09173119959 مشاوره
بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت اول

تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 ( 3:25:36 )

بازدید : 3182

اگر کسب و کار اینترنتی خود را به تازگی شروع کرده اید و به دنبال ابزارهایی هستید که با کمک آنها به رشد و توسعه کسب و کار خود سرعت بخشید، ما در سیرن به شما ابزارهایی برای بازاریابی اینترنتی معرفی می کنیم که قابل استفاده بر روی پلتفرم ها و سرویس های اینترنتی هستند.

اگر کسب و کار اینترنتی خود را به تازگی شروع کرده اید و به دنبال ابزارهایی هستید که با کمک آنها به رشد و توسعه کسب و کار خود سرعت بخشید، ما در سیرن به شما ابزارهایی برای بازاریابی اینترنتی معرفی می کنیم که قابل استفاده بر روی پلتفرم ها و سرویس های اینترنتی هستند.

اما اگر بودجه محدودی دارید و نمیدانید بر روی کدام ابزار باید سرمایه گذاری کنید، یا اگر می خواهید بدون صرف هزینه زیاد بازاریابی دیجیتال خود را رونق بخشید، چگونه می توانید گزینه مطلوب را انتخاب کنید؟ 

در طی چند مقاله بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد که با کمک آنها می توانید در هر زمینه ای، کسب و کار خود را رونق بخشید: از ایمیل گرفته تا رویدادها، از محتوا تا شبکه های اجتماعی.

ابزارهای بازاریابی و فروش :

  • Hubspot:

این ابزار، ابزاری مناسب برای بازاریابی درونگرا (inbound marketing) است که بسیاری از ویژگی های آن نیز رایگان می باشد. نرم افزارهای فروش رایگان آن، به شما این امکان را می دهند که قالب های ایمیل و متن تبلیغاتی آماده بسازید و آنها را با Gmail و Outlook یکپارچه کنید یا ایمیل های خود را زمان بندی کنید.

Hubspot همچنین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM را نیز شامل می شود که قابلیت یکپارچه شدن با Hubspot را هم دارد. اگر می خواهید این نرم افزار را ارتقاء بدهید، بهتر است بدانید که نسخه Pro آن از قیمت 50$ به صورت ماهیانه شروع می شود.

  • Sniply:

این یک ابزار بسیار جالب است که با آن می توانید دکمه های فراخوان یا CTA) calls to action) بسازید و آنها را به محتوایی که منتشر می کنید بیافزایید. اگر صفحه شما از فریم ها پشتیبانی می کند، می توانید CTA های منحصر به فرد ساخته و آن ها را به صفحات خود اضافه کنید. این فراخوان ها را تنها افرادی قادر هستند ببینند که به لینک شما دسترسی داشته باشند. 

  • SumoMe:

SumoMe نیز مجموعه قدرتمندی از ابزارهای بازاریابی را در خود دارد، اعم از تحلیلگر محتوا، جعبه پیام های دریافتی ایمیل، فرم برقراری ارتباط، منتشر کننده تصویر و غیره. ورژن رایگان این ابزار به تمامی اپلیکیشن های SumoMe دسترسی می دهد و بسیاری دیگر از ویژگی های تست A/B در نسخه Pro این ابزار در دسترس است که قیمت آن از 20$ ماهانه آغاز می شود.

  • Ampervize:

اگر نمی دانید با کدام ابزار بازاریابی دیجیتال باید کار خود را شروع کنید، دریافت گزارشی رایگان از Ampervize می تواند به کمک شما بیاید. بسته به پاسخ هایی که به چند سوال ساده درباره کسب و کار خود می دهید، این ابزار گزارش مناسبی از ارائه دهندگان خدمات مناسب شما، و حوزه های بازاریابی که بهترین نتیجه ها را برای شما دارند ارائه می دهد.

  • Cyfe:

این ابزار یک داشبورد تمام و کمال برای مدیریت آنلاین کسب و کارهای شماست. می توانید همه چیز ، از ابزارهای تبلیغات تا پلتفرم های وبلاگ نویسی، ابزارهای ایمیل، سئو سایت و شبکه های اجتماعی را در یک ابزار کنترل کنید. ورژن رایگان این ابزار تا 5 ویجت دارد. می توانید با هزینه 19$ در ماه نیز این ابزار را به نسخه پیشرفته آپگرید نمایید.

ابزار Hubspot,ابزار بازاریابی,ابزارهای ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ :

از این ابزارها در حوزه ی بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می شود.

  • Boomerang:

Boomerang یک اپلیکیشن رایگان برای Gmail، Outlook و Android است که تعداد زیادی از ابزارهای مدیریت ایمیل را نیز شامل می شود. این اپلیکیشن به سادگی با inbox شما یکپارچه شده و می توانید از ویژگی هایی مانند زمان بندی ایمیل ها، رسیدها و دنبال کردن یادآورها استفاده کنید.

من همیشه از این اپلیکیشن برای زمان بندی ایمیل ها و خواندن رسیدهایم استفاده می کنم و البته به تازگی Boomerang ویژگی های پیشرفته دیگری را نیز برای کسب و کار معرفی کرده است. این ویژگی دستیار AI می باشد که به شما برای ساخت ایمیل های عالی کمک می کند.

