09173119959 مشاوره
کلید طلایی موفقیت تعامل صحیح با کاربران

تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394

بازدید : 2940

YEC نام گروهی از 40 تن از موفق‌ترین کارآفرینان جوان دنیاست. گروهی که دور هم جمع شده‌اند تا به رشد سریع‌تر کسب و کار افراد کمک کنند. آنها افرادی هستند که با مدیریت، برنامه‌ریزی صحیح و خلاقیت میلیاردها دلار درآمد کسب کرده و برای ده‌ها هزار نفر شغل ایجاد کرده‌اند.
John Rampton
www.JohnRampton.com
جان رمپتون، جوانی است که طی سال‎‌های و 2007 2006 که سخت‌ترین روزهای زندگی‌اش تجربه می‌کرد یادگیری بازاریابی آنلاین را آغاز کرد. او در آن زمان قدرت راه رفتن را از دست داده بود و با طی کردن دوره طولانی درمانی و تلاش خستگی ناپذیر دوباره توانست با پاهایش راه برود. در همان دوره سختی او که تمام روز مجبور بود بنشیند و هیچ راهی برای به دست آوردن پول سراغ نداشت روزی 16 تا 20 ساعت وقت صرف یادگیری بازاریابی آنلاین کرد تا با گذر زمان به مرحله فروش محصول از طریق شرکتی که راه انداخت برسد و طی زمان کوتاهی درآمدش بالا رفت. نام او به تازگی به عنوان سومین نفر در لیست 50 بازاریاب آنلاین با نفوذ جهان در یکی از مجلات معتبر کارآفرینان اعلام شده است.
جان رمپتون معتقد است مدیران رسانه‌های اجتماعی باید به طور فعال وبلاگ‌نویسی کنند و با دیگر کارشناسان و مدیران به صورت آنلاین در تعال باشند. او می‌گوید مدیر رسانه‌های اجتماعی باید در مجامع و رویدادهای مختلف و مرتبط با فعالیت کسب و کارش سخنرانی کند تا به مرور زمان بتواند به صدای صنعت خود تبدیل شود.
Brian Honigman
www.BrianHonigman.com
برایان هانیگمان مدیرعامل شرکتی است که در حوزه مشاوره بازاریابی محتوا، تعیین استراتژی توزیع محتوا و تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. او به عنوان یک بازاریاب محتوا و استراتژیست رسانه‌های اجتماعی، هر روز روزنامه وال‌استریت ژورنال و فوربس و اخبار مجمع جهانی اقتصاد را مطالعه می‌کند. وی را به عنوان یک سخنران حرفه‌ای در دنیای رسانه‌های اجتماعی می‌شناسند. 
برایان هونیگمان معتقد است تولید محتوای مناسب برای مدیران رسانه‌های اجتماعی یک ضرورت است. او معتقد است تبلیغات در دنیای رسانه‌های اجتماعی با محتوای مناسب موفق است یک مدیر رسانه‌های اجتماعی باید بتواند مانند یک روزنامه‌نگار دروازه‌بانی خبر کند.
Nacho Gonzalez
www.mailtrack.io
ناچو گونزالو با تشکیل یک تیم و کار روی یک نرم‌افزار به نام Mailtracker تبدیل به یک کارآفرین موفق شد. نرم‌افزاری که او به همراه تیمش طراحی کرده و از سال 2013 تا امروز بیش از 200 هزار کاربر از آن استفاده می‌کنند، نرم‌افزاری است که به کاربران جیمیل کمک می‌کند تسلط بیشتری بر Inbox خود داشته باشند، هنگامی که ایمیل‌های ارسالی‌شان خوانده می‌شود آگاه شوند و امنیت بیشتری در جیمیل داشته باشند.
او معتقد است یک مدیر رسانه‌های اجتماعی باید یک چندکاره واقعی باشد؛ باید یک بازاریاب دیجیتال خوب، یک تحلیلگر کمی و کیفی، یک فرد حرفه‌ای در روابط عمومی و یک نویسنده خوب باشد. چرا که مدیریت موفق فیس‌بوک و توییتر حتی به توانایی‌هایی فراتر از اینها نیاز دارد.
Erik Severinghaus
www.simplerelevance.com
اریک یک سایت فعال به نام  Simple Relevance در حوزه بازاریابی آنلاین دارد. او به مشتریانش کمک می‌کند اطلاعات‌شان را به بهترین شکل در راستای بازاریابی آنلاین به کار بگیرند و آنها را به روز کنند. هممچنین به تحلیل اطلاعات کمک کرده و بهترین توصیه‌ها را برای جذب مصرف‌کننده بیشتر به مشتری‌هایش
 می‌دهد.
او معتقد است یک مدیر رسانه‌های اجتماعی باید مراقب باشد چه محتوایی برای چه مخاطبی منتشر می‌کند. او باید مخاطبان برند خود را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کند تا متوجه شود محتوایی که به اشتراک می‌گذارد برای او تازه و مفید هست یا خیر.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن