09173119959 مشاوره


    با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگری, سیاحتی و ...., بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.
    از اینرو وب سایت های گردشگری و معرفی چنین اماکنی همیشه در معرض دید کاربران آنلاین در هر کشوری بوده است.  دادن اطلاعاتی مانند هتل ها و قیمت تورها و اماکن دیدنی و ... میتواند برای هر کاربری جذاب باشد.
    در همین راستا شرکت طراحی سیرن دارای چندین سال سابقه درخشان در رابطه با طراحی وب سایتهای آژانس های مسافرتی و  ... میباشد, میتواند بهترین مشاوره را در زمینه طراحی و پیاده سازی و نگهداری و موفق نمودن وب سایت های گردشگری به شما ارائه نماید.

    طبیعتا این دسته از وب سایت حتی اگر خودتان هم نخواهید بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهند نمود و طبیعتا وب سایتی اگر به این شرایط بازدید کننده برسد هر کاری میتواند در داخل وب سایت خودش انجام بدهد حتی فروش و عرضه کالا به صورت آنلاین. هم اکنون بسیاری از چنین وب سایتهای گردشگری و مسافرتی در ایران فعال هستند که در داخلشان میتوانید تبلیغات خرید چمدان مسافرتی یا هر مایحتاجی که افراد برای سفرشان احتیاج داشته باشند رویت میشود. بنابراین از هر زمینه ای که فکرش را بکنید میتوانید از چنین وب سایت هایی بهره وری مالی داشته باشید.

    ایده جالبی که در این راستا میتوانیم برای شما بیان کنیم این است که میتوانید وب سایتی داشته باشید که در آن تمامی اطلاعات تفریحی و گردشگری شهرهای ایران در آن جمع آوری و دسته بندی شده است. سپس کاربران با جستجویی که در اینترنت و به خصوص وب سایت شما انجام میدهند به صفحه اصلی سایت و یا یکی از صفجات داخلی سایت شما میرسند و سپس با وب سایت خوب شما آشنا میشوند. در این وب سایت در ابتدا باید اطلاعات را به صورت خوب و استاندارد دسته بندی نمود تا کاربران وب سایت در مدت زمان کمتری بتوانند به آنچه که به دنبالش هستند دسترسی داشته باشند. سپس با مکانیزم جستجوی خوبی که در وب سایت طراحی و پیاده سازی می نماییم, کاربران هر زمانی که بخواهند به اطلاعات در رابطه با سفر خود به هر یک از شهرهای ایران دسترسی پیدا نمایند از وب سایت شما و جستجوی آن میتوانند اقدام به این کار نمایند.

    نمایش دادن این اطلاعات بر روی نقشه ایران میتواند استفاده از سایت شما را برای مخاطبان هیجان انگیزتر نماید. اطلاعاتی مانند مسیر حرکتی و نزدیکترین رستوران ها و بهترین ها و اطلاعات بسیار زیاد دیگری که مسافران عموما به دنبال آنها هستند. حتما در وب سایت خود اظهر نظر مسافران و آنها که قبلا از وب سایت شما استفاده نموده اند و یا آنهایی که در دیدار نخست سایت شما دوست دارند تا در وب سایت گردشگری شما مطلبی را بنویسند, امکاناتی و قابلیت هایی را هم قرار دهید تا کاربران بتوانند با وب سایت شاما احساس نزدیکی بیشتری را داشته باشند.

    معمولا در چنین وب سایت هایی میتوان اطلاعاتی به شرح زیر را به مخاطبان آنلاین خود ارائه نمود که عبارتند از:

    طراحی صفحه وب درباره ایران و استان های مربوطه
    طراحی صفحه وب فرهنگ و هنر
    طراحی صفحه وب صنایع دستی و گردشگری
    طراحی صفحه وب اطلاعات گردشگری
    طراحی صفحه وب گزارش تصویری
    طراحی صفحه وب موسیقی محلی مربوط به استان مورد نظر
    طراحی صفحه وب اخلاق گردشگری
    طراحی صفحه وب گردشگری مجازی
    طراحی صفحه وب زیبایی های استان
    طراحی صفحه وب برنامه ریزی سفر
    طراحی صفحه وب اخبار آب و هوا
    طراحی صفحه وب نقشه جامع استان محل گردشگری
    و صدها مورد دیگر که مطمئنا باعث جذب بیشتر و بهتر افراد به سایتتان خواهد شد.
    حتی میتوانید در وب سایت های گردشگری به علاوه اطلاعاتی که میدهید اطلاعات تورها و اصطلاحا پکیج  را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. لازم نیست حتما خودتان یک آژانس مسافرتی داشته باشید بلکه با قرارداد بستن با یک یا چند آژانس مسافرتی و فروش پکیج های آنها کار خود را در این زمینه آغاز نمایید. البته به دلیل داشتن تجربیات زیاد شرکت طراحی سیرن در این زمینه میتوانیم مشاوره و کمک شایانی را به شما مشتری گرامی بدهیم.

    معمولا در چنین وب سایت هایی میتوانیم سرویس های زیر را به مخاطبان آنلاین خود ارائه دهیم که عبارتند از:

    طراحی صفحه وب معرفی تورهای داخلی
    طراحی صفحه وب معرفی تورهای خارجی
    طراحی صفحه وب اخبار مربوط به مسائل گردشگری, آژانس های مسافرتی, هتل ها, ارز و ...
    طراحی صفحه وب ارائه خبرنامه هم به صورت ایمیل و هم به صورت اس ام اس رایگان
    طراحی صفحه وب پیش فروش ها
    طراحی صفحه وب تورهای لحظه آخری و ارزان
    طراحی صفحه وب گرفتن تبلیغات از شرکت های مختلف به دلیل داشتن آمار بالای بازدید کنندگان وب سایت
    طراحی صفحه وب دادن اطلاعات کامل مربوط به هتل ها

خدمات طراحی سایت سیرن