09173119959 مشاوره

امروزه شاید یکی از شدیدترین رقابت ها در دنیا رقابت در صنعت بیمه باشد. ممکن است بسیاری از مردم از تفاوت هایی که بین انواع بیمه و کیفیت آن ها وجود دارد اطلاعی نداشته باشند. و حتی ممکن است ندانند که مثلا یک شرکت، بیمه مد نظر او را ارزان تر و با خدماتی بهتر از شرکت دیگر ارائه می دهد.
در این فضای رقابتی شدید طراحی سایت بیمه کمک بسیار زیادی را به شما می کند و باعث افزایش اعتبار نمایندگی شما بین مشتریان میشود. همچنین باعث افزایش اعتبار شما در بین مشتریانتان می شود و در برند سازی شما تاثیر بسیار زیادی دارد.
طراحی سایت بیمه از هزینه هایی هنگفتی که باید برای تبلیغات بپردازید جلوگیری می کند و خود باعث تبلیغات ارزان قیمتی مثل ایمیل مارکتینگ، گذاشتن آگهی در سایت های تبلیغاتی و بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو گری مانند گوگل می شود.

 

تعرفه و قیمت طراحی سایت بیمه چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه و قیمت طراحی سایت بیمه در سیرن پردازش متناسب با امکانات و خدمات درخواستی مشتری متغیر است. کارفرماهای برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه و قیمت طراحی سایت بیمه می توانید با سیرن پردازش تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر اینکه نسبت به قیمت ها آشنایی پیدا می کنید مشاوران فروش ما به صورت رایگان به شما بهترین مشاوره را می دهند تا باخیالی راحت بهترین انتخاب را داشته باشید.
با این حال تعدادی از عواملی که در تعرفه و قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر گذار هست را شرح می دهیم: ایجاد و افزایش امنیت در طراحی سایت ، طراحی فرم برای هوشمند سازی محاسبات بیمه ، ایجاد و افزودن امکانات تخصصی به طراحی سایت بیمه ، طراحی کنترل پنل اختصاصی برای ارتباط بهتر با مشتری و ... از جمله عواملی هستند که در افزایش قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر گذار می باشند.

طراحی سایت نمایندگی بیمه

نمایندگی های مختلف بیمه قادر خواهند بود به طور جداگانه از شرکت بیمه برای نمایندگی خود طراحی سایت داشته باشند، که دامنه ی این طراحی سایت با نام شرکت بیمه اما با کد نمایندگی به ثبت میرسد. طراحی سایت بیمه با کلمات کلیدی مرتبط به بیمه قادر خواهد بود در موتورهای جستجوگری مثل گوگل به راحتی نمایش داده شود. این روش بازدید کنندگان و مشتریان بسیار زیادی را به نمایندگی شما جذب خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن بیمه

از آنجایی که امروزه از تلفن های همراه هوشمند می توان به عنوان ابزاری مناسب در جهت ارائه خدمات در زمینه های مختلف شغلی استفاده کرد و چون استفاده از گوشی های هوشمند بسیار ساده و راحت است، بنابراین این امکان را برای کسب و کارهای مختلف فراهم آمده است تا به کمک طراحی اپلیکیشن بتوانند خدمات خود را گسترش دهند. یکی از این مشاغل که ممکن است به طراحی اپلیکیشن نیاز پیدا کند طراحی اپلیکیشن بیمه می باشد به طور مثال اگر شرکت بیمه ای قصد فروش محصولات خود را در قالب فروشگاه اینترنتی دارد.
علاوه بر استفاده از طراحی سایت فروشگاهی بیمه می تواند از طریق طراحی اپلیکیشن بیمه خیلی راحت تر از قبل به مشتری های آنلاین خود خدمات رسانی کند و از آنجایی که این خدمات هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارند در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق طراحی اپلیکیشن بیمه به رفع نیاز خود بپردازید. سیرن پردازش به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر طراحی سایت بیمه اختصاصی که از ما دریافت می کنید طراحی اپلیکیشن بیمه بسیار حرفه ای را داشته باشید و به راحتی درآمدزایی کنید.

آشنایی با انواع بیمه

بیمه مسافرتی
بیمه مسافرتی یکی از مهم ترین بیمه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین برای سفری آسوده و بی دغدغه نیازمند به بیمه مسافرتی مطمئن هستیم زیرا خطر همیشه در کمین است و پیشگیری بهتر از درمان است و از آنجایی که نمی دانیم در طول سفر ممکن است چه اتفاقی رخ دهد پس بیمه مسافرتی را در اولویت های خود قرار دهید.

بیمه آتش سوزی
برای رفع نیاز ساکنین منزل های مسکونی و ساختمان ها در صورت بروز حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی به مشتری ها و متقاضیان بیمه نامه های آتش سوزی ارائه می شود. بیمه آتش سوزی را می توان برای آسیب دربرابر خرابی های زلزله ، لوازم مسکن و اثاثیه منزل مورد استفاده قرار داد.

بیمه عمر و بازنشستگی
از بیمه عمر علاوه بر اینکه می توان در زمان حیات استفاده کرد در زمان بعد از فوت نیز بیمه گذار می تواند از بیمه عمر و بازنشستگی خود استفاده کند. به این صورت که بیمه گذار حق بیمه خود را با پرداخت می کند و نوع بیمه عمر و بازنشستگی خود را انتخاب می کند.

بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل که از مهم ترین بیمه ها می باشد شامل همه ی حوادث مربوط به اتومبیل ها می شود از جمله تصادف ، آتش سوزی ، دزدیده شدن خودرو ، بروز حوادث برای سرنشینان خودرو و ... شامل بیمه اتومبیل می شود.

اصول طراحی سایت بیمه

یکی از تخصص های شرکت طراحی سایت سیرن طراحی سایت شرکت های بیمه می باشد، شرکت طراحی سایت سیرن طراحی سایت ها را کاملا بهینه سازی شده طراحی می کند تا در موتورهای جستجویی مثل گوگل در صفحات اول مشاهد شوند.
برای محتوای طراحی سایت خود می توانید اطلاعات و تجربیات کاری خود را به عنوان مدیر شرکت در طراحی سایت بیمه قرار دهید و همچنین بخشی را برا پاسخ گویی به سوالات مشتری های خود اختصاص دهید.
همچنین در طراحی سایت بیمه قادر خواهید بود بخشی را برای کاربران خود در نظر بگیرید که از طریق آن بتوانند درخواست خود را در قالب یک فرم پر کنند تا به راحتی در اختیار مشاور فروش بیمه قرار بگیرد

تعرفه طراحی سایت بیمه

برای طراحی سایت شرکت بیمه و طراحی سایت بیمه تعرفه های گوناگونی وجود دارد و هرکدام بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد و این تعرفه برای هر شرکت متغیر می باشد. پس از ملاقات حضوری با مشتری و بررسی و تحلیل امکانات و سفارشات او تعرفه اعلام خواهد شد.

دلایل نیاز به طراحی سایت بیمه

از آنجایی که بسیاری از روش های خدمات رسانی برای بیمه قدیمی شده و مردم نسبت به رفت و آمد های حضوری واکنش های منفی نشان می دهند، بنابراین خدمات آنلاین در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی را در حوزه های مختلف به خود جذب کرده است بنابراین یکی از دلایل نیاز به طراحی سایت بیمه همین موضوع می باشد. امروزه مردم ترجیح می دهند بیشتر کارهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند و به همین خاطر است که طراحی سایت های خدماتی و فروشگاهی طرفداران بسیار زیادی را دارد.
فرض می کنیم شما یک کارگزار بیمه هستید که در یک منطقه از شیراز دفتر بیمه دارید در این صورت شما تنها به تعداد محدودی از افراد که فقط در آن منطقه هستند می توانید خدمات رسانی کنید. اما حالتی در نظر بگیرید که در آن علاوه بر دفتر بیمه به کمک طراحی سایت بیمه توانسته اید در مدت زمان بسیار کمی در فضای آنلاین خدمات بیشتری در در فضای گسترده تری به مشتری و متقاضی های خود ارائه دهید به همین راحتی با ذکر یک مثال می توان به دلایل نیاز به طراحی سایت بیمه پی برد.

خدمات طراحی سایت سیرن