09173119959 مشاوره
معرفی سایت : ساخت و طراحی کابینت در شیراز

تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397 ( 1:44:15 )

بازدید : 2841

شرکت پیشرو از سال 1386 فعالیت خود را اغاز نموده و اینک با بهره گیری از ابزار الات نوین و تکنولوژی های روز و نیروهای حرفه ای و با تجربه در جهت تولید مصنوعات چوبی و کابینت آشپزخانه فعالیت خود را ارتقا بخشیده است. ما رضایتمندی مشتری و تولید بالاترین سطح کیفی محصولات و همچنین شرایط پرداخت متنوع از جمله پرداخت اقساطی را در کار خود قرار دادیم و مفتخریم که توانسته ایم جزو تولید کنندگان برتر این صنعت قرار بگیریم.

شرکت کابینت سازی,طراحی 3 بعدی و معماری پیشرو

قدیمی ترین و بزرگترین شرکت کابینت سازی در شیراز : دکوپیشرو

شرکت پیشرو از سال 1386 فعالیت خود را اغاز نموده و اینک با بهره گیری از ابزار الات نوین و تکنولوژی های روز و نیروهای حرفه ای و با تجربه در جهت تولید مصنوعات چوبی و کابینت آشپزخانه فعالیت خود را ارتقا بخشیده است.

ما رضایتمندی مشتری و تولید بالاترین سطح کیفی محصولات و همچنین شرایط پرداخت متنوع از جمله پرداخت اقساطی را در کار خود قرار دادیم و مفتخریم که توانسته ایم جزو تولید کنندگان برتر این صنعت قرار بگیریم.

این شرکت به صورت تخصصی نیز در بخش طراحی 3 بعدی فعالیت میکند که شامل طراحی انواع محیط های داخلی و خارجی تجاری و مسکونی. نور پردازی. پلان های مسکونی. ویلا. و فضا سازی می باشد.

پیشنهاد میکنیم قبل از انجام پروژه خود با گروه ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا بهترین و مقرون به صرفه ترین راه را به شما پیشنهاد دهیم

آدرس وبسایت دکوپیشرو برای مشاهده نمونه کار ها : www.decopishro.ir

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن