09173119959 مشاوره
SEO و اهمیت آن

تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 ( 7:3:30 )

بازدید : 2299

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد که نقش کلیدی در گرفتن رتبه ی بالاتر وب سایت شما در لیست نتایج جستجو دارد بدون اینکه برای این امتیاز نیاز به پرداخت هزینه ای باشد.

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد که نقش کلیدی در گرفتن رتبه ی بالاتر وب سایت شما در لیست نتایج جستجو دارد بدون اینکه برای این امتیاز نیاز به پرداخت هزینه ای باشد.
انجام این کار باعث می شود شما در دید بازدیدکنندگان بیشتر دیده شوید و ترافیک شما را افزایش می دهد.SEO برای تطابق دادن سایت شما کار می کند تا آن را برای موتورهای جستجو و افرادی که از آنها استفاده می کنند، با درنظر گرفتن نوع کلمات کلیدی جستجو که افراد بیشتر دوست دارند استفاده کنند، جذاب تر سازد.

چگونه سایت خود را بهینه سازی کنید؟
دقیقا بهینه سازی سایت شما جه نتایجی را به دنبال دارد؟
اول اینکه این امر تضمین کلمات کلیدی خاص،عبارات، موضوعات و حتی لینک وب ها است که در سایت شما یافت می شود که آن را در نظر مخاطب شما جذاب تر می کند،دقیقا چیزی که شما سعی در رسیدن به آن دارید.
اگر وب سایت شما قرار است کسب و کارتان را ترویج دهد به عنوان مثال تمیزکردن پنجره ها را در نظر بگیرید.
شما باید از محتوای سایت خود مطمئن شوید چون محتواست که آن را در دید و توجه مخاطب مورد نظرتان برجسته می کند که این مخاطبان افراد محلی منطقه شما می باشند که با پنجره های کثیفی مواجهند و نیاز به یک تمیزکننده ی حرفه ای دارند.
با توجه به این مثال شما بیشتر انتظار خواهید داشت سایت تمیزکاری پنجره راجع به سرویسهایی که ارائه می دهد صحبت کن،از انواع کلماتی که زمانیکه مردم در تلاش برای پیداکردن یک پنجره پاک کن محلی هستند ممکن است از آنها استفاده کنند، انتظار دارید این سایت راجع به همه ی آنها صحبت کند.
بنابراین نه تنها می خواهید مطمئن شوید که کلماتی شبیه “پنجره”،”پاک کننده” و “تمیزکردن” و شاید “شستشو” بیشتر برجسته هستند (البته نه بیش از حد)، همچنین می خواهید مطمئن شوید تنها آدرس تجارت محلی شما را شامل نشود بلکه شهرستان و مناطقی که در آن خدمات ارائه می کنید را هم شامل شود. به این ترتیب زمانیکه کسی به عنوان مثال “Windows cleaner Boston” را جستجو می کند سایت شما جزو اولین نتیجه ها دیده خواهد شد.
عوامل بسیاری وجود دارند که SEO شامل می شود. محتوای سایت شما باید افراد را درگیر کند به صورتیکه آنها نتوانند فورا سایت شما را ترک کنند. مادامی که مطالب خود را تازه نگه دارید و آپدیت نمایید رتبه ی بالای خود را حفظ خواهید کرد. سایت شما همچنین برای کیفیت لینکهایی که فراهم می کنید رتبه خوهد گرفت چه Trust باشند چه نباشند.
در نهایت وب سایت شما در دراز مدت، بر اساس شهرت و کیفیتش، قضاوت خواهد شد. بنابراین هرگز چشم از این عوامل بر ندارید.

سایت,طراحی سایت شیراز,طراحی وب سایت در شیراز,طراحی سایت فلت,SEO,طراحی وب

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن