09173119959 مشاوره
گزارش وضعیت رجیسترار وب روکز

تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 ( 5:40:41 )

بازدید : 1795

ابت تاخیر پیش آمده در ارایه دسترسی پوزش می طلبیم و از همراهی و همکاری شما عزیزان در این مدت سپاسگزاریم. به لطف شکیبایی و همکاری شما عزیزان، در حال حاضر تمامی درخواست های دامنه به خوبی در حال انجام است. در ادامه آخرین تغییرات ایجاد شده را به اطلاع شما می رسانیم

مجددا بابت تاخیر پیش آمده در ارایه دسترسی پوزش می طلبیم و از همراهی و همکاری شما عزیزان در این مدت سپاسگزاریم. به لطف شکیبایی و همکاری شما عزیزان، در حال حاضر تمامی درخواست های دامنه به خوبی در حال انجام است. در ادامه آخرین تغییرات ایجاد شده را به اطلاع شما می رسانیم:


بروزرسانی کنترل پنل:
متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شایعاتی در ارتباط با عملیات بروزرسانی کنترل پنل رجیسترار بوده ایم. به همین دلیل لازم است هرگونه موضوعی جز انجام بروزرسانی رجیسترار (مانند تحریم رجیسترار) را قویا تکذیب کنیم.
با توجه به پیشرفت های ایجاد شده در فرآیند بروزرسانی و به منظور بررسی پنل جدید، در حال حاضر از نمایندگانی که بیش از ۱۰۰۰ دامنه بین المللی در رجیسترار وب ورکز دارند (و تا به این لحظه دسترسی به کنترل پنل موقتی دریافت نکرده اند) تقاضا داریم تا با ارسال تیکت به بخش فروش و مالی، درخواست دسترسی خود را اعلام نمایند. در این دسترسی امکان مدیریت بخش اعظمی از دامنه ها امکان پذیر خواهد بود. مابقی نمایندگان عزیز نیز میتوانند مانند قبل (از طریق ارسال تیکت) نسبت به ارسال درخواست های خود اقدام نمایند.


فعال سازی “تمدید خودکار” دامنه ها:
به منظور صیانت از دامنه های شما عزیزان در این شرایط، در هفته گذشته مراحل آزمایشی “تمدید خودکار” دامنه ها در لحظه انقضا آن ها انجام شد. با اتمام مراحل آزمایشی، خوشحالیم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که این ویژگی رسما بر روی تمامی دامنه های موجود در رجیسترار وب ورکز اعمال شده است. به این ترتیب بدون نیاز به اعلام درخواست تمدید دامنه های خود و همچنین پرداخت هزینه، تمامی دامنه های بین المللی موجود در رجیسترار وب ورکز (تا اطلاع ثانوی) در زمان انقضا آن ها به صورت خودکار تمدید خواهند شد.
در نظر داشته باشید با توجه به فعال شدن این ویژگی، دیگر برای تمدید دامنه های خود نیازی به ارسال درخواست تمدید دامنه ها نیست، چرا که تمامی دامنه های در حال انقضا به صورت خودکار توسط رجیسترار تمدید خواهند شد. لازم به توضیح است درخواست های تمدید دامنه هایی که تا تاریخ انقضای آنها فاصله زمانی زیادی وجود دارد را می توانید پس از ارایه دسترسی کنترل پنل نهایی نسبت به تمدید آنها اقدام نمایید. بدیهی است برای آن دسته از تمدید ها نیاز به پرداخت هزینه خواهد بود.
توصیه می کنیم نسبت به دریافت هزینه تمدید دامنه هایی که کاربران شما تمایل به تمدید آن ها دارند، اقدام فرمایید.


قیمت دامنه ها:
با توجه به افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، لیست قیمت های دامنه در وب سایت بروز شده است. این قیمت ها راس ساعت ۹ فردا پنج شنبه ۹ اسفند ماه در مرکز ثبت دامنه ها اعمال خواهد شد. بنابراین نمایندگانی که در حال استفاده از ماژول مرکز ثبت آرمین برای ثبت دامنه های خود هستند بایستی نسبت به بروزرسانی قیمت های خود اقدام نمایند.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن