ی مجازی شما وجود دارد این است که، صبر داشته باشید تا مردم به صفحه ی شما جذب شوند. 8- استفاده از عکس ها و ویدئو های با کیفیت اگر به صفحه ی اینستاگرام الی گشت در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، خواهید دید که ما در صفحه ی خود همه ی استانداردهای لازم را در حد بالاتر از نیاز مخصوصا در زمینه ی عکس ها و ویدئو ها، استفاده می کنیم. کیفیت و رنگ عکس بسیار در جذب مخاطب فضای مجازی همچون اینستاگرام بسیار نقش مهمی دارد زیرا در نگاه اول، همه چیز از فیلتر چشم گذر خواهد کرد واولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. از عکس و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی متفاوت و مربوط به موضوع پستتان استفاده کنید. در ضمن به این نکات حتما توجه کنید. از عکس های مربع شده و در سایز ۸۰۰×۱۰۰۰ استفاده کنید. از عکس های تکراری استفاده نکنید. 9– صفحه خود را تبلیغ کنید برای این که مخاطب عام تر و بیشتری را در اقصی نقاط کشور و یا حتی جهان پیدا کنید، هزینه ای را حتما برای تبلیغات در صفحات بزرگ تر و البته معتبر تر ،بپردازید و تبلیغ کنید. برای این که در زمینه ی تبلیغات صفحات کاربردی را پیدا کنید، بدون توجه به تعداد فالوور صفحه، به تعداد نظرات و لایک های پست های صفحه دقت کنید. ابتدا شاید سخت و وقت گیر به نظر بیاید اما برای این که منابع مالیتان را هدر ندهید، این کار را انجام دهید تا در کوتاه مدت جواب دلخواه برای دیده شدن را بگیرید. هستند کسانی که از امکاناتی همچون دنبال کنندگان غیر واقعی استفاده کنند، اما استفاده از این امکان در تعداد و مقیاس بالا باعث می شود که کاربران دیگر متوجه این موضوع شده و حتی دنبال کنندگان خودتان هم از صفحه ی شما انصراف دهند و این باعث کاهش اعتبارتان می شود. دلیلش هم بسیار ساده است. شما لایک و نظرات کافی ندارید ولی دنبال کنندگانی دارید که پست های شما را حتی نمی بینند!!!
شاید برایتان این سوال پیش امده باشد که چرا رقیبتان صفحه ی موفقی دارد و شما با وجود تلاش زیاد موفق نمی شوید.

در این پست سعی می کنیم به شما فوت و فن داشتن یک صفحه ی اینستاگرام موفق را آموزش دهیم و به صورت خلاصه به شما یادآور شویم که چه نکات مهم را از قلم انداخته اید.

اینستاگرام

1- عکس پروفایل جذاب داشته باشید

شاید برایتان عجیب باشد ولی نداشتن عکس پروفایل مناسب بیش از هر چیز به صفحه شما لطمه میزند. عکس پروفایل اولین خاطره ی کاربر از صفحه ی شماست، اگر این تصویر جذاب نباشد مطمئا باشید که کاربر صفحه ی شما را ترک خواهد کرد.

2- ظاهر رسمی و موجهی داشته باشید

این که می گوییم رسمی به این معنا نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک استفاده کنید. شما برای این که به صفحه ی خود وجاهت ظاهری ببخشید می توانید از یک ظاهر معرف اختصاصی بهره ببرید. لوگوی مخصوص به خود را با موضوع محوریت صفحه تان، تنظیم و طراحی کنید و بر روی نشان پیج خود قرار دهید. بهتر است از اسم صفحه ی خود به عنوان هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خود استفاده کنید. رعایت این موارد باعث می شود تا کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما دارای مدیریت است و برای آنان مفید است. همچنین شما می توانید از قسمت معرفی خود در تنظیمات، ماهیت صفحه ی خود را در قسمت تنظیمات تجاری یا  Bussiness toolاستفاده کنید و زمینه ی کاری صفحه تان را مشخص نمایید. این گونه اعتبار صفحه ی شما بالا می رود. هدف صفحه ی خود را مشخص کنید و به سلیقه ی بیننده احترام بگذارید.

3- به صورت روزانه پست بگذارید

اینکه شما در اکانت اینستاگرامتان فعال باشید تاثیر فوق العاده ای در افزایش فالوور اینستاگرام صفحه تان دارد. از ارسال عکس های بی مورد و تکراری خود داری کنید. سعی کنید تصاویری با سلیقه ی کاربرانتان تهیه منتشر کنید، به طور متوسط حداقل یک پست در روز روی صفحه تان به اشتراک بگذارید.
اگر مایل هستید تعداد بیشتری پست بر روی صفحه ی تان بگذارید پست ها را با فاصله زمانی مشخص برای مثال ۱ ساعت ارسال کنید چرا که ارسال تصاویر زیاد و پشت سر هم تاثیر منفی بر روی فرایند پیشرفت صفحه ی شما خواهد داشت، لازم به ذکر است که سایت ما به شما این امکان را می دهد که به صورت تخصصی پست های خود را با زمان بندی روی صفحه ی تان منتشر کنید.

4- جواب کامنت های کاربرانتان را بدهید

حفظ ارتباط با طرفداران صفحه اینستاگرامتان تاثیر بسزایی در پیشرفت روز افزون صفحه تان دارد، نگذارید کاربرتان احساس کند که به او بی احترامی شده و یا کسی در صفحه ی شما حضور ندارد. ارایه یک چهره مردمی تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کار و صفحه ی شما دارد.

5- خسته کننده نباشید‌

پست های تکراری نگذارید، از کپی کردن مطالب دیگران خود داری کنید، سعی کنید در زمان ارسال پست ابتکار عمل به خرج دهید، در نهایت خسته کننده نباشید، تکراری نباشید، خاص باشید!


6- صفحه ی کاربری خود را با هشتگ به دیگران معرفی کنید

یکی از بهترین راه ها و صد البته رایگان ترین راه ها برای معرفی صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، استفاده از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته فراموش نکنید که استفاده از هشتگ، در حالتی کارساز است که صفحه و پست شما در حالت عمومی قرار داشته باشد. برای شروع در پایان نوشته تان ،از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا در صفحات گردشی بیشتر و بالاتر دیده شوید. به مرور زمان که تعداد دنبال کنندگانتان بیشتر شد، از هشتگ های کمتر نیز می توانید استفاده کنید. نکته! در پی نوشت هایتان از کسانی که از پست شما دیدن کرده اند بخواهید تا به صفحه ی شما سر بزنند و شما را دنبال کنند. این گونه با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشتهای منحصر به فرد و مناسبی برای پست خود بنویسید. نکته ی مهمی که در زمینه ی جذب مخاطب به صفحه ی مجازی شما وجود دارد این است که، صبر داشته باشید تا مردم به صفحه ی شما جذب شوند.


7- استفاده از عکس ها و ویدئو های با کیفیت

اگر به صفحه ی اینستاگرام الی گشت در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، خواهید دید که ما در صفحه ی خود همه ی استانداردهای لازم را در حد بالاتر از نیاز مخصوصا در زمینه ی عکس ها و ویدئو ها، استفاده می کنیم. کیفیت و رنگ عکس بسیار در جذب مخاطب فضای مجازی همچون اینستاگرام بسیار نقش مهمی دارد زیرا در نگاه اول، همه چیز از فیلتر چشم گذر خواهد کرد واولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. از عکس و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی متفاوت و مربوط به موضوع پستتان استفاده کنید. در ضمن به این نکات حتما توجه کنید. از عکس های مربع شده و در سایز ۸۰۰ ×۱۰۰۰ استفاده کنید. از عکس های تکراری استفاده نکنید.

8صفحه خود را تبلیغ کنید

برای این که مخاطب عام تر و  بیشتری را در اقصی نقاط کشور و یا حتی جهان پیدا کنید، هزینه ای را حتما برای تبلیغات در صفحات بزرگ تر و البته معتبر تر ،بپردازید و تبلیغ کنید. برای این که در زمینه ی تبلیغات صفحات کاربردی را پیدا کنید، بدون توجه به تعداد فالوور صفحه، به تعداد نظرات و لایک های پست های صفحه دقت کنید. ابتدا شاید سخت و وقت گیر به نظر بیاید اما برای این که منابع مالیتان را هدر ندهید، این کار را انجام دهید تا در کوتاه مدت جواب دلخواه برای دیده شدن را بگیرید. هستند کسانی که از امکاناتی همچون دنبال کنندگان غیر واقعی استفاده کنند، اما استفاده از این امکان در تعداد و مقیاس بالا باعث می شود که کاربران دیگر متوجه این موضوع شده و حتی دنبال کنندگان خودتان هم از صفحه ی شما انصراف دهند و این باعث کاهش اعتبارتان می شود. دلیلش هم بسیار ساده است. شما لایک و نظرات کافی ندارید ولی دنبال کنندگانی دارید که پست های شما را حتی نمی بینند!!!


اینستاگرام

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن