09173119959 مشاوره
محبوب ترین عبارات جستجو شده گوگل در سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 ( 3:59:35 )

بازدید : 1863

گوگل به‌رسم هرسال، امسال نیز فهرست محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده‌ی کاربران را منتشر کرده که در صدر آن‌ها، عبارت جام جهانی دیده می‌شود.


گوگل به‌رسم هرسال، امسال نیز فهرست محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده‌ی کاربران را منتشر کرده که در صدر آن‌ها، عبارت جام جهانی دیده می‌شود.

گوگل اخیرا فهرست محبوب‌ترین عبارات جست‌وجو‌شده‌ی کاربران در یک سال اخیر را منتشر کرده است. یکی از اتفاقات مهم‌ امسال، برگزاری جام جهانی فوتبال در کشور روسیه بود. ظاهرا همین موضوع باعث شده مردم بیش از هر عبارت دیگری، برای جام جهانی جست‌وجو کنند تا مطالب مرتبط‌به این مسابقات بزرگ را بخوانند.

گوگل می‌گوید عبارت World Cup در آمریکا و البته دیگر کشورهای دنیا، لقب محبوب‌ترین عبارت جست‌وجوشده را ازآنِ خود کرده است. طبق توضیحات گوگل، محبوب‌ترین عبارت درواقع به‌عبارتی اشاره می‌کند که در یک بازه‌ی زمانی مشخص در سال ۲۰۱۸ درمقایسه‌با سال گذشته بیشترین ترافیک را به‌خود اختصاص داده است.

کاربران آمریکایی اینترنت علاوه‌بر جست‌وجوی محبوب‌ترین مسابقات سال که درنهایت با قهرمانی فرانسه به‌اتمام رسید، عبارات دیگری نظیر طوفان فلورانس را هم بسیار جست‌وجو کرده‌اند؛ طوفانی مهیب که مدتی پیش در آمریکا رخ داد و برق نیم‌میلیون واحد خانه را قطع کرد. افزون‌براین، کاربران به‌ دفعات زیادی نام دمی لواتو را جست‌وجو کرده‌اند. لواتو یکی از خواننده‌های محبوب آمریکایی است که در جولای، گزارش‌هایی مبنی بر اوردوز او در رسانه‌ها منتشر شده بود.

Google بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا و بی‌شک یکی از وب‌سایت‌های نمادین‌ تاریخ اینترنت به‌شمار می‌آید. اطلاع از عبارات محبوب‌ جست‌وجوشده در گوگل این امکان را به ما می‌دهد تا بفهمیم فکر اکثر مردم طی یک سال اخیر، بیشتر درگیر چه موضوعاتی بوده است. در سال ۲۰۱۷، عده‌ی زیادی از مردم در گوگل عبارت طوفان ایرما و مت لاور را جست‌وجو کرده بودند. گفتنی است لاور از میزبان‌های یکی از برنامه‌های شبکه‌ی NBC بود که سال گذشته در پی نسبت‌داده‌شدن اتهامات آزار جنسی به وی از کار اخراج شد.

iran

محبوب‌ترین عبارات جست‌وجوشده‌ی کاربران گوگل در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۸
ردیفعبارت جست‌وجوشده
۱World Cup
۲Avicii
۳Mac Miller
۴Stan Lee
۵Black Panther
۶Meghan Markle
۷Anthony Bourdain
۸XXXTentacion
۹Stephen Hawking
۱۰Kate Spade

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن