مشاوره رایگان : 09173119959
شاید اگر چندصد سال گذشته را در نظر می گرفتیم می توانستیم بگوییم که محتوا ، متنی است که برای خواننده آن تولید می شود و یک محتوا نویس نیز باید تسلط بر نوشتن متن های خوب و مخاطب پسند داشته باشد. گاه این محتوا تنها یک متن خبری بوده و گاه رنگ و جنس نوشته هایی توام با احساسات بوده اند. این تعریف تعریف درستی است ، اما اگر ما در چند صد سال گذشته زندگی می کردیم و نه الان .امروزه مفهوم و تعریف محتوا ، رنگ بوی کاملا متفاتی گرفته و نیازهای مخاطب امروزی نیز تفاوت های چشمگیری با گذشته کرده است. مخاطب امروز دیگر تنها با متن راضی نخواهد بود و باید محتواهای دیگری نیز برایش مهیا و آماده شده باشد. حتی محتواهای متنی ای که تولید کنندگان محتوا آن را تولید می کنند ملاک های جدیدتری به خود گرفته اند و اصول و قوانین خاصی در آن رعایت می شود. مخاطب امروز ما ، محتوایی از جنس های متن ، صوت ، ویدیو ، تصویر و … را می پسندد. پس اگر بخواهیم یک تعریف کامل و جامع نسبت به اینکه محتوا چیست داشته باشیم می توان تعریف زیر را مطرح کرد هرنوع از اطلاع رسانی ، ساخت خبر ، تبلیغات و … که به منظور خاصی و برای مخاطب خاصی طراحی و تولید شده است به نوعی تولید محتوا خواهد بود. محتوا ، مخاطب را درگیر می کند و باعث ایجاد تعامل با آن می شود. محتوا می تواند در بسترهای گوناگون منتشر شود و محدود به یک سیستم نمی باشد.
کارشناس تولید محتوا یا همان خالق محتوا در اصطلاح به شخصی گفته میشود که مسئولیت تولید محتواهایی متناسب با اهداف کاری را بر عهده میگیرد و سپس این مطالب را در رسانه های دیجیتال، انتشار میدهد. اصولا کارشناسانی که دارای تجربه و مهارت کافی میباشند به خوبی میدانند که متن نوشته شده باید در جهت رونق کسب و کار مربوطه باشد به همین دلیل نویز در هنگام نگارش مطلب، کاربران و مخاطبان خاصی را مورد هدف قرار میدهند.
همه شرکتهای بزرگی که الان در دنیا مطرح هستند، از یک جایی کارشان را شروع کردند. برای مثال داستان آمازون از گاراژ یک خانه و فیس بوک از اتاق یک خوابگاه دانشجویی شروع شد و هر یک از این دو شرکت به جایگاه باشکوهی رسیدند که امروز همه ما شاهد آن هستیم. همه کارآفرینان خواهان رشد کسب و کار خود هستند، چرا که موفقیت آنها در رشد تجارتشان نهفته است. اما رشد کسب و کار فرایند سادهای نیست، شما باید مراحل لازم برای تأثیرگذاری بر مخاطبان خود و حفظ آنها را بارها و بارها از نزدیک بررسی کنید.
برخی افراد دارای کسب و کار، محصول یا خدمات بخصوصی هستند. این افراد در وبسایت خود به تولید محتوا در حوزه کسب و کار خود می پردازند. برای مثال شرکتی که در وبسایت خود در حال فروش لپ تاپ است، اطلاعات و بررسی تخصصی لپ تاپ را انجام می دهد. به ابهام و سؤالات مردم به صورت رایگان پاسخ می دهد.
در نتیجه این اقدام، افراد زیادی از طریق موتورهای جستجو روانه وبسایت او شده و پس از مطالعه محتوای با کیفیت شرکت، ممکن است اقدام به خرید آن محصول از فروشگاه آنلاین مورد بحث کنند. بنابراین تولید محتوا برای این شرکت یک تبلیغات بی نظیر و سرمایه گذاری درازمدت است.
تولید محتوا به صورت حرفه ای باعث می شود که وبسایت شما غنی از مطالب و مقالات تخصصی حوزه کسب و کار شما باشد. این مطالب در صورتی که با استانداردهای لازم تولید شده باشند، به موتورهای جستجو کمک می کنند که وبسایت شما را شناسایی کرده و کاربران زیادی را روانه آن کنند.
هنگامی که کاربران به وبسایت شما سر می زنند، معمولاً به دو دلیل است: یا قصد خرید آن محصول را دارند یا فقط از روی کنجکاوی و برای جمعآوری اطلاعات حضور پیدا کرده اند. در هر دو صورت شما می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.
اگر محتوای شما تخصصی بوده و در زمان و مکان مناسب کاربر را به سمت محصول شما راهنمایی کند، می تواند به فروش بیشتر شما منجر شود. اگر کاربر تنها برای جمعآوری اطلاعات حضور داشته باشد و متن تخصصی شما توجه او را جلب کند، هنگامی که در آینده قصد خرید داشته باشد، بدون شک شما یکی از گزینه های او خواهید بود.
هرچه آدرس وبسایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو همچون گوگل ظاهر شود، به نفع شما خواهد بود. ورود کاربران بیشتر یعنی اعتبار بیشتر و اعتبار بیشتر در درازمدت یعنی فروش و سود بیشتر. اعتبار چیزی است که در درازمدت به دست می آید و تولید محتوا به شما کمک می کند که «ره صد ساله» را در مدت زمان کوتاهی طی کنید. تصور کنید که شخصی برای خرید محصولی برای اولین بار از طریق گوگل وارد وبسایت شما می شود. با مطالعه متن تخصصی شما و تعداد دیدگاه های زیاد کاربران زیر آن مطلب متوجه اعتبار برند شما می شود. بنابراین برای خرید تردید کمتری خواهد داشت.
همان طور که گفته شد، تولید محتوا بهترین نوع تبلیغات است. تبلیغات تنها در یک مدت زمان محدود و آن هم با هزینه زیاد به شما کمک می کند که به تعدادی کاربر دسترسی داشته باشید. این در حالی است که تولید محتوا باعث می شود که وبسایت شما غنی از مطالب تخصصی حوزه کسب و کار شما باشد و مرتب کاربران به وبسایت شما ورود داشته باشند.
تولید محتوای هدفمند و اختصاصی باعث می شود که سئوی وبسایت شما ارتقا پیدا کند و موتورهای جستجو به صورت رایگان مشتریان بالقوه زیادی را روانه وبسایت شما کنند. اگر محتوای شما هدفمند و با کیفیت باشد، این مشتریان بالقوه به بالفعل تبدیل شده و اقدام به خرید محصولات شما خواهند کرد.
هرچه تولید محتوای بیشتری داشته باشید، اطلاعات و دانش شما در خصوص محصولات و خدمات شرکت بیشتر می شود. این مسئله در درازمدت به ارزش آفرینی بیشتر و رشد و توسعه زیرساخت های شرکت منجر خواهد شد.
کارکنان دارای دانش و معلومات تخصصی بیشتر به شرکتی با پایه های دانش بنیان کمک می کند. هنگامی که مشتری به شما مراجعه می کند، دانش و معلومات شما در خصوص معلومات به شما اعتماد به نفس داده و اعتماد مشتری را نیز در خصوص خرید خود جلب خواهد کرد.
ما از جدیدترین تکنولوژی های تحت وب بهره می بریم.برای سفارش طراحی سایت خود با شماره 09173119959 تماس بگیرید
نام و نام خانوادگی :*
ایمیل :
نظرات: *
خدمات طراحی سایت سیرن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گروه طراحی سیرن می باشد و هر گونه کپـی برداری از آن پیــگرد قانـونی خواهد داشت
صفحه نخست
سفارش طراحی
نمونه کارها
وبلاگ
تماس با ما