09173119959 مشاوره

جذب مشتری برای بازرگانان اولین هدف آنها است. شرکت‌های بازرگانی در شیراز یا ارائه کننده خدمات واردات و ترخیص کالا که روی واردات و شبکه فروش داخلی کالاهای مشخصی تمرکز دارند که در هر دو صورت برای نمایش اعتبار و معرفی بهتر توانمندی و تخصص خود یا معرفی محصولات و شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود، نیازمند وب سایتی برای اطلاع رسانی می‌باشند. برای همین احساس نیاز به طراحی سایت بازرگانی در شیراز همواره در آنها احساس می‌شود.

در طراحی سایت بازرگانی در شیراز همواره نیاز است که سایتی به صورت دو زبانه یا چند زبانه ایجاد کرد تا از طریق زبان‌های محبوب دنیا مثل انگلیسی در دسترس باشد. از آنجایی که بیشتر سایت‌های بازرگانی در ایران وابسته به محدوده خاورمیانه هستند استفاده از زبان انگلیسی، عربی و ترکی در اولویت بالاتری قرار دارد.

چرا طراحی سایت بازرگانی در شیراز مهم است؟

طراحی سایت بازرگانی در شیراز برای شرکت‌هایی که در زمینه تجارت، بازرگانی و امور صادرات و واردات فعالیت دارند باید در راس برنامه‌های کاری آنها مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا وب‌سایت برای اینگونه شرکت‌ها به منزله شریان حیاتی و ایجاد پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و نیز راهی بدون مرز  و بدون محدودیت زمانی برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها می باشد.

طراحی سایت بازرگانی در شیراز این امکان را به شما خواهد داد که در فضای مجازی برای خود سایتی داشته تا با دیگر همکاران خود در سراسر دنیا ارتباط داشته باشید و با آنها همکاری کنید. با طراحی سایت بازرگانی می‌توانید به معرفی بازرگانی خود با استفاده از شماره‌های تماس، نمایندگی‌ها، نرخ ارز و محصولاتی که با آن سر و کار دارید را در سایت قرار دهید تا کاربران به شما سفارش دهند. یک سایت بازرگانی باعث رشد و پیشرفت کار شما در فضای مجازی می‌شود پس از همین حالا شروع به طراحی سایت بازرگانی کنید.

قابلیت‌های مهم در طراحی سایت بازرگانی در شیراز

یک سایت در زمینه بازرگانی هم باید مشابه سایر سایت‌ها که طراحی می‌شود دارای امکانات مختص به خود باشد تا بتوان به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را معرفی کنید. در طراحی سایت بازرگانی باید امکاناتی که در ادامه شرح می‌دهیم را در سایت خود پیاده سازی کنید.
●     نمایش محصولات و خدمات
●    نمایش پروژه ها و نمونه کارها
●    دسته بندی محصولات، خدمات و پروژه‌ها به صورت دقیق
●    گالری تصاویر
●    چند زبانه کردن سایت
●    استفاده از نقشه ی گوگل
●    سیستم اعطای نماینگی و یا شعبه
●    ایجاد فرم ارتباط با مشتری
●    ماژول خبرنامه برای دریافت ایمیل مشتریان
●    سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتری CRM
●    امکان خرید آنلاین برخی محصولات یا تمامی محصولات به صورت عمده
●    داشتن ظاهر مناسب و سرعت بالا در دسترسی به سایت
●    رزومه شرکت و هر آنچه که دوست دارید افراد در رابطه با شما بدانند

طراحی سایت بازرگانی باعث اعتبار دادن و بها دادن به شرکت بازرگانی شده و با وجود چندزبانه کردن سایت می‌توانید کسب و کارتان را در سطح بین المللی معرفی کنید که اصلی‌ترین و بهترین هدف از طراحی این نوع سایت نیز همین مسئله است. از دیگر فواید طراحی سایت بازرگانی می‌توان به ایجاد ارتباط بهتر و دوسویه مشتری و شرکت، اطلاع رسانی از محصولات و خدمات جدید و شکسته شدن محدودیت‌های جغرافیایی اشاره کرد.

چرا طراحی سایت بازرگانی در شیراز ضروری است؟

در آینده‌ای نه‌چندان دور، فضای رقابتی بین شرکتهای بازرگانی در دنیای اینترنت و فضای مجازی بسیار شدیدتر و جدی‌تر خواهد شد که برای دستیابی به سهم بیشتر در این رقابت فشرده و تنگاتنگ، قاعدتاً باید طراحی سایت بازرگانی را دستور کار خود قرار دهند.

طراحی وب سایت بازرگانی استاندارددر شیراز ، سایتی است که علاوه بر سئو و رتبه‌ی خوب در گوگل، حاوی تمامی اطلاعات ضروری که مورد نیاز مخاطبین و علاقه‌مندان کسب‌وکار است را شامل می‌باشد. اگر شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار این دو آیتم را در وبسایت خود لحاظ نموده باشید باعث افزایش رضایت هرچه بیشتر مشتریان خودخواهید شد و درنهایت بر میزان درآمد خودخواهید افزود.

باید این موضوع را بدانید که طراحی سایت بازرگانی فرآیندی هزینه‌بر نمی‌باشد بلکه کاملاً نوعی سرمایه‌گذاری درازمدت در حوزه کسب و کار شما می‌باشد و یکی از ضروری‌ترین تصمیمات رشد و توسعه‌ی کسب وکار در قرن 21 هست. شما با ایجاد و طراحی وب سایت بازرگانی حرفه ای در شیراز ، مسیر را برای فعالیت گسترده‌تر شرکت بازرگانی خود در بازارهای بزرگ جهانی، هموار می‌کنید و خود را به معرض دید بسیاری از افراد مختلف قرار می‌دهید.

ویژگی‌های طراحی وب سایت بازرگانی در شیراز:

طراحی سایت بازرگانی برای یک شرکت فعال در این حوزه باید با توجه به گستردگی فعالیت آن شرکت صورت گیرد. یک طراحی وب بازرگانی مناسب باید به‌گونه‌ای باشد که چندزبانه بوده و امکان نمایش محصولات و خدمات مختلف و متنوع را به تمام کاربران داخلی و خارجی داشته باشد و البته این کار باعث دیده شدن توسط مشتریان بیشتری نیز خواهد شد. جدا از این موارد طرح یک سایت بازرگانی ازلحاظ بصری و گرافیکی نیز باید مناسب و استاندارد بوده و مواردی مانند سادگی و جذاب بودن در آن رعایت شده باشد.

قرار دادن مشخصات نمایندگی‌های فروش این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران زیادی به شما رجوع کنند و به‌راحتی شمارا پیدا نمایند. همین‌طور نمایش محصولات پرفروش و پربازدید و یا اطلاع‌رسانی تغییر در برخی از قوانین جدیدی که برای برخی کالاهای ویژه در کشور به تصویب رسیده است را در کوتاه‌ترین زمان و سریع‌ترین حالت ممکن می‌توانید انجام دهید.

ایجاد قسمت اخبار و مقالات در سایت مخصوصاً در یک وبسایت بازرگانی نیز می‌تواند هم کاربران زیادی را وارد سایت کند و هم باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شود.

مدیریت آسان با طراحی سایت شرکت بازرگانی:

از دیگر نکاتی که در طراحی سایت شرکت بازرگانی باید به آن دقت کرد چگونگی مدیریت و کنترل این سایتها است. در سایت‌های شرکتی، سیستم مدیریتی محتوا باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر کارایی و حرفه‌ای بودن، ساده و کاربرپسند نیز باشد.

در آیندهی نزدیک شاهد رقابت شدیدی در بین شرکت‌های بازرگانی در تسخیر فضای وب و دنیای اینترنت خواهیم بود. بنابراین مدیران شرکت‌های بازرگانی باید از هم‌اکنون به فکر ایجاد یک طراحی سایت بازرگانی برای کسب‌وکار خود باشند. که با آن می‌توانند به اهدافی مانند رشد و توسعه‌ی تجارت خود و همچنین یافتن مخاطبان بالقوه کسب‌وکار خود در بازارهای نوین اینترنتی نائل شوند.

خدمات طراحی سایت سیرن