 

  • Mailchimp:

احتمالا تا به حال در مسافرت های خود با میل چیمپ (MailChimp) برخورد کرده اید. این اپلیکیشن بسیار محبوب است.

استفاده از نرم افزار mailchimp برای 2000 مشترک و 12000 ایمیل در ماه کاملا رایگان می باشد. این اپلیکیشن یک گزینه کاربردی و ساده برای کسب و کارهای کوچک و گروه هایی است که می خواهند خبرنامه داشته باشند و در آن از فرم های منحصر به فردشان استفاده کنند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات رایگانی جهت چگونگی نظارت بر ایمیل مارکتینگ در کسب و کار خود به دست آورید.

  • KLAVIYO:

این ابزار نیز برای ایمیل مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین ویژگی این ابزار استفاده از پلن های a  و b  جهت تست، جداسازی و … جهت ارسال و دریافت ایمیل می باشد.

Klaviyo نیز یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ است که به شما کمک می کند ایمیل های هدف دار و مشخصی بفرستید. این نرم افزار برای 250 مخاطب و ارسال 500 ایمیل رایگان است. حساب کاربری رایگان این نرم افزار، ابزار تست A/B، یکپارچه سازی، تقسیم بندی و ایمیل ساز سازگار با drag-and-drop را نیز ارائه می دهد.

  • Structured Data Markup Helper:

Schema.org نوعی نشانه گذاری داده های ساختار یافته است که می توانید آن را به ایمیل های درون Gmail اضافه کنید و از ویژگی های بازاریابی آن بهره مند شوید. اگر تا به حال چیزی تحت عنوان داده ساختار یافته Schema.org نشنیده اید، یا دقیق نمی دانید که منظور از آن چیست، می توانم مختصر و مفید بگویم که: Schema.org نتیجه همکاری میان Google ،Microsoft ،Yandex و Yahoo است که زبان یا نشانه گذاری جهانی ساختند که هر موتور جستجویی قادر به فهم آن باشد.
داده های Schema.org به شکل کدی است که آن را به شکل یک برچسب به وب سایت خود اضافه می کنید و با آن عناصر مختلفی مانند تصاویر، اسامی، آدرس ها، دستورالعمل ها، نظرسنجی ها و غیره را به موتور جستجو معرفی می کنید.
با این کار به موتور جستجو کمک می کنید که محتوای شما را بخوانند و از آن اطلاعات مرتبط را بیرون کشیده و در نتایج جستجو نمایش دهند. اما علاوه بر صفحات وب، می توانید نشانه گذاری های Schema.org را به ایمیل های خود نیز بیافزایید. همچنین می توانید از آن برای ساخت Rich Pins در Pinterest استفاده کنید و به این ترتیب ارتباط بهتری با کاربر برقرار نمایید.
استفاده از Schema.org برای ایمیل ها، ابتکار گوگل بود و به همین دلیل نیز منطقی است که تنها برای حساب های کاربری Gmail قابل استفاده باشد.
گوگل گفته است که با کمپانی Schema.org همکاری داشته تا این داده ها را برای دیگر سرویس های ایمیل نیز قابل استفاده کنید. تا به این شکل دیگر مشتریان نیز بتوانند بهره وری کامل از این داده ها را داشته باشند. اما به نظر می رسد هنوز محقق نشده و در دست اقدام است.

Structured Data Markup Helper گوگل، تمامی کارهای سخت برنامه نویسی را برای شما انجام می دهد و شما تنها کافیست که بخش های مرتبط ایمیل ها را پررنگ کنید و آن را نشانه گذاری نمایید.

ابزارهای بازاریابی اینترنتی,ابزارهای بازاریابی دیجیتال,ابزارهای کاربردی بازاریابی اینترنتی

  • Hiver:

Hiver ابزاری برای ایمیل است که به شما کمک می کند با استفاده از حساب های کاربری به اشتراک گذاشته شده، بهتر بتوانید کار کنید. عملیات نظارت، دسترسی به صندوق ایمیل ها، نوشتن یادداشت، اطلاع دادن ایمیل ها به اعضای گروه و نشانه گذاری کارهای انجام شده از جمله کارهای قابل انتظار از این ابزار می باشد. ورژن رایگان این ابزار تا 3 کاربر را پشتیبانی می کند. می توانید این ابزار را با 6$ در ماه آپگرید کنید تا بتوانید آن را در تیم های بزرگتری نیز استفاده کنید.

  • Sendpulse:

SendPulse پلتفرم پیام رسان یکپارچه شده ای برای بازاریابان است که از چندین متد متفاوت پشتیبانی می کند. برای مثال، ایمیل، sms و اعلان های وب. ورژن رایگان این پلتفرم به شما امکان ارسال 15000 ایمیل به 2500 مشترک واحد در هر ماه را می دهد و دسترسی کامل به ویژگی های پیشرفته را نیز ارائه می دهد.

بخش اول مقاله به پایان رسید. همانطور که متوجه شدید در قسمت اول ابزارهای بازاریابی اینترنتی برای بهبود بازاریابی و فروش و نیز انجام بهتر ایمیل مارکتینگ را معرفی کردم. 

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن