09173119959 مشاوره
روش قطع پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه

تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ( 4:19:57 )

بازدید : 2279

روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه با ارسال پیامک به شماره ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* انجام می‌شود. مشترکان با این سامانه از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه می‌شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی با موضوعات مختلف، می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.

روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه با ارسال پیامک به شماره ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* انجام می‌شود. مشترکان با این سامانه از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه می‌شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی با موضوعات مختلف، می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.

در صورت فعال‌سازی این خدمات پیامکی از سوی مشترکان، اپراتورها باید ضمن ارسال پیامک در ساعات ۹ صبح تا ۹ شب، میزان هزینه خدمات و نحوه مسدود کردن آن موضوع پیامکی را اعلام کنند. در صورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن، آن پیامک ارزش افزوده، ظرف ۲۴ ساعت قطع شود.

هزینه استفاده از این سامانه تنها ارسال یک پیامک است و هیچ هزینه جانبی دیگری ندارد. همچنین با اجرای این سامانه، مشکلی برای دریافت پیامک‌های بانکی و تراکنش‌های بانکی مشترکان پیش نمی‌آید.

قطع پیامک های تبلیغاتی

لغو پیامک تبلیغاتی  همراه اول


برای غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی  همراه اول عدد 1 را به شماره 8999 ارسال کنید؛ یا اینکه کد دستوری *8999# یا *800# را شماره گیری نمایید.
اگر مجددا مایل به دریافت پیام تبلیغاتی بودید عدد 2 را به 8999 بفرستید. و یا مستقیما با 9990 تماس بگیرید و فعال سازی یا لغو پیامک را از اپراتور بخواهید.
اگر قبلا اپلیکیشن همراه من را روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید به راحتی از طریق مراجعه به این سامانه امکان لغو پیامک را خواهید داشت.
در ضمن پيامك های اطلاع رساني همراه اول و اطلاع رساني سرويس هاي پايه و باند پهن همراه اول،جزء پیامک های تبليغاتی محسوب نمی شوند. و درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، کماکان این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.


جلوگیری از پیامک تبلیغاتی  ایرانسل


براي لغو دريافت پيام هاي تبليغاتي ارسال شده از طریق پنل اس ام اس ايرانسل  عدد 2 را در متن پيامک تبلیغاتی ثبت کنيد و به شماره 5005 ارسال کنيد. بعد از48ساعت پيام هاي تبليغاتي شما حذف خواهند گرديد.اگر مجددا خواستید پیامک را دریافت کنید، براي فعالسازي مجدد عدد 1 را با فونت انگليسي در متن پيامک ثبت کرده و به 5005 بفرستید.
و یا اینکه کافیست از طریق شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت کنید.


غیر فعال سازی پیام تبلیغاتی رایتل


اولین راه استفاده از نرم افزار رایتل من است. با استفاده از منوی "مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده" فعال ‌سازی و غیرفعال سازی پیامک انبوه  و ارزش افزوده را مدیریت کنید.
اگر به اپلیکیشن رایتل من دسترسی ندارید از طریق شماره گیری کد دستوری #800* و یا #195* و یا ارسال یک پیامک خالی به شماره 800 و یا 195 اقدام به غیرفعال کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا نمایید.
با توجه به نوع درخواست خود، یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید:
1 : خدمات فعال (تمامی سرويس‌هاي پيامكي فعال شما را نمايش مي‌دهد.
2: قطع خدمات محتوایی (دريافت پيامك‌هاي ارزش افزوده، همان سرویس‌هایی که به ازای دریافت پیامک، از اعتبارتان کسر می کند را لغو مي‌كند.)
3: قطع پیام تبلیغاتي (پيامك‌هاي تبلیغاتی که از مراکز پیام‌ مانند 100012345 ، 3000012345 و شماره‌های مشابه ارسال می گردد را غیر فعال می کند. )
4: تبلیغ از خط شخصی (مي‌‌تواند شماره شخصی که پیام تبلیغاتی برایتان ارسال نموده را گزارش کنید تا تاييد اپراتور پيامك‌هاي ارسالي از شماره اعلام شده قطع گردد.)

 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن