09173119959 مشاوره
فراگیری رتبه بندی بهتر با کلمات کلیدی

تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 ( 2:27:33 )

بازدید : 1769

توسعه ی کسب و کار آنلاین, عمومی بدون دیدگاه فراگیری رتبه بندی بهتر با کلمات کلیدی: Keyword Ranking:جایی است که سایت شما بر اساس کلمات کلیدی رتبه بندی می شود ,که این مورد تاثیر زیادی بر ترافیک سایت و سرعت آن و همینطور سئوی سایت دارد

فراگیری رتبه بندی بهتر با کلمات کلیدی:
Keyword Ranking:جایی است که سایت شما بر اساس کلمات کلیدی رتبه بندی می شود ,که این مورد تاثیر زیادی بر ترافیک سایت و سرعت آن و همینطور سئوی سایت دارد.تحقیقات نشان داده که تقریبا بیش از نیمی از کاربران بر روی صفحه ی اول نتایج جستجو کلیک می کنند به همین دلیل این مورد حائز اهمیت است.
بسیاری از صاحبان سایت ها در رابطه با رتبه بندی کلمات کلیدی سوال دارند, از قبیل :
۱-من چگونه می تونم به هدفم که رتبه بندی خوب سایت است ,نزدیک شوم؟
۲-کلمات کلیدی سایت من چه کلماتی هستند؟
که رتبه بندی رایگان براحتی پاسخگوی اینگونه سوالات است و خوب است که در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید. اما واقعا چگونه می توان بالاترین رتبه را داشت؟
پیگیری رتبه بندی برای کلمات کلیدی درست:
اگر شما قصد پیگیری رتبه بندی در موتورهای جستجو از قبیل google,Bing,yahooرا دارید,مطمئنا تمرکز و توجه شما به کلمات کلیدی جلب خواهد شد.اغلب افراد در تحقیقات خود,تغییر کوچکی در کلمات کلیدی می دهند(فرضا از کلمات کلیدی که بیشتر شنیده شده اند استفاده می کنند)و یا از ابزارهای پیشنهاد دهنده ی کلمات کلیدی استفاده می کنند.
در اینجا سوالی که پیش می اید اینست که مشکل ابزارهای پیشنهاد دهنده چیست؟
پاسخ:کلمات پیشنهادی شخصی نیستند,کلمات کلیدی عمومی هستند که برای همه به اشتراک گذاشته می شوند.بنابراین بحث رقابت وجود نخواهد داشت و موردی که تنها مربوط به کسب و کار شما باشد وجود ندارد.
راه حل:لیست کلمات میبایست به صورت واقعی و شخصی تنظیم شود.
·        خصوصی
·        شخصی سازی
·        وسیع
·        صحیح
·        مرتبط
وقتی لیست کلمات کلیدی شما از کلماتی باشد که افراد در سایت هایشان از آن استفاده کرده اند, متوجه می شوید که آنها به سایت شما مرتبط هستند به علاوه شما می دانید که چه کلمات کلیدی ترافیک بیشتری دارد.در این راستا ممکن است ابزار های کلمات کلیدی عمومی برآورد مبهمی ارائه کنند که بی فایده است.

 

کلمات کلیدی, انتخاب کلمات کلیدی مناسب,طراحی سایت,طراحی سایت شیراز,طراحی وب سایت

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن