09173119959 مشاوره
چک لیستهای سئو در طراحی سایت و تاثیر آن بر رنکینگ – بخش دوم

تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 ( 1:30:36 )

بازدید : 2218

در مقاله قبل به بخشی از چک لیست های سئو در طراحی سایت و تاثیر آن بر رنکینگ وب سایتها اشاره نمودیم. در این مقاله به ادامه این لیست می پردازیم.

در مقاله قبل به بخشی از چک لیست های سئو در طراحی سایت و تاثیر آن بر رنکینگ وب سایتها اشاره نمودیم. در این مقاله به ادامه این لیست می پردازیم.

5- یک عنوان و متا تگ جذاب ایجاد کنید

در طراحی سایت حتما از متا تگهای عنوان و توضیحات برای همه صفحات سایت استفاده نمایید. گوگل همچنان تا حد قابل ملاحظه ای از تگ های متا یا متا دیسکریپشن ها [meta description] استفاده می کند. اگرچه دیده شده که برخی اوقات نیز اصلا به آن توجهی نمی کند اما واقعیت این است که درصد زمانی که از متا تگ یک صفحه استفاده می شود، بسیار بیشتر از مواقعی است که نادیده گرفته می شود. در خصوص استفاده از عنوان یا title، این احتمال حتی از متا تگ هم بیشتر می شود.

در برخی اوقات URL استفاده شده در اسنیپت ها نیز مانند سایر عناصر مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه برخی اوقات گوگل آنها را مختصرتر می کند. اسنیپت چیزی است که برای سئوی شما بسیار حیاتی است، زیرا این اسنیپت است که مشخص می کند صفحه یا محتوای شما چگونه در نتایج جستجو نمایش خواهد شد.

6-در طراحی سایت از کلمه کلیدی اصلی، ثانویه و کلمه کلیدی مرتبط استفاده نمایید.

کلمه کلیدی مرتبط آن دسته از لغات کلیدی هستند که از لحاظ معنایی به هم مرتبط و متصل هستند و گوگل فکر می کند محتوای شما با مطلب درخواستی سرچ کنندگان مرتبط است. استفاده از کلمهکلیدی مترادف در سئوی مناسب سایت نقش موثری دارد.

7-در جاهایی که ممکن است، از ریچ اسنیپت ها و مارک آپ استفاده کنید تا احتمال دیده شدن خود را افزایش دهید.

این مورد برای همه امکانپذیر نیست. اما در برخی موارد مانند مواقعی که شما وارد گوگل نیوز (google news) می شوید، یا در مواردی که وبسایت شما در خصوص دستورالعمل پخت غذا است و می توانید تصاویر و دیدنی های فراوانی داشته باشید، امکان پذیر است.

8-سایت را تا حد ممکن از نظر سرعت و زیبایی بهبود ببخشید تا در کمترین زمان، لود شود.

سعی کنید از لحاظ بصری، یعنی از لحاظ UI (رابط کاربر) و از دید UX )تجربه کاربری( عالی باشید، و طراحی سایت را به گونه ای انجام دهید که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی و با استفاده از تمامی دستگاه ها، وب سایت شما را مشاهده کنند.

9- شما باید پاسخ مناسبی برای این سوال داشته باشید: چه چیزی به شما کمک خواهد کرد؟

وقتی که شما پاسخ مناسبی برای این سوال دارید، یعنی لیستی از افراد و نشریات دارید که قرار است به شما کمک کنند و آن را برای شما تبلیغ نمایند، اکنون باید آن را اجرا نموده تا با تبلیغات در اینترنت و شبکه های اجتماعی، محتوای شما توسط خزنده های گوگل و همچنین کاربران مشاهده شود. اگر همه نکاتی چک لیست های سئو در طراحی سایت را رعایت نمایید، مطمئن باشید در سال 2018، رنکینگ خوبی در موتورهای جستجو بدست می آورید. به کامنت ها، افزونه ها و همکاری های خود با دیگران توجه خاص داشته باشید.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن