09173119959 مشاوره
امکان خرید بلیت هواپیمایی ترکیش ایرلاین با کارت های شتابی فراهم شد

تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ( 7:27:38 )

بازدید : 2624

برای نخستین بار امکان خرید بلیت هواپیما در مسیرهای بین‌المللی با کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب، فراهم شد.

بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای که میان شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاین)، بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان به امضا رسید، از این پس هموطنان با استفاده از کارت‌های بانکی خود به‌صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند بلیت تمامی مسیر‌های ترکیش ایرلاین را خریداری کنند.

بدین ترتیب، هموطنان دارای کارت‌های بانکی عضو شتاب، کافی است با مراجعه به وب‌سایت شرکت هواپیمایی ترکیه و انتخاب ریال ایران، هزینه خرید بلیت پرواز برای تمام مسیرهای پروازی در سراسر  دنیا را از طریق درگاه پرداخت سامان بپردازند.

زکریا کروچام مدیر دفتر شرکت هواپیمایی ترکیه در ایران در مراسم امضای این قرارداد بیان کرد:

در سال ۲۰۱۶ بیش از یک میلیون مسافر از مبدأ ایران به سایر نقاط جهان سفر کرده‌اند. با راه‌اندازی درگاه خرید مستقیم بلیت برای ایرانیان، انتظار داریم حدود ‍۱۵ درصد مشتریان ایرانی از این راه بلیت بخرند.

ترکیش ایرلاین

کروچام به فعالیت شش دفتر هواپیمایی ترکیه در ایران اشاره کرد و ادامه داد که خدمت خرید بلیت با «ریال ایران» نه‌تنها برای پروازهای داخلی ایران، بلکه برای همه مسیرهای بین‌المللی امکان‌پذیر است.

سیداحمد طاهری بهبهانی، مدیرعامل بانک سامان در این مراسم گفت:

بانک سامان آمادگی دارد از ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود به‌ویژه امکانات مدیریت بانکداری شرکتی و بانکداری الکترونیک، برای ارائه خدمات به تمام مشتریان استفاده کند.

طاهری بهبهانی بیان کرد که بانک سامان در حال حاضر خدماتی همچون مشاوره تخصصی ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی و گشایش اعتبارات مدت‌دار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نظر شما در رابطه با اقدام جدید بانک سامان برای تهیه‌ی ساده‌تر بلیت چیست؟

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن