09173119959 مشاوره
ترغیب کاربر برای عضویت در خبرنامه

تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تیر 1396 ( 3:48:34 )

بازدید : 1988

همه ما اعتقاد داریم که در تجارت الکترونیک هیچ چیزی برای یک کسب و کار، ارزشمند تر از فهرست ایمیل مشتریان علاقه مند نیست. هر چند که بعضی از بازاریابان بر این عقیده هستند که فیلترهای اسپم، ایمیل مارکتینگ را نابود خواهد کرد. اما این تفکر اشتباه است. به عقیده من فیلترهای اسپم تنها برای عدم دریافت ایمیل های ناخواسته توسط افراد تهیه شده است. بنابراین اگر شما بتوانید فهرستی از ایمیل های افراد علاقه مند به دریافت ایمیل را تهیه کنید، از اعمال فیلتر اسپم بر روی ایمیل های ارسالی خود جلوگیری خواهید کرد و از بازاریابی ایمیلی نهایت استفاده و سود را خواهید برد.

همه ما اعتقاد داریم که در تجارت الکترونیک هیچ چیزی برای یک کسب و کار، ارزشمند تر از فهرست ایمیل مشتریان علاقه مند نیست. هر چند که بعضی از بازاریابان بر این عقیده هستند که فیلترهای اسپم، ایمیل مارکتینگ را نابود خواهد کرد. اما این تفکر اشتباه است. به عقیده من فیلترهای اسپم تنها برای عدم دریافت ایمیل های ناخواسته توسط افراد تهیه شده است. بنابراین اگر شما بتوانید فهرستی از ایمیل های افراد علاقه مند به دریافت ایمیل را تهیه کنید، از اعمال فیلتر اسپم بر روی ایمیل های ارسالی خود جلوگیری خواهید کرد و از بازاریابی ایمیلی نهایت استفاده و سود را خواهید برد.

به همین دلیل در این مقاله قصد دارم تا روش های ترغیب کاربر برای عضویت در خبرنامه ها را بیان کنم.

قرار دادن فهرست ثبت نام در وبسایت

در وبسایت خود فرم هایی را برای عضویت در خبرنامه قرار دهید. نکته ای باید توجه داشته باشید آن که باید عضویت در خبرنامه رایگان باشد و وابسته به خرید کالا نباشد. همچنین باید لینک عضویت در خبرنامه را در قسمت هدر یا فوتر صفحات خود قرار دهید تا مخاطب بتواند از هر صفحه ای به آن دسترسی داشته باشد. برای عضویت در خبرنامه از پرسیدن اطلاعات اضافی خودداری کنید. تنها نشانی ایمیل کفایت می کند.

درخواست از مشتریان برای ثبت نام بعد از انجام خرید

زمانی که کاربری یک خرید آنلاین از سایت شما انجام می دهد، نشانه این است که به محصولات شما علاقه مند است. به این معنی که این کاربر می تواند نامزد خرید دوباره از سایت شما باشد. بنابراین در پایان دریافت اطلاعات برای تکمیل فرآیند خرید، می توانید گزینه ای را برای کسب اجازه جهت ارسال ایمیل قرار دهید. توجه کنید که باید این گزینه در منطقه ای قرار گیرد که به راحتی توسط کاربر دیده شود. نکته پایانی اینکه باید به مشتری خود این اطمینان را بدهید که هرگز ایمیل اسپم برای او ارسال نخواهید کرد.

پیشنهاد سرویس رایگان

هیچ چیز مانند پیشنهاد خدمتی رایگان توجه کاربر را جلب نخواهد کرد. مانند ثبت نام برای دریافت مقالات تخصصی آموزشی و یا دریافت مشاوره و راهنمایی و خدماتی نظیر این موارد.  فقط باید این اطمینان را پیدا کنید که خدمتی که به صورت رایگان ارائه می دهید دارای کیفیتی مطلوب است. این را همیشه به خاطر بسپارید که کیفیت خدمتی که به صورت رایگان ارائه می دهید، معرف میزان تخصص و تسلط شما در کسب و کارتان است.

برچسب ها :


آخرین مطالب وبلاگ سیرن

خدمات طراحی سایت سیرن