09173119959 مشاوره
آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل

تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 ( 9:36:47 )

بازدید : 1261

گوگل به تازگی در یک توئیت اعلام کرد که قصد اجرای یک آپدیت هسته‌ای در الگوریتم سرچ خود را داد. این خبر ذهن تمامی سئوکارها و وبمسترها را درگیر کرده است

گوگل به تازگی در یک توئیت اعلام کرد که قصد اجرای یک آپدیت هسته‌ای در الگوریتم سرچ خود را داد. این خبر ذهن تمامی سئوکارها و وبمسترها را درگیر کرده است. همه سعی می‌کنند حدس بزنند چه اتفاقی برای سایت‌هایشان می‌افتد و آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل چه تغییری در اولویت‌های گوگل می‌دهد.

گوگل قبلا هم آپدیت‌های هسته‌ای انجام داده بود. در واقع هر یکی دو ماه یک بار این کار را می‌کند. آخرین آپدیت در مارچ ۲۰۱۹ اتفاق افتاد. اما چرا در مورد این آپدیت جدید از قبل اطلاع‌رسانی شد؟

دلیل این موضوع درخواست کاربران است. جامعه همیشه از گوگل می‌خواست که در مورد تغییرات این چنینی از قبل هشدار بدهد. حالا گوکل تصمیم گرفته است دیگر کاربران خود را در تاریکی نگه ندارد و از قبل به آن‌ها هشدار بدهد.

دنی سالیوان، رابط گوگل سرچ، اعلام کرده است که آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل نسبت به نمونه قبلی بزرگتر یا خاص‌تر نیست. فقط این بار تصمیم گرفته‌اند کنش‌گر باشند و به صاحبان سایت‌ها و سئوکارها از قبل اطلاع بدهند.

بیشتر بخوانید :  Google Page Speed آپدیت شد
زمان دقیق آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل
اعلام شده است که این آپدیت امروز، یعنی دوشنبه سوم June 2019 انجام می‌شود اما ساعت دقیق آن مشخص نیست. گوگل از طریق حساب توئیتر خود آغاز اجرای آپدیت را اعلام می‌کند.

توصیه‌های گوگل در مورد آپدیت‌های هسته‌ای و فراگیر
این توصیه‌ای است که گوگل در مورد آپدیت هسته‌ای قبلی بیان کرده بود:

«معمولا هر روز ما یک یا چند تغییر را در راستای بهتر شدن نتایج انجام می‌دهیم. بعضی از آن‌ها روی بهبودهای خاص تمرکز دارند و بعضی از آن‌ها گسترده و فراگیر هستند. هفته قبل یک آپدیت گسترده هسته‌ای الگوریتم انجام دادیم. ما به طور معمول این کار را چند بار در سال انجام می‌دهیم.

مانند همه آپدیت‌ها، در این مورد هم ممکن است بعضی از سایت‌ها افت یا بالا رفتن رتبه را تجربه کنند. سایت‌هایی که با این آپدیت افت کرده‌اند مشکلی ندارند. در واقع، حالا سیستم ما به سایت‌هایی که قبلا امتیاز کمتری گرفته بودند، بیشتر امتیاز می‌دهد.

هیچ روش جبرانی برای سایت‌هایی که با این آپدیت افت کرده‌اند وجود ندارد جز این که روی تولید محتوای عالی تمرکز کنند. در طول زمان، ممکن است محتوای سایت شما نسبت به دیگر صفحات امتیاز و رتبه بهتری کسب کند.»

احتمالا همین گفته‌ها در مورد آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل جدید نیز صدق می‌کند. در واقع هیچ کس نمی‌داند چه خواهد شد! ممکن است سایت‌تان با بهبود رتبه مواجه شود یا سقوط کنید. در هر صورت کاری از دست‌تان برنمی‌آید. مثل همیشه روی رفع نیازهای کاربران تمرکز کنید، محتوای مفید و تازه تولید کنید و امیدوار باشید آپدیت جدید به نفع شما عمل کند نه ضررتان!

این خبر برای سایت‌هایی که رتبه‌های بالا دارند نگران‌کننده است اما افرادی هم هستند که از شنیدن آن خوشحال شده‌اند. صاحبان سایت‌های مفید و معتبری که تا به حال مورد توجه گوگل نبوده‌اند، حالا می‌توانند امیدوار باشند که ممکن است رتبه بالاتری کسب کنند.

برای اطلاع از زمان دقیق شروع آپدیت الگوریتم June 2019 گوگل و دریافت توصیه‌های بیشتر، به صفحه توئیتر این کمپانی مراجعه کنید.

طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی وب سایت، آخرین الگوریتم گوگل

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن