09173119959 مشاوره
عوامل اعتبار دامنه

تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 ( 12:31:43 )

بازدید : 1875

پس از مرحله طراحی سایت شیراز اعتبار دامنه (DA) با توجه به تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت شما و همچنین فاکتور های دیگری مثل عمر دامنه و تعدادسیگنال های دریافت شده از شبکه های اجتماعی محاسبه می شود و توسط شرکت moz ارائه میشود.
عوامل اعتبار دامنه - Domain Authority Factors
 
 
1. لینک کردن از دامنه های مختلف
پس از مرحله طراحی سایت اعتبار دامنه (DA) با توجه به تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت شما و همچنین فاکتور های دیگری مثل عمر دامنه و تعدادسیگنال های دریافت شده از شبکه های اجتماعی محاسبه می شود و توسط شرکت moz ارائه میشود. به عنوان مثال در صورتیکه از یک دامنه 100 لینک ورودی داشته باشید، ارزش و اعتبار آن کمتر از زمانی می باشد که 50 لینک ورودی از 50 دامنه مختلف وجود دارد و این بدین معنی است که سایتهای زیادی به وب سایت شما لینک داده اند و سایت شما برای سایت های بسیاری مهم بوده که لینک داده اند که این موضوع به صورت غیر مستقیم به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک خواهد کرد.(البته باید علاوه بر فاکتور تعداد به کیفیت لینکها و فاکتور های دیگر) نیز توجه نمود. 
 
2 . رتبه mozrank :moz
رتبه moz یک وب سایت بر اساس مشخصات لینک آن می باشد و در محدوده 0 تا 10 رتبه بندی می شود که عدد بالاتر رتبه بهتری می باشد. رتبه moz به کیفیت لینک های ورودی به سایت شما وابسته است ، یعنی اگر سایت شما تعداد کمی لینک ورودی ولی با کیفیت بالا داشته باشد ارزش آن بیشتر از این است که تعداد زیادی لینک ورودی با کیفیت پایین داشته باشد.
 
 
3. اعتماد Moztrust : moz
Moztrust مانند رتبه moz می باشد اما بر روی نزدیکی و ارتباط سایت شما با لینک های معتبر تمرکز دارد. Moztrust چگونگی ارتباطات و اتصالات و شبکه های وب سایت های معتبری که به شما لینک دارند را بررسی می کند. در صورتیکه وب سایتی که به شما لینک داده به وب سایت های معتبر دیگری هم لینک داده باشد، به سود شماست.
فرض کنید سایت الف به این مقاله درباره اعتبار دامنه در پست منابع بلاگش لینک می کند و همچنین در این پست به سایت های معتبر دیگری مانند یک سایت آموزشی یا مجله موتور جستجو نیز لینک کرده است که این باعث افزایش رتبه این وب سایت در Moztrust می شود.
 
 
4. کیفیت محتوا
کیفیت محتوا کلید هر گونه رتبه بندی در دنیای SEO می باشد. هنگامی که شما محتوای با کیفیتی را می نویسید و بارگذاری می کنید در واقع شما تمایل به رتبه بالاتری دارید به این دلیل که افراد بیشتری به محتوای با کیفیت شما لینک خواهند داد. و این بدین معنی است که به طور غیر مستقیم اعتبار شما و در نهایت اعتبار دامنه شما افزایش خواهد یافت.
 
5. سیگنال های شبکه های اجتماعی
این مورد نیز یکی از عوامل مرتبط با افزایش اعتبار دامنه وب سایتتان می باشد. سیگنال های شبکه های اجتماعی به این معنی است که تعداد کل به اشتراک گذاری و پسندیدن (لایک کردن) مقاله های شما بر روی پلت فرم شبکه های اجتماعی چقدر است.
از این منظر نگاه کنید: زمانی که مردم محتوای شما را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند به این معنی است که آنها مقاله ای را پسندیده اند که برایشان مفید بوده است و این به این مفهوم است که سایت شما باید به عنوان یک مرجع در نظر گرفته شود.
 
6. دوستی با موتورهای جستجو
با سئو، سایت شما در نتایج موتور های جستجو به دفعات بیشتری مشاهده خواهد شد و این به این معنی است که افراد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد و به این ترتیب اعتبار شما افزایش می یابد.
 
در پایان این مقاله به شما توصیه میکنیم که موارد بالا بسیار حائز اهمیت میباشند و در صورتی که قصد طراحی سایت را دارید سعی کنید که همه موارد را برای سایت خود بررسی و در نظر بگیرید.
 
طراحی سایت، طراحی سایت شیراز، شرکت طراحی در شیراز

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن