09173119959 مشاوره
حملات سایبری به سایت فرودگاه استرالیا

تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394

بازدید : 2453

تعدادی از حامیان گروه تروریستی داعش با هک کردن وب سایت فرودگاه بین‌المللی هوبرت استرالیا بیانیه‌ای را در حمایت از آن بر روی وب سایت یاد شده منتشر کردند.

پلیس محلی می‌گوید پیام های منتشر شده در سایت هک شده مشابه با پیام هایی است که قبلا هم در سایت‌های وابسته به داعش منتشر شده و از اواخر سال ۲۰۱۴ به طور مرتب در اینترنت مشاهده شده است. این حمله روز گذشته در ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت محلی رخ داده است.

وب سایت فرودگاه هوبرت از یکشنبه شب به علت همین حمله از دسترس خارج شد و پلیس استرالیا می گوید در حال بررسی و تحقیق در مورد این موضوع  و نظارت بر فعالیت ها و تحرکاتی است که در محل فرودگاه رخ می‌دهد.

تا به حال هیچ تهدید عملی بر ضد پروازهای این فرودگاه مشاهده نشده و فعالیت در آن به طور عادی در جریان است. همچنین تمهیدات امنیتی برای واکنش مناسب در صورت وقوع هرگونه مشکل پیش بینی نشده در این فرودگاه در نظر گرفته شده است.

پس از بازپس گیری سایت فرودگاه مذکور از هکرها بیانیه ای بر روی آن قرار گرفت و از کاربران خواسته شد تا برای کسب اطلاع بیشتر در آینده به آن مراجعه کنند. مقامات فرودگاه هم اکنون در تلاش برای بازگردادن سایت به حالت عادی هستند.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن