09173119959 مشاوره

 سفر نمودن و احتیاج داشتن به هتل و وسایل مورد نیاز سفر و تمامی مربوط به آن مختص یک فصل یا روز خاصی از سال نمیباشد. همانطور که همه ما میدانیم از لحظه شروع سفر و حتی قبل از آن و مخصوصا در حین سفر به اطلاعات و افراد مختلفی نیازمند هستیم تا در این امر ما را یاری رسانده تا سفر خاطره انگیز را به یاد داشته باشیم.
    فراهم نمودن محل اقامت و دیدن مکان های گردگشگری و اطلاع از منطقه جغرافیایی تا سرویس های ایاب و ذهاب همگی میتواند بخش از نیازهای ما در این زمینه باشد. بنابراین پیدا نمودن همه اینها در این زمینه همیشه برای بسیاری از افراد چالش برانگیز بوده است. بنابراین شما میتوانید در کنار آژانس مسافرتی موفقی که دارید یک وب سایت عالی و ایده آل داشته باشید تا مشتریانتان هم از آنها بهره لازم را ببرند.

    در ابتدا میتوانید در وب سایت خود تمامی تورها و پکیج های مسافرتی خود را که در حال حاضر به مشتریانتان ارائه مینمایید را معرفی نمایید تا آنها با خواندن دقیق اطلاعات مربوط به آن و دیدن تصاویر وابسته به تور مسافرتی بتوانند از تمامی جزئیات مربوط به آن اطلاع حاصل نمایند. حتی شما زمانی که اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی مینمایید میتوانید در داخل اس ام اس  آدرس وب سایت خود را معرفی نمایید تا بتوانند اطلاعات بیشتر و بهتر را در وب سایت پیدا نمایند.
    در نهایت زمانی که کاربران از یک تور مسافرتی خوششان آمد و آن را انتخاب نمودند در وب سایت و به صورت آنلاین پکیج مسافرتی خود را سفارش داده و مبلغ آن را به صورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند. البته در طراحی سایت های مسافرتی و گردشگری و به صورت کلی آژانس های مسافرتی روش های مختلف پرداخت نیز جود دارد که در نهایت با مشاوره های که ما به شما عزیزان در داخل شرکت طراحی سیرن خواهیم داد بهترین روش پرداخت و واریز وجه برای وب سایت شما طراحی و پیاده سازی خواهد شد.. این کار باعث خواهد شد تا کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما که از خرید از سایت شما خاطره  خوبی را دارند در نهایت شما را به دیگر دوستان و آشنایانشان معرفی مینمایند. همچنین در این حالت میتوانید بسیاری از مدارک را به صورت آنلاین دریافت نمایید تا کاربران به زحمت چندانی نیافتند. البته در پنل کاربری آنها میتوان سرویس های بسیار بیشتری را هم فراهم نمود که حتما در زمان عقد قرارداد در رابطه با آنها به تفضیل صحبت خواهیم نمود. این بخش را بیشتر به نام باشگاه مشتریان هم میشناسند که میتوانید برای اینکه سایت شما در آینده برای مخاطبان شما خسته کننده نباشد به این بخش اضافه نمایید.

    با این کار شما میتوانید حتی اقدام به عضو گیری هم نمایید و یک بانک اطلاعاتی و تماس منحصر به فرد خود را داشته باشید. در نهایت با ارسال ایمیل و اس ام اس های تبلیغاتی دوره ای آنها را از جدید ترین محصولات و پکیج های مسافرتی  آگاه خواهید نمود.
    به فکر بازدید کنندگان زیاد خود هم باشید. از همین الان خود را برای گرفتن آگهی و بنرهای تبلیغاتی آماده نمایید تا از این راه منبع درآمدی خوبی هم داشته باشید.  مطمئن باشید بسیاری از کسب و کارهایی که به نوعی در رابطه با صنعت تفریحی و مسافرتی هستند منتظر هستند تا در وب سایت شما آگهی بدهند تا در فضای مجازی بهتر و موثرتر دیده شوند. بنابراین شما هم میتوانید با گرفتن آبونماه و گذاشتن تبلیغات آنها در وب سایت خود به آنها کمک بسیار خوبی را نمایید.

    به یاد داشته باشید باید در وب سایت  اطلاعات کاملی را  به کاربران ارائه داد. چرا که آنها در رابطه با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می گیرد, به وب سایت و سازمان شما وفادار خواهند بود. اطلاعاتی مانند توضیح هتل ها و دسته بندی آنها برای اینکه کاربران راحتتر بتوانند تصمیم خود را برای انتخاب یک تور مسافرتی بنمایند.  حتی در نظر داریم تا در طراحی وب سایت شما سیستم جستجو پیشرفته هم قرار دهیم تا افراد آنلاین در وب سایت آژانس مسافرتی شما راحتتر بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا نمایند.
    ایجاد اخبار و مقالات در این زمینه هم میتواند یکی از سرویس های بسایر عالی در وب سایت آژانس مسافرتی شما محسوب گردد. وجود اخبار و مطالب زیاد در وب سایت باعث بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهند شد. هر چقدر رتبه  وب سایت افزایش پیدا نماید, ورودی به وب سایت هم بیشتر خواهد شد و در نتیجه مشتریان شما هم افزایش پیدا خواهد نمود.

    معمولا در یک طراحی وب سایت مسافرتی و گردشگری میتواند چنین خدمات وسرویس هایی را ارائه نمود که عبارتد از:

    طراحی صفحه وب  عضو گیری و مدیریت کاربران
    طراحی صفحه وب  معرفی آژانس های مسافرتی دیگر و همکاران
    طراحی صفحه وب  طبقه بندی تور بر اساس داخلی – خارجی – استان و ...
    طراحی صفحه وب  طبقه بندی هتل ها
    طراحی صفحه وب  معرفی جاذبه های گردشگری کشورها و شهرها
    طراحی صفحه وب  بخش آخرین اخبار و اطلاعات روز از شرایط تورها و قیمت ها
    طراحی صفحه وب  رزرو آنلاین و خرید اینترنتی بلیط یا سفارش اینترنتی
    از این لینک میتوانید به تمای آیتم های تخصصی طراحی سایت آژانس مسافرتی دسترسی داشته باشید
    به لطفا کار شبانه روزی و همت طراحان و برنامه نویس های شرکت طراحی سیرن توانسته ایم در این حوزه هم با قدرت زیاد ظاهر شویم و به عنوان نمونه پروژه وب سایت گردشگری اسکان سفر را نیز طراحی و پیاده سازی نموده ایم.

    و صدها سرویس و خدماتی که حتما برای طراحی و پیاده سازی آنها طرح و برنامه ای بسیار ویژه داریم.
    بنابراین فرصت از دست رفته برای نداشتن یک وب سایت عالی را جبران نمایید و از طریق صفحه پیش فاکتور آنلاین مراحل اولیه و مقدماتی را آغاز نمایید. تیم تخصصی طراحی سیرن این تعهد را به شما مشتری گرامی میدهد تا با بالاترین کیفیت و به کارگیری از جدیدترین تکنولوژیها و سیستم های تجزیه و تحلیل وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شما را طراحی نماید. 

    همچنین چنانچه سوالی در هر زمینه داشتید میتوانید با اطلاعات تماسی که در بالای وب سایت قرار دارد با ما تماس حاصل نموده و یا با مطالعه صفحه پرسش و پاسخ به جواب تمامی سوالات خود برسید. ما در کنار شما هستیم.

خدمات طراحی سایت سیرن