09173119959 مشاوره
معرفی آنلاین محصولات

تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 ( 4:14:18 )

بازدید : 2051

توسعه ی کسب و کار آنلاین, عمومی بدون دیدگاه محتوای وب شما باید برای بازدید کنندگان، الهام بخش باشد و آنها را به سمت خرید از شما سوق دهد و هیچ چیزی برای قانع کردن مشتری بهتر از شرحی خوب برای محصول نیست

محتوای وب شما باید برای بازدید کنندگان، الهام بخش باشد و آنها را به سمت خرید از شما سوق دهد و هیچ چیزی برای قانع کردن مشتری بهتر از شرحی خوب برای محصول نیست. اغلب صاحبان مشاغل کوچک، این متن را به صورت لیستی از ویژگی ها در نظر می گیرند و به این صورت است که تنها محصول را شرح می دهند ولی این شرح اکثرا برای خریداران بالقوه کافی نیست و این می تواند برای کسب و کار شما خطرناک باشد. توضیحات کالا نقش اساسی در فرایند ارزیابی و خرید کالا توسط مشتری دارد. چه شما در حال توسعه ی محتوای جدید هستید یا حتی موارد فعلی را مرور می کنید، این پنج راهنمایی به شما کمک می کند شما دقیقا همان شرحی را که بایستی برای فروش محصول خود بنویسید قرار دهید.

۱-    خریدار خود را بشناسید. شناخت شخصیت مشتری یک بخش مهم از اهداف بازاریابی است، نوشتن شرح محصول، یک ضرورت است. دانستن اینکه چه کسی مخاطب هدف شماست به شما اجازه خواهد داد تا به زبان مشتریان خود صحبت کنید. با کلمات و عباراتی که به کار می برید می توانید مخاطبان خود را پذیرای پیامتان نمایید یا آنها را دفع کنید.

۲-    اولویت بندی ویژگی ها
بعد از اینکه شما لحن مناسبی برای توصیفات خود شناسایی کردید، زمان آن است که تعیین کنید کدام یک از ویژگی های محصول شما برای برجسته کردن مهم تر است. انجام این مورد کمی مشکل است. چون محصول شما به احتمال زیاد بسیاری ویژگی های خوب دارد ولی این هنر شماست که لیست ویژگی ها را کاهش داده و به تعداد کمی از عناصر کلیدی که برای مشتریانتان قانع کننده باشد و شما را از رقبای خود متمایز سازد برسید و روی آنها تمرکز کنید. این مورد واقعا سخت است.

۳-    نمای کلی مزایا
هنگامی که شما در مورد مهم ترین ویژگی ها جستجو می کنید، فکر کنید راجع به اینکه چگونه این ویژگی ها به خریدار سود خواهد رساند. مشتریان نسبت به اینکه چه محصولی به آنها ارائه می شود و یا چه سرویسی برای آنها انجام خواهد شد حساس هستند و لزوما در مورد یک ویژگی خاص تاکید ندارند. در نوشتن آن، به یاد داشته باشید که هدف این است که محصول به فروش برسد، نه فقط آن را توصیف کنید.

۴-    آن را جذاب نگهدارید.
شرح محصول می تواند هوشمندانه، الهام بخش و حتی سرگرم کننده باشد در این صورت هیچ کس از خرید خسته نخواهد شد، بنابراین در این مورد دقت کنید و حتما نوشته های خود را هوشمندانه و خواندنی نمایید.

۵-    قابل اسکن باشد.
حتی اگر شما قلم سحر آمیز داشته باشید، باید به یاد داشته باشید که اکثر مصرف کنندگان زمان برای خواندن هر کلمه ندارند. در عوض آنها به سرعت می توانند اطلاعات را اسکن کنند. توصیف خود را به بخش های منطقی بشکنید و از نشانه های بصری، مانند فونت های bold، یا Bullet بهره بگیرید.

اگر شما احساس می کنید مهارت لازم برای شرح اساسی محصول خود ندارید،با یک آژانس بازاریابی همکاری کنید یا کسی را استخدام کنید تا به شما برای ایده هایی در این رابطه کمک کنند. صرف نظر از اینکه آیا شما با کسب و کاری در سطح خود رقابت می کنید یا از نوع حرفه ای، این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان بالقوه خود را داشته باشید و مهمتر اینکه به فروش خوب برسید.

 

طراحی سایت شیراز،طراحی وب سایت شیراز

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن