09173119959 مشاوره

امروزه بیشتـر مدیران، کارشناسان، بازرگانان و فعالان اقتصادی عرصـه تجارت، اینترنت را به عنـوان منبع شماره یک رفع نیازهای روزانه خـود می شناسند. وب سایت شیراز 118 زیر مجموعه شرکت طراحی سایت سیرن در سال 1396 با هدف معرفی بهتر کسب و کارهای فعال و مشاغل در شیراز ، تاسیس شد. وب سایت شیراز 118 با هزاران کلید واژه مرتبط با خدمات مورد نیاز مردم شیراز در موتور جستوجوگر گوگل بهینه گردیده است که فرصت مناسبی را جهت جذب مشتری برای صاحبان کسب و کار و همچنین رفع نیاز روزانه مردم شیراز ، فراهم آورده است. فعالان تجارت و کاربران در شیراز می ­توانند با داشتن یک حساب کاربری ساده و در دسترس و همیشگی خدمات خود و کسب و کارشان را در شیراز 118 ثبت کنند و شاهد رشد و جایگاه برند و افزایش فروش خود باشند.

شیراز 118 پس از جمع آوری و به روز رسانی اطلاعات مشاغل، کسب و کار همچنان اولین و تنها پایگاه جامع مشاغل در شیراز است که سالیانه تعداد زیادی از کسب و کار ها به روز شده و تعداد زیادی کسب و کار جدید به آن اضافه می شود. تبلیغات در شیراز 118، روشی کارآمد و اثر گذار در تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات می­ باشد زیرا مخاطبین شیراز 118 کسانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و با میل خود آگهی ­ها را با هدف خرید بررسی می­کنند. رهبران شیراز 118 ، مدیران و سرپرستانی هستند که از تجارب سنتی و تکنولوژی به روز حمایت­ هایشان برای تسهیل و پیشبرد شیراز 118 استفاده می­ کنند. ما در سایت شیراز 118 به دنبال ایده و نظرات خلاقانه ­­ی کسانی هستیم که در این زمینه تخصص و تجربه دارند و می­ توانند برای پیشنهادات و یا توسعه نقاط قوت وب سایت ارائه دهند.

استقبال شما از نخستين بانک اطلاعات تجاري شهر شیراز ، ما را بر آن داشت که در دو فاز مجزا در سالهاي 96 و 97 ، سايت شیراز 118 را توسعه دهد و امکانات متنوعي جهت بهينه شدن نتايج جستجو ، افزايش رکوردهاي بانک اطلاعاتي و طراحي ظاهر کاربر پسند به اين پايگاه اضافه نمايد .

امکان جستجو در محدوده ي خاص ، جستجو بر حسب نوع فعاليت و يا نام آگهي و نمايش نتايج به صورت تصويري و متني با اطلاعات کامل در بين هزاران رکورد اطلاعاتي از مزاياي اصلي سايت شیراز 118 مي باشد

خدمات طراحی سایت سیرن