09173119959 مشاوره
سه راهی که SEO می تواند به کسب و کار شما کمک برساند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1396 ( 7:5:52 )

بازدید : 2344

آیا می دانید که بیشتر از ۵ میلیون کوئری هر روزه در موتورهای جستجو ساخته می شود و این عدد در دهه ی گذشته دوبرابر شده است؟ اگر حضور آنلاین شما ضعیف است شما این فرصت را دارید که یک تغییر کوچک ایجاد کنید که تاثیر بزرگی روی کسب و کار شما دارد.

آیا می دانید که بیشتر از ۵ میلیون کوئری هر روزه در موتورهای جستجو ساخته می شود و این عدد در دهه ی گذشته دوبرابر شده است؟ اگر حضور آنلاین شما ضعیف است شما این فرصت را دارید که یک تغییر کوچک ایجاد کنید که تاثیر بزرگی روی کسب و کار شما دارد.
در چند دهه ی گذشته، چشم انداز کسب و کارهای کوچک به شدت تغییر کرده است. زمانی، میزان زیادی سرمایه راه اندازی و یک رویا برای داشتن یک کسب و کار کوچک موفق لازم بود. امروزه بسیاری جنبه های پیچیده برای مدیریت وجود دارد شامل ایجاد و نگهداری حضور آنلاین قوی. برای کسب و کارهای کوچک، یک حضور آنلاین می تواند یک راه موثر در عین حال ارزان برای رسیدن به تعداد زیادی مصرف کننده و بازاریابی نام تجاری شما باشد.
شرکتهای بزرگ و کوچک، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را با استراتژی های دیجیتالشان ترکیب می کنند که این می تواند برای کسب و کارهای کوچک مهم باشد نه پیاده سازی آن در سطح بالا.
به طور خلاصه، SEO به توسعه ی وب سایت شما و حضور آنلاین اشاره دارد. اطمینان از اینکه کمپانی شما در موتورهای جستجوی مختلف به صورت رایگان یافت می شود. می توان این را پرشی برای شروع یک کسب و کار کوچک و یا بهبود تکنیک های بازاریابی در یک کسب و کار موجود بسیار موثر دانست. به عنوان یکی از سرمایه گذاری های خوب در استراتژی های بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک، اجازه دهید سه مورد از مزایای عمده ی آن را در زیر یادآور شویم:

۱-    توانایی رقابت با رقبای بزرگ
در دنیای کسب و کار همیشه شرکت دیگری وجود دارد که از شما بهتر باشد. حتی شرکتهای غول آسا می توانند درسهایی از رقبای خود بیاموزند.
به عنوان معمار یک کسب و کار کوچک برای سهم بازار در یک صنعت، این مهم است که هر چیزی که می تواند به رشد شما کمک کند را اهرم قرار دهید. برای کسب و کارهای کوچک فرصتی را مهیا می کند تا به رقابت در مقیاس بزرگتری بپردازید حتی بدون آن منابع مالی ای که شرکتهای بزرگتر دارند.
یکی از مزایای کسب و کارهای کوچک نسبت به کسب و کارهای بزرگ این است که آنها توانایی برای تمرکز روی بازار و کار در یک مود بسیار موضعی را دارند. SEO می تواند به بهینه سازی یک یا هر دو این نقاط قوت کمک کند برای کمک به شهرت شرکت و ارتباط با شهرستان و یا منطقه ای خاص. به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه، SEO می تواند کسب و کارهای کوچک را با درک نقاط قوت آنها و رقابت با برخی از بازیکنان بزرگ در این زمینه را یاری دهد.

۲-    ایجاد محتوای با کیفیت بالا
در قلمرو SEO، یکی از با ارزش ترین راه ها برای رشد ارگانیک یک کسب و کار کوچک این است که کیفیت بالایی مرتبط با محتوا، برای خوانندگان ایجاد نماییم. در حال حاضر محتوایی برنده است که به طور منظم بروزرسانی شده است، دست کم یک یا دو بار در هفته. محتوای با کیفیت بالا نه تنها رتبه ی شما را افزایش می دهد در موتورهای جستجو، بلکه حرکتی است برای ایجاد وفاداری در مشتری و یک تجربه ی مشتری پسند است.
حتی باارزش تر آن است که این مطلب در سراسر انواع رسانه از جمله وب سایتها، وبلاگها و سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی منتشر شود. هر چه در مکان های بیشتری محتوا پست شود، کسب و کار شما بیشتر در جستجوها آشکار می شود و همینطور کمک به شماست برای افزایش قدرت و اعتبارتان در این زمینه.

۳-    دسترسی به داده های مشتری
هنگامی که شما SEO را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود پیاده سازی می کنید یکی از مزایای نادیده گرفته شده دسترسی فوری به اطلاعات مشتری است که شما باید داشته باشید. اطلاعات مشتری به همره انواع منافع که بخودی خود بهمراه دارد. با این حال، برای کسب و کارهای کوچک، فرصتی فراهم می کند برای دانستن اینکه دقیقا مشتریان چه چیزی را در رابطه با کسب و کارشان دوست دارند و چه چیزی دوست ندارند. ممکن است شما با ایده هایتان چگونگی گسترش خط تولید، راه اندازی نسخه ی بروز محصول موجود و یا خصوصی سازی کمپین های بازاریابی و به حداکثر رساندن تاثیرشان، را باعث شوید.
در محیط امروزه، شخصی سازی یکی از سریع ترین موارد رشد است. با جمع آوری اطلاعات مشتری که شما با مشارکت در SEO به دست می آورید، کسب و کار شما خواهد توانست پیشرفت داشته باشد، راه اندازی محصول جدید و پیشنهاد های ویژه برای مشتریان داشته باشد. برای کسب و کارهای کوچک این می تواند یک مزیت عمده برای جا انداختن نام تجاری شما در میان مشتریان باشد.
بحث بهینه سازی موتورهای جستجو مطرح می شود به عنوان راهی میانبر برای دستیابی به موفقیت. ولی با پیگیری یک استراتژی که اهرم استراتژی های شما در کسب و کار های کوچک است شما می توانید برای مشتریان محتوایی با کیفیت بالا داشته باشید، با بازیکنان بزرگ در صنعت خود رقابت کنید و دسترسی به میزان زیادی از اطلاعات مشتری داشته باشید. SEO یک سرمایه گذاری است که شکستنی نیست. حتی برای کسب و کارهای کوچک، و شما می توانید نتایج آن را در عرض چند ماه مشاهده کنید.

پس منتظر چه چیزی هستید؟

seo، بهینه سازی وب سایت،سایت،بهینه سازی وب سایت در شیراز، طراحی سایت شیراز،

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن