09173119959 مشاوره

یکی از انواع متداول طراحی وب، طراحی سایت فروشگاهی می باشد و دلیل استقبال از این طراحی وب افراد مختلف در مشاغل گوناگون برای معرفی و همچنین عرضه کالا و خدمات خود از طراحی وب سایت استفاده نمایند. آجیل و خشکبار به دلیل ماندگاری، از بیشترین پتانسیل برای فروش در فضای مجازی برخوردار است. پس در واقع، طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار می تواند با معرفی دقیق محصولات گسترده در این طیف از خوراکی ها موفقیت بالایی در فروش ایجاد کند. پس بهتر است از طریق شرکت طراحی سایت در تهران و شهرستان نسبت به طراحی وب سایت خود اقدام نمایید.

طبق آمارها، ایران سالانه به طور تقریبی یک میلیون و ۱۸۰ هزار تن خشکبار تولید می کند. در این میان، کشورمان از لحاظ تولید گردو، پسته، فندق و بادام رتبه اول تا سوم جهانی را در اختیار دارد. میزان صادرات سالانه ایران حدود ۴۰۰ هزارتن و میزان مصرف کشور ۸۰۰ هزار تن است. میزان سرانه مصرف خشکبار در ایران به ۱۰ کیلوگرم می رسد که این میزان ۴ برابر متوسط سرانه مصرف خشکبار در جهان است. ارزش پولی صادرات خشکبار، حدود یک میلیارد و ۷۰۰ ملیون تومان است که از این نظر، بعد از محصولات پتروشیمی، بزرگترین صادرات غیر نفتی کشور محسوب می شود. میزان صادرات خشکبار کشورمان بعد از انقلاب همواره روندی صعودی را تجربه کرده و در دو سال اخیر، به خاطر مشکلات مربوط به کم آبی با مقدار کاهش مواجه شده است.

بازار هدف صادرات خشکبار ایران بیشتر نقاط جهان از جمله اروپا، روسیه ، چین، عراق، امارات، ژاپن، برزیل، کانادا، استرالیا و برخی از دیگر کشورها را شامل می شود و اقلام خشکباری اصلی، پسته و مغز، انواع کشمش، انوع خرما و انجیر خشک را در بر می گیرد. بهتر است برای کا خد به طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید. در سال ۹۵، میزان صادرات خشکبار ایران حدود ۴۷۴ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار و در سال ۹۶، حدود ۵۱۷ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بوده است. مشخص است که این حجم بالای مصرف خشکبار در داخل و همچنین میزان بالای صادرات اقلام خشکباری به معنای رونق این بازار خشکبار در ایران است.همانطور که قبلا هم اشاره شد، ماندگاری بالاتر این محصولات باعث می شود که امکان نگهداری آسان تری در مقایسه با دیگر محصولات خشکباری داشته باشند.

گسترش فضای مجازی و امکاناتی که این فضا برای ارتقاء و افزایش فعالیت و درآمد در حوزه ی خشکبار حاصل می کند را می توان پدیده ی نو در این حوزه دانست.اگر صاحب مغازه ی خشکباری معتبری هستید، احتمالاً برای خود مشتریانی ثابت دارید، و از آنجا که محصولات خشکبار، متقاضیانی از تمام افراد جامعه دارند احتمالاً با شلوغی مغازه یا فروشگاه خود در بیشتر اوقات روبرو هستید. طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار در شیراز به شما این امکان را می دهد که مشتریان ثابت خود را از زحمت آمدن به مغازه خلاص کنید و ازدحام مغازه خود که در هر حال موجب فروش محدودتر می شود را نیز جبران نمایید. به عنوان یک فروشنده معتبر در یک شهر، سایت فروشگاهی به شما این فرصت را می دهد که با قرار دادن تصاویر و معرفی محصولات، مشتریانی عمده یا خرد را از طریق سایت به مشتریان ثابت خود مبدل کنید.

همانطور که عنوان شد ایران یکی از صادر کنندگان عمده محصولات خشکباری در جهان است. بسته به گستردگی فعالیت، سایت فروشگاهی به شما این فرصت و امکان را می دهد که با چند زبانه ساختن سایت و ارائه محصولات به زبان انگلیسی و عربی، مشتریان خارجی را به سمت خود جلب کنید. به عنوان یک مثال مشخص در این باره می توان به کشور عراق اشاره کرد که در حال حاضر، به مشتری ثابت بسیاری از فروشگاه های خشکبار ایران تبدیل شده است. بر اساس آنچه بیان شد، هرچند قیمت آجیل و خشکبار در شیراز در دو سال اخیر افزایش بالایی داشته، اما آمارها نشان می دهد که میزان مصرف خشکبار در ایران چندان ازاین مساله تاثیر نپذیرفته و همچنان مصرف آجیل و خشکبار در کشورمان بالاست.

این مساله به معنای آن است که ظاهرا این بازار پر رونق هیچگاه در ایران دچار نزول نمی شود. اما احتمالا مشتریان در شرایط کنونی، حساس تر و نسبت به موارد خاصی چون کیفیت و تخفیف های احتمالی توجه بیشتری دارند. طراحی سایت به شما این فرصت را می دهد که با توجه به افزایش احتمالی مشتریان و کاهش برخی هزینه ها، از برخی امکانات چون ارائه تخفیفات یا تضمین کیفیت، مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کنید. از این گذشته، هزینه معقول و مناسب ایجاد سایت، عامل دیگری است که شما را به استفاده یا حداقل امتحان این فضای نو و لازم ترغیب می کند.

امکانات طراحی وب سایت خشکبار در شیراز

  • مقرون به صرفه بودن

طراحی سایت فروشگاه خشکبار ارزان تر از راه اندازی و دایر نمودن یک فروشگاه فیزیکی می باشد. زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات مبادرت نمود. همچنین هزینه هایی مانند کارگر، گاز و آب و … حذف می شود.

  • کاهش هزینه های بازاریابی

طراحی سایت خشکبار در شیراز می تواند بهتر از سایر ابزارهای رسانه ای، مشتریان را مورد هدف قرار دهد. زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردد بهتر و راحت تر از افرادی هستند که در حال خواندن تراکتی درباره محصولات شما هستند.

  • گسترش دامنه جغرافیایی

فروشگاه های فیزیکی، مشتریان محدودی دارند. معمولا مشتریان صرفا از محله خود یا فروشگاه های نزدیک خرید می کنند. یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاه خشکبار بریا خود، می تواند محصولاتش را در سراسر کشور و در سطح بین المللی به فروش برساند.

همچنین تجارت الکترونیک و طراحی سایت خشکبار در شیراز  یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند و این امر موجب افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

  • انعطاف پذیری بیشتر

تغییرات در ظاهر و محتوای طراحی سایت فروشگاهی خشکبار می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی و نوروز و …  به سرعت انجام پذیرد.

  • افزایش دید و دسترسی بیشتر کاربران

با بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو و ارتقای آن، سایتی را ایجاد کنید که بیشتر از قبل در دسترس  مشتریان و کاربران باشد. اما چه زمانی باید برای این کار اقدام کرد؟ شما باید بعد از طراحی وب سایت خشکبار برای بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید. این باعث دسترسی بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود.

  • ارایه اطلاعات به مشتریان

از دیگر مزایای طراحی سایت آجیل و خشکبار در شیراز می توان به ارایه اطلاعات بیشتر و جامع تر به مشتریان نام برد. از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی کامل از کسب و کار و محصولات خود  را در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

برخی از سرویس های راه اندازی سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل عبارتند از:

  • طراحی صفحه درباره ما

معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن در این صفحه بیان می گردد. یا شما به بعنوان یک شرکت تولیدی و توزیعی یا بسته بندی کننده خشکبار و آجیل در این صفحه معرفی می گردید.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

کاربران می توانند با انتخاب بسته خشکبار یا آجیل اقدام به خرید خرده و یا عمده نمایند. در خریدهای عمده تخفیف های نیز در نظر گرفته می شود. با قابلیت های پیاده سازی سیستم های مختلف در فروش آنلاین امکان تعیین درصد تخفیف نسبت به میزان خرید و نوع کالا وجود دارد. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

  • دسته بندی و توضیح محصولات

دسته بندی بر اساس گروه هایی مانند: پسته،‌ بادام،‌ گردو، فندق، تخمه، آجیل مخلوط و انواع خشکبار مانند برگ زرد آلو، برگ قیسی سکه ای، آلبالو خشک، آلو بخارا ، آلو بخارا رسمی، انجیر خشک ، آلو جنگلی ، آلوچه جنگلی همراه با ارایه تصاویر و توضیحات و یژگی های هر کدام

  • طراحی دوزبانه یا چند زبانه

اینگونه سایتها بایستی بصورت دو زبانه یا چندزبانه سایپیاده سازی گردند چرا که اقلامی در رابطه با خشکبار که عموما در خارج از ایران چندان تولید نمی شود و بیشتر این محصول مختص ایران است، خواهان بسیار گسترده ای در سطح جهان دارد و ممکن است از طریق همین وب سایت خشکبار شما سفارشاتی از خارج از ایران داشته باشید. بنابراین طراحی وبسایت های خشکبار به دو یا چند زبان بین المللی دنیا گام نخست برای جذب مشتریان خارجی می باشد.

  • طراحی بخش گالری

تصاویر جالب و با کیفیت از گروه های آجیلی مختلف، انواع بسته بندی های ارایه شده برای محصولات، تصاویری از روند فرآوری خشکبار و آجیل همراه با زیرنویس توضیحات در گالری جای می گیرد.

  • طراحی وبلاگ

در وبلاگ مقالات مربوط به خواص هرکدام از اقلام خشکبار و آجیل و همچنین دانستنی های سلامت و تندرستی و مطالب مرتبط دیگر ارایه می گردد.

  • طراحی صفحه تماس

شماره های تلفن، دورنگار، پست الکترونیک و گوگل مپ و آدرس فروشگاه در این صفحه به نمایش دردر می آید.

  • سایر امکانات

امکان ثبت نام همراه با فرایند تایید و پنل ورود کاربران؛ امکان اشتراک گذاری مطالب و محصولات محبوب در شبکه های اجتماعی؛ ارسال خبرنامه؛ جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته محصول بر اساس پارامترهایی مانند نوع، نام تولیدکننده و غیره؛ نمایش محصولات مشابه بر اساس دسته انتخاب شده، سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز ؛ ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول ؛ نمایش نمودار روند قیمت ها از سایر امکانات ساخت ستایت خشکبارو آجیل است. طراحی سایت یکسری نیازهای مشترک دارد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه اطلاع از فرایند طراحی سایت در شرکت سیرن با ما تماس بگیرید

خدمات طراحی سایت سیرن