مشاوره رایگان : 09173119959
طبق یکی از تعاریف که توسط دانشگاه پنسیلوانیا ارائه شده است، تبلیغات آنلاین عبارت است از:
«هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید همراه با کانالهای دیگر) برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی درباره محصولات و خدمات مشخصی استفاده میکند.»
طبق این تعریف در تبلیغات آنلاین سعی میکنیم پیامی را به مخاطب مورد نظر برسانیم تا درباره محصول یا خدمت ما آگاه شود یا فعالیتی را انجام دهد که این ارسال پیام یا از طریق اینترنت است یا اینترنت به همراه کانالهای دیگری مثل تلویزیون و…
بازاریابان شبکه های اجتماعی بر ایجاد جوامع ، به اشتراک گذاری محتوا و جلب مخاطبان خود متمرکز شده اند. وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا تلاش خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه می کنند و بر معیارهایی مانند ترافیک و تبدیل متمرکز هستند.
در همین حال ، تبلیغات بر معیارهای عملکردی مانند هزینه هر خرید و بازده هزینه تبلیغات متمرکز هستند. با چنین اهداف متفاوتی ، جای تعجب نیست که بسیاری از بازاریابان محصولات ارگانیک و پرداختی را جدا از یکدیگر می دانند.
سه راه اصلی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک شما کمک کند.
با تبلیغات دیجیتال ، عملکرد ارگانیک می تواند از موارد زیر بهره مند شود:
- افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای شما برای افراد درون و خارج از شبکه های شما.
- با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل سیستم عامل های تبلیغات ، درک بهتری از مخاطبان خود دارید.
- ایجاد محتوای با عملکرد بالاتر از طریق درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند اهداف تجاری خود را محقق کنید و چه چیزی نه.
هدف از هر استراتژی تبلیغاتی باید بدست آوردن بازدهی مثبت از سرمایه شما باشد ، این مسئله به این نتیجه می رسد که آیا درآمد شما از تبلیغات ، بیشتر از هزینه ای است که هزینه می کنید.
انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد و دانستن اینکه از کجا شروع می شود دشوار است. برای کمک به شما ، مهمترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما در نظر گرفته ایم:
انتخاب کلمات کلیدی مناسب نقش مهم و تعیینکنندهای در موفقیت کمپینهای مبتنی بر PPC دارند. شناخت واژگانی که کاربران در جستجوی خود لحاظ میکنند و استفاده از آنها در انتخاب کلمات کلیدی بسیار مهم است. برای استفاده از این نوع تبلیغات باید واژگان مورد استفادهی کاربران در هر موضوعی پیشبینی شود.
اگر بدانید که مشتریان برای یافتن محصولات و خدماتی که شما ارائه میکنید چه عبارات و واژههایی را در جعبهی جستجو به کار میبرند، بهسادگی میتوانید در نتایج موردنظر آنها ظاهر بشوید. کلمات کلیدی موردنظر شما باید با کسبوکارتان مرتبط باشند. استفاده از واژهها و عبارات معادل و همخانواده نیز راهی به سوی حضور هرچه بیشتر شما باز میکنند. گوگل نیز ظرفیتهای یافتن و جستجو برای تطبیق واژههای متنوع و مرتبط با هم را در خود توسعه داده است.
برای نمونه اگر شما در وبسایت خود کفش میفروشید، باید در انتخاب کلمات کلیدی خود از واژگان و عبارات مرتبطی مانند کفش کتانی، کفش پیادهروی، کفش مخصوص دویدن و…بهره بگیرید.
در واقع مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی را منتشر می کنید: کاملاً همه آنها مأموریت دارند که مردم را وادار به کلیک بر روی آنها کرده و افراد گفته شده را به صفحه ای که شما انتخاب کرده اید هدایت کنند.
به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت خوبی داشته باشید ، به سرعت بارگیری می شود ، طراحی خوبی دارد و تجربه کاربری خوبی تضمین می شود.
وقت لازم را برای تعیین اطلاعاتی که کاربر هنگام ورود به صفحه مشاهده می کند اختصاص دهید و مطمئن شوید که مفید و جذاب است بنابراین باعث ایجاد تبدیل می شود.
شما می توانید بهترین تبلیغات را در کل جهان داشته باشید ، اما اگر مردم را گیج کنید ، به درد شما نمی خورد. بنابراین بازار خود را بررسی کنید ، هدف عمومی خود را مشخص کنید ، آنها را تقسیم بندی کنید و واقعاً روشن کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید تا بتوانید تبلیغاتی را طراحی کنید که تأثیرگذار باشد.
به این فکر کنید که مشتری های بالقوه شما می توانند کجا باشند و وقتی می دانید نوع تبلیغاتی را که مناسب آنها است انتخاب کنید. مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ سپس کمپین های تبلیغات فیس بوک را انتخاب کنید. آیا مشتریان شما بالقوه فیلم تماشا می کنند؟ تبلیغات خود را در YouTube به حداکثر برسانید.
برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری ایجاد کنید ، تعریف آنچه می خواهید با تبلیغات آنلاین خود انجام دهید بسیار مهم است. بنابراین ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، بازدهی بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری داشته باشید ، تصویر برند خود را بهبود ببخشید یا هر آنچه را می خواهید انجام دهید یا خیر و سپس تبلیغات خود را بر روی این اهداف متمرکز کنید.
به یاد داشته باشید که شما فضای بسیار کمی برای استفاده آنچه می خواهید منتقل کنید و نحوه انجام آن را دارید. بنابراین در مورد کلماتی که استفاده می کنید ، اینکه چه عناصر بصری را تأکید خواهید کرد و چه فراخوانهایی را برای انجام اقدامات به حداکثر می رسانید ، خیلی فکر کنید.
برخلاف آنچه در بازاریابی محتوا اتفاق می افتد ، با تبلیغات اینترنتی شما فضای کافی برای تلاش برای متقاعد کردن مخاطبان خود ندارید که بهترین گزینه هستید. بنابراین ، وقتی فقط میتوانید سه کلمه بگویید ، از 10 کلمه استفاده نکنید.
تبلیغات آنلاین احساس فوریت ایجاد می کند و این شامل توانایی شما در مختصر بودن و فقط برجسته کردن موارد مهم است.
امروزه با رشد و گسترش روزافزون اینترنت، فناوریها، تنوع و محبوبیت تبلیغات اینترنتی یا آنلاین نیز به صورت تصاعدی افزایش پیدا کرده و میکند؛ بنابراین با توجه به پتانسیل بالا، امکان شخصی سازی و دقت فراوانی که تبلیغات اینترنتی در هدفگیری مخاطب دارند دیگر به هیچ وجه نمیتوان صرفاً به تبلیغات سنتی بسنده کرد. لذا اگر تاکنون توجه ویژهای به تبلیغات اینترنتی نداشتهاید باید با توجه به آنچه که در این مطلب آموختید فوراً دست به کار شوید و استراتژیهای لازم برای استفاده مؤثر از این روش کارآمد را تهیه و تنظیم کنید.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما