09173119959 مشاوره
10 سایت فوق‌العاده که هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد

تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 ( 1:51:48 )

بازدید : 1955

آنچه که دنیای وب و اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌دهد هر روز در حال تکامل است، از طرفی اطلاع از بهترین وب سایت‌های اینترنتی که نیاز کاربران را برطرف می‌کند، می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه یازده سایت جذاب و فوق العاده که ممکن است به محبوب‌ترین وب‌سایت شما تبدیل شوند را معرفی می‌کنیم.

1- Gojee : عاشقان خوراکی

دلتان هوس چه کرده است؟؟ فقط لازم است آن را به وب سایت Gojee اعلام کنید تا این وب سایت عکس‌های دیدنی و همچنین دستورالعمل درست کردن غذا یا نوشیدنی مورد علاقه شما را از بلاگ‌های معروف در این زمینه از جمله TasteFood، Kitchen culinaire و Fresh365 به شما تحویل دهد. به طور مثال عبارت "mushroom" به معنای قارچ را در سایت جست و جو کنید و منتظر بمانید تا نزدیک به 100 عکس با کیفیت از انواع غذاهایی که می‌توان با قارچ سرو کرد، به شما معرفی شود. حتی می‌توانید بعد از انتخاب غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود، دستور غذایی آن را نیز دریافت کنید. برای استفاده از مزایای سایت، با اکانت فیسبوک، گوگل و یا با یک آدرس ایمیل وارد این سایت شوید.

2- AppSumo: پیشنهاد‌های روزانه برای مشتاقان نرم افزار

به طور خلاصه ، AppSumo یک سایت خرید آنلاین با پیشنهاد‌های روزانه و مرتبط با محصولات نرم‌افزاری است. شما می‌توانید نرم افزارها یا حتی آموزش‌های آنها را چه به صورت کتاب الکترونیک و چه به صورت صوتی تصویری، از این سایت خریداری نمایید. بیشتر نرم‌افزار و آموزش‌های موجود در این سایت مناسب افرادی است که در زمینه‌های تجاری و تکنولوژیکی از جمله در بازاریابی اینترنتی، توسعه وب سایت، خرید و فروش آنلاین و مدیریت رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارند. معمولا پیشنهاد‌های Appsumo بسیار کاربردی و با ضمانت‌های معتبر ارایه می‌شود که در نوع خود یکی از بهترین‌ها است.

3- Houzz: دوست داران ساخت و ساز و طراحی

سایت Houzz یکی از عظیم ترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال ساخت، تعمیر و بازسازی یا بهبود خانه یا ساختمان اداری خود هستند از آن استفاده کنند. بالغ بر 40000 معمار، پیمانکار و طراح، مجموعه عظیمی از 433000 عکس را در این سایت آپلود کرده‌اند که این عکس‌ها می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد.

اگر به دنبال استفاده حرفه‌ای از Houzz هستید، این سایت می‌تواند شما را به صفحه‌ای هدایت کند که اطلاعات بیشتری از پیمانکاران و معماران طرح مورد نظرتان را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید از این طریق با آنها ارتباط برقرار کنید.

4- Urlquery.net: از دست سایت‌های مشکوک در امان بمانید

همه از فایل‌های ویروسی می‌ترسند اما سایت‌های ویروسی هم می‌توانند به همان اندازه ترسناک باشند چون به راحتی می‌توانند کامپیوتر شما را از راه مرورگرتان آلوده کنند. بنابراین بهتر است قبل از مشاهده سایت‌های مشکوک، ابتدا آنها را توسط چندین آنتی‌ویروس قوی اسکن کنیم. شما می‌توانید با وارد کردن لینک یا آدرس اینترنتی مورد نظر از سالم بودن آن لینک از جنبه حمله اینترنتی یا ویروس مطمئن شوید. از طریق این سایت رایگان می‌توانید دیگر با خیال راحت بر روی لینک‌های ناشناس کلیک کرده و گرفتار حمله‌های اینترنتی نشوید. این وب‌سایت به خوبی با ویندوز، مک، اندروید و iOS کار می‌کند.

5- Airbnb: گردشگران دوستش دارند

شرکت اینترنتی Airbnb امکان اجاره خانه‌ها و حتی قایق‌های مردم را به صورت آنلاین برای کاربران فراهم می آورد و طبق اعلام مسوولان آن، هر ماه بیش از 30 میلیون بازدیدکننده دارد. شرکت Airbnb که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در میان کاربران ایالات متحده آمریکا پیدا کرده است، بعد از این اتفاق از تصمیم جدیدش پرده برداشت. «بریان چسکی» رییس این شرکت اعلام کرد که این شرکت مشتریانش را تا سقف 50 هزار دلار بیمه می کند. این شرکت یکی از بهترین راه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند از طریق اجاره دادن خانه خود به کسب درآمد بپردازند. حتی مسافران و گردشگران می‌توانند خود را از پرداخت هزینه‌های سنگین هتل معاف کنند و در نزدیکترین موقعیت به محل مورد نظر خود خانه‌ای را اجاره کنند.

6-DownForEveryoneOrJustMe: مشکل از کجاست؟
ممکن است گاهی هنگام تلاش برای باز کردن یک صفحه وب با این عبارت رو به رو شوید:

سایت DownForEveryoneOrJustMe به شما کمک می‌کند متوجه شوید که چرا نتوانسته‌اید وارد سایت مورد نظرتان شوید. شما می‌توانید به راحتی متوجه شوید که آیا سایت مورد نظر شما واقعا خراب است و باز نمی شود یا اشکال از اینترنت شماست؟

البته این سایت به دلیل تحریم ایران، به ما سرویس نمی دهد پس اگر در ایران زندگی می‌کنید می توانید با تغییر IP خود، از این سایت استفاده کنید یا به سراغ سرویس دیگری مانند http://host-tracker.com برای این منظور استفاده کنید.

7- Notcot.org: اشکال جذاب و نوآورانه 

در سایت Notcot.org انواع و اقسام نوآوری ها، اشکال جذاب و دیدنی و طراحی‌های ابتکاری به همراه تصاویر با کیفیت از آنان گردآوری شده است. این سایت برای عاشقان طراحی و نوآوری می‌تواند پر از ایده‌های ناب و جذاب باشد. همچنین امکاناتی در این سایت فراهم شده تا بتوانید اطلاعات بیشتری از طراحی‌ها و نوآوری‌های قرار گرفته در سایت کسب کنید.

8- PeaceKeeper : کدام مرورگر بهتر است
peacekeeperبا گسترش استفاده از اینترنت، مرورگرها عامل مهمی در ایفای نقش واسط ما بین شما و دنیای مجازی دارند. به همین دلیل شاهد رقابت نفس گیری مابین غول‌های تکنولوژی برای ساخت بهترین مرورگر هستیم. شما می‌توانید با رفتن به سایت Peacekeeperمرورگر‌های خود را از لحاظ سرعت ، قابلیت اجرای HTML 5 ، مصرف باتری و... مقایسه کنید، این آزمایشات را حتی بر روی تبلت‌ها و گوشی همراهتان نیز میتوانید انجام دهید تا در انتخاب مرورگر برتر اطلاعات کاملی داشته باشید.

9-Sportlyzer: با مربی آنلاین ورزش کنید

بی شک سایت Sportlyzer می‌تواند مورد توجه دوست‌داران ورزش قرار گیرد. یکی از دوستان که همیشه از بی‌برنامگی در تمرینات ورزشی اش گلایه داشت، توانست به کمک برنامه‌های این سرویس آنلاین زمانبدی تمرینات ورزشی خود را بهبود بخشیده و رکوردهای تازه‌ای را ثبت کند.

10- Colourlovers: عاشقان طراحی و رنگ

یکی از مهمترین عوامل در جذب مخاطبین، زیبایی و سادگی و جذابیت بصری طرح شما است. طراحان وب و ابزارهای تبلیغاتی، به این نکته واقفند که ترکیب رنگ بندی طرح می‌تواند چه نقش کلیدی در نگاه مخاطب ایفا کند به همین دلیل همیشه به دنبال ایجاد بهترین ترکیب‌های رنگی در این زمینه بوده اند. آشنا شدن با سلیقه دیگران در انتخاب رنگ‌های مناسب گاهی می‌تواند طرح‌های شما را متحول سازد.

colourlovers مشهور ترین سایت ارائه دهنده پلت‌های گوناگون رنگی است. امکان عضویت در این سایت و ایجاد پلت‌های شخصی و اشتراک گذاری آنها بین اعضای سایت عاشقان رنگ وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های جانبی این سایت می‌توان به امکان تگ گذاری و امتیاز دادن به پلت‌ها و رنگ‌ها اشاره کرد . در این سایت مقالات بسیاری در زمینه رنگ ها ، رنگ شناسی و هر آنچه با رنگ مرتبط است نیز وجود دارد که می توانددر بالا بردن درک گرافیکی شما بسیار موثر باشد. همچنین فروم‌های مختلفی برای بحث درباره رنگها و اصول گرافیک وجود دارد که می‌تواند منبع گران بهایی برای گرافیست‌ها و طراحان وب باشد. نکته جالب در مورد این سایت آن است که موسسش یک ایرانی بنام داریوش منصف میباشد.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن