09173119959 مشاوره

طراحی سایت گل فروشی در شیراز

یکی از مزایای گسترش اینترنت و طراحی سایت برای اکثر مشاغل، راحت تر کردن امور روزمره مشتریان و صاحبین این مشاغل است. طراحی سایت برای هر شغلی می تواند علاوه بر آن که انجام بسیاری از کارهای معمولی را در آن شغل به صورت اینترنتی میسر می سازد، زمینه ساز سود شگفت آوری برای صاحب آن شغل نسبت به قبل خواهد شد.

در مورد مزایای طراحی سایت برای بسیاری از مشاغل پیش از این صحبت کرده ایم. امروز قصد داریم امکانات و خدمات طراحی سایت گل فروشی برای مشتریان و همچنین صنف گل فروشان را بیان کرده و مزایای این کار را شرح دهیم.

همان طور که می دانید مشتریان گل فروشی ها اغلب برای مراسم عروسی، تزئین ماشین عروس، خواستگاری، ترحیم، هدیه دادن، تزئین آپارتمان و…. اقدام به تهیه گل می نمایند. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند بدون حضور در محل گل فروشی کاتالوگی پیش روی خود داشته باشند تا از مدل های تزئین گل، مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند. این کار اگر به صورت اینترنتی قابل انجام باشد بسیار لذت بخش خواهد بود و مشتریان می توانند در کمال آرامش تمام مدل ها را بررسی نمایند. بهتر است برای شرح مزایای طراحی سایت گل فروشی به بررسی امکاناتی که می توان در طراحی سایت گل فروشی برای مشتریان ارائه داد بپردازیم.

بررسی امکانات طراحی سایت گل فروشی در شیراز

هدف از طراحی سایت گل فروشی تبدیل گل فروشی به برندی معتبر برای اخذ سفارش از تمامی نقاط شهر محل گل فروشی است. برای آن که این هدف به واقعیت تبدیل شود باید کمی متفاوت نسبت به رقبای خود عمل کرده و از آن ها در این راه پیشی بگیرید. در واقع با ارائه یکسری خدمات در طراحی سایت گل فروشی می توانید مشتریان بسیاری را به سمت خود کشانده و تجربه جدیدی در امر سفارش و خرید گل برای آن ها به ارمغان بیاورید. برخی از امکاناتی که در طراحی سایت گل فروشی می توان ارائه داد از این قبیل اند:

راه اندازی بخش درباره ما برای معرفی گل فروشی در طراحی سایت گل فروشی

همان گونه که عرض کردیم با طراحی سایت گل فروشی می خواهیم برندی بسازیم تا از نقاط مختلف شهر سفارش دریافت کند. اولین قدم برای این کار معرفی کامل گل فروشی و همچنین قرار دادن رزومه کاری گل فروشی و همچنین نمونه کار های گل ها در سایت است. این معرفی ها و تبلیغات درباره فروشگاه باید در بخشی با عنوان “درباره ما” انجام شود. به کار بردن تصاویر در طراحی سایت نقش ویژه ای بر جلب رضایت بازدید کنندگان سایت دارد. بنابراین بهتر است برای مثمر ثمر واقع شدن تبلیغات برای گل فروشی از نمونه کارهای خود تصاویری تهیه کرده باشید و در این بخش از سایت قرار دهید. علاوه بر تمامی این ها شما بایستی آدرس و شماره تلفن گل فروشی خود را در این قسمت درج کرده و تصاویری نیز از محیط خارجی گل فروشی برای مشتریان خود در سایت قرار دهید. برای درج آدرس خود می توانید از نقشه گوگل در طراحی سایت خود استفاده کرده و موقعیت خود را بدین وسیله به کاربر نمایش دهید.

فروش اینترنتی گل در شیراز و همچنین امکان سفارش آنلاین گل در طراحی سایت گل فروشی

یکی از ایده های نوین که در طراحی سایت گل فروشی قابل پیاده سازی و اجراست، فروش اینترنتی گل در شیراز است. اما این کار چگونه انجام می شود؟ با راه اندازی بخش فروشگاه در طراحی سایت گل فروشی در شیراز می توان همچنین امکانی را برای مشتریان فراهم کرد. برای این منظور باید مشتری از بین گل های موجود، گل های مورد علاقه خود را انتخاب و مدل تزئین گل ها را از بین مدل های قرار گرفته در سایت انتخاب کرده و هزینه آن را که شامل تعداد گل های انتخابی از مدل های مختلف و همچنین کارمزد تزئین آن به شکل دلخواه است، از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی پرداخت نماید. همچنین می تواند برای هرگونه جشن، مراسم و… نیز به همین طریق اقدام کرده و دسته گل یا سبد گل دلخواه خود را سفارش داده و بعد از آماده شدن آن را دریافت کنند. دریافت گل می تواند به صورت حضوری انجام گیرد یا توسط پیک یا آژانس به دست سفارش دهنده برسد. همچنین می توان بخشی در این قسمت در نظر گرفت تا مشتریان بتوانند از گل فروشی وقت گرفته و ماشین خود را برای تزئین گل به محل گل فروشی ببرند. در کل بسیاری از ایده هایی که در ذهن دارید به راحتی در طراحی سایت گل فروشی قابل پیاده سازی است.

دسته بندی گل ها و محصولات قابل فروش

برای فروش اینترنتی گل و همچنین ثبت سفارش گل از مشتری باید گل های موجود در گل فروشی را همراه با تصاویر هریک در سایت قرار داده و آن ها را به خوبی دسته بندی نمایید. به طور مثال می توانید دسته بندی های برای گل ها، سبد های گل، انواع تزئین دسته گل و… داشته باشید که هر کدام از این دسته ها نیز می تواند زیر شاخه هایی داشته باشد. دسته بندی باید به گونه ای باشد که دسترسی مشتری و کاربران سایت را به گل ها یا دیگر محصولات مورد نظرشان آسان کرده و آن ها را دچار سردرگمی نکند.

قرار دادن مقالات در سایت گل فروشی

یکی از قسمت های جذابی که می تواند مخاطبان بسیاری را به سایت جذب کرده و آمار سایت شما را بالا ببرد قرار دادن مقالات مرتبط با گل، انواع گل ها و روش های نگه داری با آن ها، روش های تزئین و… در سایت است. بی تردید بسیاری از مردم به این گونه مقالات علاقه مند بوده و از خواندن آن ها لذت می برند. با این کار اعتبار گل فروشی و سایت گل فروشی شما بالا رفته و مشتریان بسیاری از این طریق جذب شما می شوند.

طراحی سایت گل فروشی خود را به ما بسپارید

شرکت طراحی سایت سیرن در نظر دارد در جهت پیاده سازی ایده های ذکر شده با گل فروشی شما همکاری کرده و برند شما را به سطح بالایی در میان سایر گل فروشی ها رسانده و از این طریق سود زیادی نصیب شما گرداند. برای بازدهی سایت گل فروشی خود نیاز به رعایت برخی نکات استاندارد سازی سایت و بهینه سازی سایت دارید. این نکات باعث می شوند سایت شما علاوه بر زیبایی چشم نواز و مرتبط با شغل شما، دارای سرعت بارگزاری قابل قبولی بوده و کاربران از بازدید سایت شما نهایت لذت را ببرند. همچنین با طراحی سایت بر اساس اصول سئو شما می توانید جایگاه خوبی در گوگل برای نتایج جستجوی کاربران بدست آورید که همین عامل باعث بالا رفتن آمار بازدید شما خواهد شد. شرکت طراحی سایت سیرن با رعایت اصول طراحی سایت ریسپانسیو امکان بازدید سایت شما را در تمام گوشی های موبایل به ارمغان آورده و در واقع باعث خواهد شد در انواع موبایل و تبلت و… سایت به درستی بارگزاری شود و مورد بازدید کاربران قرار گیرد.

اگر سوالی در رابطه با طراحی سایت گل فروشی دارید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره مهندسین ما بهره گیرید.

خدمات طراحی سایت سیرن