09173119959 مشاوره
افزایش فروش اینترنتی با تغییرات جزئی در سایت

تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 ( 7:17:27 )

بازدید : 2363

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی بیش از پیش پیچیده شده است. هر روزه مقالات بیشماری در دنیای اینترنت در مورد نحوه طراحی وبسایت، امکانات مورد نیاز برای بهبود تجربه کاربری، تعامل با مخاطب، تهیه فهرست ایمیل و تبدیل بازدید کننده به مشتری منتشر می شود.

طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی بیش از پیش پیچیده شده است. هر روزه مقالات بیشماری در دنیای اینترنت در مورد نحوه طراحی وبسایت،  امکانات مورد نیاز برای بهبود تجربه کاربری، تعامل با مخاطب، تهیه فهرست ایمیل و تبدیل بازدید کننده به مشتری منتشر می شود. اما متاسفانه شرکت های کسب و کار اینترنتی مهمترین نکته در رابطه با طراحی سایت و محتوای خود را فراموش کرده اند، و آن چیزی نیست جز پاسخ دادن به این سوال کاربران:  “چه چیزی در آن (محصول) برای من (مشتری) وجود دارد؟”.  به عبارت ساده، بسیاری از سایت ها ارزش ها را به کاربران نشان نمی دهند.

بنابراین در طراحی دوباره وبسایت خود، زمانی را به پاسخ گویی به این سوالات مطرح شده در ادامه مقاله اختصاص دهید تا مطمئن شوید که وبسایت شما کاملا به کاربران پاسخ می دهد که چرا باید از شما خرید کنند. در این صورت می توانید با خیالی آسوده تر فرایند افزایش فروش اینترنتی را دنبال کنید.

سوال شماره یک: محصول یا سرویس شما چه کار بهتری را انجام می دهد؟

راه حل ارائه شده توسط محصول شما حتما نباید مناسب همه افراد باشد. بنابراین به جای لیست کردن یک به یک ویژگی ها، نظرات برجسته از مهمترین جنبه های محصول یا سرویسی که به فروش می رسانید را ارائه کنید.

  • چرا محصول یا سرویس شما بهترین است؟
  • چه ویژگی هایی از محصول شما باعث شده است تا کاربران از آن تعریف و تمجید کنند و مورد ستایش قرار دهند؟
  • شما توانایی ارائه چه پیشنهادی را دارید که بقیه رقبا این توانایی را ندارند؟

سوال شماره دو: چرا کاربران باید از شما خرید کنند؟

در این مرحله باید شما در رابطه با مزایا و برتری شرکت خود نسبت به رقبا توضیح دهید.

  • در انجام چه کاری بهترین هستید؟
  • چگونه می توانید به مشتریان خود در کم کردن هزینه، افزایش بهره وری و بدست آوردن سود بیشتر کمک کنید؟

نشان دادن آمار و ارقام موفقیت و استفاده از ویدئوهای توصیفی برای پاسخ گویی به سوالات زیر در این مرحله بسیار مهم و موثر است:

  • چه چیزی باعث شده است که محصول و کسب و کار شما برای مخاطبان دوست داشتنی باشد؟
  • بخش خدمات مشتری در چه مسائلی وارد می شود؟
  • بخش گارانتی و بیمه چگونه به مشتریان در کاهش هزینه کمک می کند؟
  • به خاطر داشته باشید که پاسخ گویی به این سوالات و ارائه جزئیات باید از نگاه مشتری ارائه شود و در نهایت به این سوال پاسخ دهد که “چه چیزی برای من (مشتری) در این شرکت وجود دارد؟”

علاوه بر این موارد سعی کنید سوالاتی که ممکن است در ذهن مشتریان در طی فرآیند خرید به وجود آید را پیش بینی کنید و به این سوالات در وبسایت خود پاسخ دهید.

 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن