09173119959 مشاوره
نکاتی جهت خرید امن آنلاین

تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 ( 8:42:17 )

بازدید : 2202

در طول یک ماه میلیارد ها دلار برای خرید های انلاین هزینه خواهد شد .متاسفانه کسانی هستند که به دنبال سرقت اطلاعات شما در خرید های انلاین هستند

چند نکته برای خرید آنلاین امن

در طول یک ماه میلیارد ها دلار برای خرید های انلاین هزینه خواهد شد .متاسفانه کسانی هستند که به دنبال سرقت اطلاعات شما در خرید های انلاین هستند، مطمئن شوید که شما قربانی آنها نیستید. خرید آانلاین مطمئن دقدقه ذهنی تمام افراد در معاملات آنلاین است .

بنا به گزارشات موجود در مورد سرقت های انلاین در سه سال گذشته باید گفت استفاده از حملات فیشینگ (جایی که جاسوسها از اطلاعات ورود شما و حتی اطلاعات کارت اعتباری به وسیله تظاهر کردن به یک وب سایت واقعی یا حتی یک بانک آنلاین استفاده میکنند) نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و این خبر خوبی برای عموم مردم است.

قوانین و مقرارت خرید های آنلاین را مطالعه نمایید.دستورالعمل های اساسی را دنبال کنید و با اعتماد به نفس و با اطمینان خاطر به صورت آنلاین خرید کنید. در اینجا چند نکته برای خرید امن در اینترنت وجود دارد که می توانید مشاهده نمایید.

 

۱-از وب سایت‌های شناخته شده استفاده نمایید.

در یک موتور جستجو نیازمندی خود را جستجو کنید و از یک سایت معتبر شروع به خرید کنید. سارقان نتایج جستجو را می توانند جعل کنند تا شما گمراه شوید، به خصوص هنگامی که چند صفحه اول از لینک ها را مشاهده می کنید. درصورتی که  شما سایتی را از قبل می شناسید، کمتر احتمال دارد که سایت مورد نظر جعلی باشد. همه ما pouyasazan.org را می شناسیم و این سایت یکی از سایت های امن و مورد اطمینان برای خرید هاست و دامنه می باشد. مراقب باشید اشتباه نکنید به طور مثال ممکن است دامنه ای را با اسمی نزدیک به نام دامنه مورد نظر اما با محتوایی متفاوت بازکنید.  (به عنوان مثال pouyasazaan.org به جای pouyasazan.org) –این مورد قدیمی ترین ترفند در سرقت اطلاعات می باشد. خرید از این سایت ها ممکن است برای شما جذاب باشد ولی امکان دارد که شما به واسطه خرید از این سایت ها اطلاعات مهم خود را از دست بدهید.

فروش در این سایت ها ممکن است جذاب باشد، اما این به این معنی است که آنها شما را فریب داده اند تا اطلاعات خود را از دست بدهید.

 

۲- به قفل امنیتی  سایت نگاه کنید.

به هیچ عنوان خرید آنلاین را با استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که دارای رمزگذاری SSL (لایه امنیتی سایت) نیست، انجام ندهید – شما می دانید اگر سایتی دارای SSL است،URL برای سایت با HTTPS: // شروع می شود (به جای فقط HTTP: //). یک آیکون قفل شده به طور معمول در نوار وضعیت در بالای مرورگر وب شما و یا در کنار URL در نوار آدرس ظاهر می شود که این مورد بستگی به مرورگر شما دارد. دقت داشته باشید هرگز اطلاعات کارت اعتباری خود را از طریق ایمیل ارسال نکنید.

 

۳- تمام اطلاعات را وارد نکنید.

هیچ فروشگاه خرید آنلاین، نیازی به رمز های پروفایل های مجازی شما یا روز تولد شما برای انجام سفارش ندارد. با این حال، اگر کلاهبرداران آنها را دریافت کنند، همراه با شماره کارت اعتباری شما برای خرید اقدام می کنند، آنها می توانند خسارت زیادی رابه شما متحمل کنند. بیشتر آنها می دانند، ساده ترین راه این است که هویت شما را سرقت کنند. در صورتیکه با فرم های که اطلاعات زیادی را از شما دریافت می کنندمواجه شدید این سایت ها را بدون ورود اطلاعات ترک کنید.  در صورت امکان، به طور پیش فرض با کمترین میزان اطلاعات آنها را رها کنید.

 

۴-کامپیوتر خود را ایزوله کنید.

کلاهبرداران فقط در انتظار اطلاعات شما نیستند که در اختیار آنها قرار دهید؛ گاهی اوقات آنها چیز کمتری برای سرقت اطلاعات به همراه می آورند. شما باید سیستم عامل های خود را  به برنامه ضد ویروس مجهز کنید . به طور منظم بررسی کنید که آنتی ویروس به روز باشد توصیه می شود که آنتی ویروس Kaspersky از نوع internet security  استفاده نمایید.

 

۵- اجتناب از محل های عمومی

این یک ایده بد برای خرید اینترنتی می باشد، دقت داشته باشید زمانی که از یک محل عمومی مانند کافی نت برای خرید آنلاین اقدام میکنید، بهتر است موارد امنیتی را رعایت کنید به عنوان مثال رمز های خود را ترجیحا با کیبوردهای مجازی که در درگاه های آنلاین هستند وارد کنید. ضمنا دقت داشته باشید که از حساب های کاربری خود به صورت کامل خارج شده باشید.

 

طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت حرفه ای,سایت در شیراز,طراحی وب سایت در شیراز,تفاوت وب سایت و وبلاگ،خرید آنلاین در شیراز

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن