09173119959 مشاوره
پنج راه برای افزایش ترافیک وب سایت

تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 ( 1:33:58 )

بازدید : 2246

بسیاری از شرکت‌ها، پس از راه اندازی یک وب سایت جدید متوجه می‌شوند که ترافیک به صورت خودکار به سمت سایت نمی‌آید و برای افزایش بازدید نیاز به تنظیماتی بر روی هاست خود دارند. با وجود میلیون‌ها سایت در حال رقابت برای جلب توجه کاربران، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که کسب و کارها در راهبرد دیجیتالی خود با آن رو به رو می‌شوند مدیریت ترافیک وب سایت است (چه این ترافیک‌ها از سمت بازدیدکنندگان جدید باشد و یا از سمت بازدید کنندگان قدیمی).


بسیاری از شرکت‌ها، پس از راه اندازی یک وب سایت جدید متوجه می‌شوند که ترافیک به صورت خودکار به سمت سایت نمی‌آید و برای افزایش بازدید نیاز به تنظیماتی بر روی هاست خود دارند. با وجود میلیون‌ها سایت در حال رقابت برای جلب توجه کاربران، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که کسب و کارها در راهبرد دیجیتالی خود با آن رو به رو می‌شوند مدیریت ترافیک وب سایت است (چه این ترافیک‌ها از سمت بازدیدکنندگان جدید باشد و یا از سمت بازدید کنندگان قدیمی).

خبر خوب این است که روش های اثبات شده ای برای افزایش ترافیک سایت شما وجود دارند. در اینجا پنج روش آسان برای به دست آوردن بازدید بیشتر از سایتتان را معرفی می‌کنیم.

جهت دستیابی به ترافیک بالاتر، وب سایت خود را بهینه سازی کنید
موتورهای جستجو بخش زیادی از ترافیک وب را هدایت می‌کنند و همچنین یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به افرادی هستند که فعالانه به دنبال محصولات و خدماتی ازجمله محصولات و خدمات شما می‌باشند. اما با وجود وب سایت های کسب و کاری که هر روزه برای کسب جایگاه برتر رقابت می‌کنند، شما چطور می‌خواهید برجسته باشید؟ جواب ساده است با ساخت وب سایتی بهینه برای موتورهای جستجو. بهینه سازی موتور جستجو یا سئو روشی برای بهبود وب سایت شما است که با هدف اثرگذاری، برای بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو انجام می‌شود. این مورد به این معنی است که شما باید سایت خود را مطابق با اصول گوگل و دیگر موتورهای جستجو تنظیم نمایید تا زمانی که، مشتریان عبارت مرتبط با خدمات شما را تایپ کردند با سایت شما مواجه شوند و از مطالب شما در پست‌ها و صفحات خانگی خود استفاده کرده و محتوای شما را مدام آپدیت نمایند.

با اینکه ممکن است سئو به نظر پیچیده برسد، اما برای کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای پیچیده مزایای زیادی دارد، اما مطابق با گوگل چهار مورد از پنج مصرف کننده از یک موتور جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می‌کنند. ولی شما مجبور نیستید خودتان همه کارها را انجام دهید. (صفحات زرد خدمات سئو، این فرایند را برای شما انجام داده و کمک می‌کنند تا بازدید سایت خود را افزایش دهید).

وبلاگ بسازید
وبلاگ سازی می‌تواند به افزایش ترافیک سایت شما به چند روش کمک کند. از جهت جستجو، موتورهای جستجو به صورت افزاینده ای در حال افزایش رتبه وب سایت‌هایی هستند که مدام محتواهای تازه و جدید پست می‌کنند. هر پست وبلاگی همچنین دارای صفحه اضافی برای موتورهای جستجو جهت فهرست کردن است، یعنی پست‌های شما ممکن است در بسیاری از جستجوهای بالقوه ظاهر شوند. وبلاگ نویسی همچنین اشتهای محتوا را باز می‌کند یعنی “مواردی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید روی رسانه اجتماعی پست کنید و اگر پست‌های شما مفید و جذاب باشند، گزینه ای برای دیگران وجود دارد تا آن را به سایت‌های دیگر لینک کنند، که ترافیک بیشتری را برای شما به همراه می‌آورد.”

تبدیل به یک کسب و کار اجتماعی شوید.
هر شخص به طور متوسط در روز بیش از یک بار  صفحه اجتماعی خود را چک می کند. به طور کلی، رسانه اجتماعی در حال حاضر رتبه اول افزایش ترافیک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. این مورد به این معنا است که اگر می‌خواهید ترافیک را به سمت سایت خود روانه کنید نیاز به اشتراک در صفحات مجاز ی دارید. با توجه به اشتراک کاربران لیون، فیسبوک مکانی عالی برای شروع کار است. راه اندازی یک صفحه فیسبوک را در نظر بگیرید که می‌توانید در آن لینک‌هایی با مسیر سایت خود، اخبار شرکت و پیشنهادات خاص را به اشتراک بگذارید (فقط مطمئن شوید که پست‌ها زیاد تبلیغاتی نباشند؛ سعی کنید فالورها را از طریق محتوای خوب و جالب جذب کنید.)

یک خبرنامه راه اندازی کنید.
اگر در سال‌های اخیر ترافیک سایت شما با کاهش مواجه شده است، یک خبرنامه می‌تواند به عنوان یک یادآور و دعوتی برای افراد جهت بازگشت به سایت شما در نظر گرفته شود. حتی بهتر از آن، شما می‌توانید بازدید کنندگان را مستقیماً به بخش‌هایی از سایت که مد نظرتان است (چه آن یک وبلاگ مربوط به اخبار شرکت باشد یا سفارش ویژه برای تبلیغ فروش) هدایت کنید. باز فید اظهار می‌کند در پس پرده جستجو و رسانه اجتماعی، خبرنامه‌های آن قرار دارند که بزرگ‌ترین محرک‌های ترافیک برای وبسایت هستند. شما می‌توانید مشتریان را از طریق ویجت ثبت نام یا تماس در زمان بازدید از سایتتان به نام نویسی در خبرنامه تشویق کنید و از آن‌ها بخواهید که یکی از مشترکین خبرنامه شما باشند.

تبلیغ کنید
یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای هدایت ترافیک به سایت شما، تبلیغات اما به طور صحیح برای مخاطبین است. انواع مختلفی از تبلیغات هدفمند آنلاین، از جمله بازاریابی موتور جستجو وجود دارند که تبلیغات شما را همزمان با تعقیب فعالانه محصولات و خدمات به افراد نشان می‌دهند. به طور خاص، حتی می‌توانید نتیجه تبلیغات خود را با مشتریان قدیمی یا افرادی که از قبل در سایت ثبت نام کرده‌اند پیگیری کنید. صفحات زرد می‌توانند تبلیغات شما را با استفاده از این روش ها برای مشتری جذاب جلوه دهند.

بنابراین، منتظر چه هستید؟

با توجه به اینکه کسب و کارهای محلی زیادی به آنلاین شدن رو آورده‌اند، ممکن است این احساس به شما دست بدهد که من چگونه می‌توانم بین این همه سایت در تکاپو، مشتری خودم را به دست آورم. اما روش‌های زیاد دیگری برای افزایش ترافیک سایت وجود دارند (چه برای بازدید کنندگان اولیه یا مشتریان قدیمی). صفحات زرد می‌توانند با ایجاد وب سایتی که با طرز فکر و نیازهای کسب و کار شما تناسب داشته باشد، راهبرد دیجیتالی شما را از طریق کل چرخه عمر مدیریت کنند.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن